Kuvend-eDSH
Aktiv pėr herė tė fundit: Aktiv pėr herė tė fundit : Kurrė
Nuk keni hyrė [Hyrje - Regjistrohu]


Version i printueshėm | Dėrgo pėr njė shok
Nėnshkruaj | Shtoni tek preferencat
Autori: Subjekti: Cilat jane tetė standardet tė shpallura nga UNMIK-u
Anton Ashta

Postuar mė 3-5-2003 nė 09:27 Edit Post Reply With Quote
Cilat jane tetė standardet tė shpallura nga UNMIK-u

Shtetet e Bashkuara përkrahin disa elemente të propozimit Thaçi
2 maj 2003, 15:03 UTC


Shefi i Zyrës Amerikane në Prishtinë, Reno Harnish, deklaroi sot se Shtetet e Bashkuara përkrahin disa elemente të propozimit të kreytarit të Partisë Demokratike të Kosovës, Hashim Thaçi për një moratorium mbi zgjidhjen përfundimtare të statusit të Kosovës.

Zoti Harnish tha sot në Prishtinë se Uashingtoni përkrah thirrjet për ndërprerjen e diskutimeve mbi statusin përfundimtar dhe për përqëndrimin e vëmendjes në zbatimin e Rezolutës 1244 dhe në përmirësimin e qeverisjes së vendit. Ai tha se përparësia kryesore amerikane për Kosovën është që brenda këtij viti UNMIK-u t’i transferojë të gjitha kompetencat jo të rezervuara tek institucionet e përkohshme veteqeverisese.


Zoti Harnish u bëri thirrje udhëheqësve dhe popullit të Kosovës që t’i shtojnë përpjekjet e tyre për zbatimin e plotë të tetë standardeve të shpallura nga UNMIK-u. Ai shtoi se Shtetet e Bashkuara do të punojnë me udhëheqësit e Kosovës për krijimin e kushteve të volitshme që do të mundësonin kthimin e pjesëtarëve të pakicave që u larguan nga Kosova pas luftës.

//rd//


VOA

Botuar: E premte, 02 maj 2003 - 11:58 CET

Kosovarëve t'u kalohen përgjegjësitë që u takojnë



Shefi i zyrës britanike në Prishtinë, Mark Dikinson ka deklaruar për BBC-në se gjendja e të drejtave të pakicave në Kosovë nuk është e mirë, megjithëse janë shënuar përparime kohët e fundit.

Ai ka thënë se qytetarët e Kosovës po e pagujanë çmimin e moszgjidhjes së statusit përfundimtar të Kosovës, por ka shtuar se ende nuk janë pjekur kushtet që të fillojë dialogu rreth kësaj çështjeje.

Zoti Dikinson ka kërkuar që institucioneve kosovare t’u kalohen të gjitha përgjegjësitë që u takojnë.

Arbër Vllahiu i BBC-së bisedoi me zotin Dikinson.

A Vllahiu: Sa ka të vërteta në raportin e fundit të Amnesty International për gjendjen e pakicave në Kosovë?

M. Dikinson: Mendoj se ekzistojnë dy realitete, të paktën dy.

E para, në disa pjesë të Kosovës ka njerëz që jetojnë shumë të izoluar, në veçanti pakicat, të cilat kanë një liri të kufizuar lëvizjeje.

Realiteti tjetër është si p.sh. në sektorin e forcave britanike, që tashmë ka kaluar në duart e finlandezëve, ku nuk ofrohet shoqërimi i pakicave, sepse nuk e besojmë se kanë nevojë për të,

Problemi i sigurisë është më shumë i ndërlidhur me aspektin psikologjik se sa me atë fizik.

Shqiptarët dhe serbët duhet ta kuptojnë se lëvizja e lirë është kusht për normalizimin e marrëdhënieve ndërmjet tyre.

Të dyja palët në Kosovë duhet ta kuptojnë se ndërkombëtarët nuk mund ta luajnë gjithnjë rolin e përkthyesit, meqë ata vetë duhet të zhvillojnë më shumë biseda të drejtpërdrejta.

A. Vllahiu- A mos vallë situata është krijuar për shkak të moszgjidhjes së statusit përfundimtar të Kosoves dhe se ky problem po e mban peng situatën?

M. Dikinson: Ky është një çmim që njerëzit po e paguajnë për shkak të moszgjidhjes së statusit.

Por do të ishte një çmim edhe më i lartë, sikur të hyhej në bisedimet për statusin përfundimtar para se kushtet të piqen.

Ka mundësi të gjendet një zgjidhje e pranueshme për të gjithë, dhe kjo lidhet me standardet para statusit.

Sikur të fillonim të zgjidhnim statusin para se disa prej këtyre standardeve të jenë plotësuar, atëherë rezultatet do të ishin të dobëta për secilin.

Ka ardhur koha që të vendosen kushtet që të bëhet një dialog i suksesshëm të bëhet.

Këto kushte përfshijnë edhe dialogun për të gjetur disa elemente të përbashkëta.

Kalimi i të gjitha përgjegjësive nga ndërkombëtarët tek vendorët duhet të bëhet më shpejtë se sa po bëhet aktualisht.

Të gjitha përgjegjësitë e përcaktuara me Kapitullin 5 të Kornizës Kushtetuese u takojnë institucioneve kosovare.

Institucionet vendore duhet të jenë të gatshme që t’i marrin vetë këto përgjegjësi.

Ajo që unë mendoj se nuk duhet të ndodhë, është se argumenti që institucionet e Kosovës ende nuk janë të gatshme të marrin përgjegjësitë, nuk duhet të bëhet argument për një zgjatje të pakufishme.

Nëse ka diçka që është e gatshme të kalohet sot duhet bërë menjëherë.

Nëse do të duhen dy muaj që institucionet të bëhen gati të marrin përgjegjësitë atëherë le të fillojmë që sot.

Të dyja palët , edhe UNMIK-u edhe institucionet e Kosovës duhet të krijojnë mekanizmat e konsultave, megjithëse në Kornizë Kushtetuese këto gjëra nuk janë përcaktuar me përsosmëri.


BBC





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 3-5-2003 nė 09:32 Edit Post Reply With Quote
A jane diku te shkruara keto standartet?





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 2-1-2004 nė 11:57 Edit Post Reply With Quote
I ftoj te gjithe ata qe kane pak kohe qe te kerkojne ne faqet e UMNIK-ut :

http://www.unmikonline.org/

a jane diku te shkruara keto standartet?





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 2-1-2004 nė 18:07 Edit Post Reply With Quote
Pergjigjia nga zyra amerikane

Dear Mr. Ashta,
please open this link below for the standards you have requested. I hope you
will find the document useful for your needs.

http://www.unmikonline.org/albanian/press/misc/standards_alb.pdf SHQIP

http://www.unmikonline.org/press/2003/pressr/pr1078.pdf ENGLISH

Please feel free to contact me for any information you need.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 2-1-2004 nė 18:16 Edit Post Reply With Quote
Problemi eshte se mesa kam kuptuar une, standartet sherbejne si kusht i
nevojshem per hapjen e bisedimeve per Statusin perfundimtar te Kosoves.
Por dokumenti ne fjale per mua eshte me teper nje pershkrim i situates ne
Kosove sesa pershkrimi i standarteve qe duhet te plotesoje Kosova dhe se
cili standart eshte realilzuar dhe cili jo.

Pra per mendimin tim, ne jemi te detyruar ti kerkojme UMNIK-ut qe te
Shprehet qarte:

Cilat jane standartet ?

Cilat jane plotesuar, cilat jo?

Cilat jane kriteret qe percaktojne nese nje standart eshte plotesuar apo jo?



Me gjithe paqartesite dokumenti ne fjale eshte shume pozitiv dhe mund te
interpretohet si pergjigje implicite per plotesimin e standarteve.

Pra psh ne rast se marrim si te vertete qe nje nga standartet eshte :

"Dialogu"

Kur ne dokument shkruhet:

"Ka dialog konstruktiv dhe të vazhdueshëm mes IPVQ-ve dhe homologëve të tyre
në Beograd për çështjet praktike. Zhvillohet bashkëpunimi i Kosovës me
rajonin.



Dialogu mes Prishtinës e Beogradit



· Ka takime të rregullta të grupeve punuese (fillimisht katër:
personat e pagjetur; kthimet; energji dhe transport e komunikime) dhe të
gjitha grupet punuese janë shumëetnike.

· Takimet mbahen në atmosferë të bashkëpunimit konstruktiv, duke
respektuar rregullat e procedurës dhe duke përdorë përvojën ndërkombëtare në
dispozicion).

· Grupet punuese përparojnë në zgjidhjen e çështjeve praktike me
interes të ndërsjellë.



Rajonal



a.. Ka marërveshje funksionale për ofrimin e bashkëpunimit të avansuar në
fushat e: lirisë së lëvizjes (duke i përfshirë vendkalimet kufitare),
tregtisë dhe ekonomisë, policisë dhe drejtësisë, adminstratës publike dhe
shkëmbimeve parlamentare rajonale.
b.. Ka pjesëmarrje në marrëveshjet bilaterale dhe multilaterale në të mirë
të stabilitetit në rajon."
Duket se ai standart eshte permbushur.

Nuk di , por mua puna kjo puna e standarteve pa saktesuar qarte se cilat
jane ato dhe kriteteret qe percaktojne nese nje standart eshte i plotesuar
apo jo, me duket shume amatore.

Por ndoshta jam une i keqinformuar.

Une jam dakort qe ti nisim nje leter kryetarit te misionit te OKB-s ne
Kosove per te na qartesuar.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 3-1-2004 nė 23:43 Edit Post Reply With Quote
21 May 2003
U.S. Reaffirms "Standards Before Status" Stand
on Kosovo, May 21, 2003
(Bogue testimony to House International
Relations Committee)
The Bush Administration opposes a resolution
before the House International Relations
Committee calling for Kosovo's independence, and
instead "supports the approach of the UN
Secretary General's Special Representative in
Kosovo, Michael Steiner, who laid out in April
2002 eight benchmarks that should be achieved
before the question of final status is
addressed," a State Department official said May
21.
Janet Bogue, deputy assistant secretary of state
for South Central Europe, offered the House
International Relations Committee a mixed
assessment of progress achieved in the four
years since the end of the Kosovo conflict.
She cited "real progress" in governance, law and
order, ethnic relations, security and the
economy. But she said "there is less progress in
establishing the rule of law," characterized the
improvement in ethnic relations as slow and
uneven, and cited continuing violence against
Serbs and Serbian property.
The benchmark approach - known as "standards
before status" - calls for functioning
democratic institutions, rule of law, freedom of
movement, refugee return, economic progress,
respect for property rights, dialogue with
Belgrade, and a properly constituted Kosovo
Protection Corps.
"Regardless of final status outcomes, Kosovo
needs to meet the benchmarks if it is to be a
functioning, multi-ethnic democracy with an
operating economy," Bogue testified.
"There are those in Kosovo who seek immediate
independence," she said. "There are those in
Serbia who seek immediate partition. We oppose
both moves. We believe that a decision today on
final status would risk destabilizing Kosovo and
the broader region, which has only now emerged
from a decade of crippling conflicts. An
immediate decision on final status would inflame
those in the region who seek violent solutions.
That could lead to resumed fighting in Kosovo,
and to renewed fighting in Southern Serbia and
Macedonia."
Following is the text of Bogue's prepared
testimony:
(begin text)
U.S. DEPARTMENT OF STATE
MAY 21, 2003
TESTIMONY OF DEPUTY ASSISTANT SECRETARY FOR
SOUTH CENTRAL EUROPE JANET BOGUE BEFORE THE
HOUSE INTERNATIONAL RELATIONS COMMITTEE
"THE FUTURE OF KOSOVO"
Mr. Chairman and members of the Committee, I am
pleased to meet with you to discuss the
Administration's policy towards Kosovo and, in
particular, the question of final status.
Early next month it will be four years since the
end of the Kosovo conflict and the adoption of
UN Security Council Resolution 1244 that created
the United Nations Mission in Kosovo (UNMIK) and
the NATO-led Kosovo Force (KFOR). Since then,
with strong support from the United States and
others in the international community, Kosovo
has steadily emerged from the devastation of a
brutal, ethnically-driven war, and has taken
important steps toward becoming a democratic,
multiethnic society. However, significant
challenges remain. Kosovo's journey is not
complete.
Mr. Chairman, Kosovo has made real progress in
governance, law and order, ethnic relations,
security, and the economy. Challenges remain in
all these areas as well.
After three successful elections, including the
Kosovo-wide elections in November 2001 that
created the Provisional Institutions of Self-
government (PISG), Kosovo has a government and
developing democratic institutions. This is a
major achievement. Understandably, the
performance of the young institutions has been
uneven. It will take additional time and
training before the quality of Kosovo's civil
service reaches a satisfactory plateau.
Providing equal opportunities for minorities in
the administrative structures of government is
another challenge for Kosovo.
There is considerable progress in the
establishment of law and order. Since June 1999,
we have seen a steady drop in most major crime
categories. The Kosovo Police Service (KPS) is
assuming most police functions and is quickly
approaching its full capacity of 6,500
personnel. At the same time, the number of UNMIK
international civilian police is dropping.
Approximately 10 percent of the Kosovo Police
Service's officers and rank-and-file are ethnic
Serbs, a composition well received by the force
and the communities it patrols.
Unfortunately, there is less progress in
establishing the rule of law, particularly in
creating an integrated judiciary and closing the
Belgrade-supported parallel courts that continue
to exist in predominantly Serbian
municipalities. The United States provides
training to strengthen Kosovo's judiciary.
Another challenge is organized crime. Kosovo
needs greater capacity to tackle this problem,
including in witness security. The United States
contributes to the resolution of this problem
financially. The head of UNMIK's Department of
Legal Affairs, Paul Coffey, formerly headed the
Department of Justice's organized crime efforts,
is bringing important expertise to this battle.
Ethnic relations in Kosovo are improving slowly
but unevenly. The most positive development is
the participation of Kosovo Serbs and other
minorities in elections. This has resulted in
significant Serbian and minority representation
in the Kosovo Assembly. There are several
municipalities in Kosovo with Serbian majority
councils or significant Serbian participation.
Tensions continue in many areas, however, and
while the number of incidents is down, there is
still violence against Serbs and Serbian
property. There are also remaining constraints
on freedom of movement in some areas of Kosovo,
alongside marked improvements in others.
We, together with the international community,
continue to support the right of all refugees
and internally displaced persons to return to
their homes. Kosovo's security and political
climate has improved and we expect significant
minority returns this year. To support that, the
United States is increasing its contribution for
Kosovo regional returns to $14.4 million in new
assistance for '03. An improved partnership on
the ground between UNMIK, NGOs and Kosovo
governmental entities on returns is encouraging
as well. Work remains, however, and we continue
to urge Kosovo's political leadership to help
create an environment in which returns are
sustainable.
Mr. Chairman, the NATO-led KFOR has helped
facilitate refugee returns and freedom of
movement. Although the security situation
remains fragile in Kosovo, KFOR's presence has
been invaluable to establishing an overall safe
and secure environment within which UNSCR 1244
implementation can occur. KFOR currently
consists of 25,000 troops from 36 nations. The
U.S. provides 2,250 of those troops. Total troop
levels in Kosovo are assessed every six months
through NATO's periodic mission review (PMR)
process. This includes a full review of NATO's
military tasks and the security situation on the
ground, and makes recommendations accordingly.
NATO is currently completing a review that will
lead to a formal decision by NATO ministers when
they meet in early June. While I cannot speak
for NATO, we expect that this review will
recommend a further reduction in KFOR's troop
level by year's end, reflecting improved
security on the ground and a shift in the
structure of KFOR's forces.
We are closely focused on Kosovo's economy.
Unemployment remains at up to 50 percent
throughout Kosovo and spikes to 70 percent in
some areas. To address this and other serious
economic problems, the U.S. has provided
significant support to establish sound
macroeconomic and structural policies for
economic recovery. This, combined with donor
support and a high volume of contributions from
the Kosovo Albanian diaspora, allowed gross
domestic product to grow by 11 percent in 2001
and 7 percent in 2002. Inflation has also
dropped in this same time period to roughly 7
percent. Agricultural production is approaching
pre-war levels. Kosovo's governing institutions
and UNMIK recently passed a series of laws that
should pave the way for more foreign investment
in Kosovo. Privatization is also beginning to
move forward. We are encouraged by the enactment
of telecommunications and land-use regulations.
The latter was the last important piece of
legislation necessary to launch privatization of
Kosovo's former socially-owned enterprises.
Tendering of the first six companies is slated
to begin this month and an additional six have
been identified for near-term privatization.
To spur economic growth, the United States has
also encouraged Kosovo's inclusion in regional
trading structures through the Stability Pact's
Trade Working Group, which has been effective in
linking South Central Europe together through a
network of bilateral free-trade agreements. We
are also seeking a creative solution for Kosovo
to access lending from international financial
institutions, such as the World Bank and the
European Investment Bank, without prejudicing a
status outcome. The International Financial
Institutions are unable to extend credit to
Kosovo because neither the UN administration in
Kosovo nor the Kosovo institutions are able to
provide a sovereign guarantee.
This brings me to the important issue of
Kosovo's final status, the focus of the
Committee's hearing today. Mr. Chairman, the
President has a vision of a Europe that is
whole, free, and at peace. We have all seen the
consequences -- including for the United States -
- when that is not so. In South Central Europe --
including Kosovo -- this means peaceful,
prosperous democracies on good terms with their
neighbors, in which everyone enjoys fundamental
human rights and freedoms. The President's
vision includes the integration of South Central
Europe into European and Euro-Atlantic
institutions, particularly the European Union
and NATO.
While the United States remains strongly
involved with Kosovo -- diplomatically,
financially, and militarily -- we welcome the
European Union's strong financial assistance and
close involvement in Kosovo and throughout the
region.
Mr. Chairman, United Nations Security Council
Resolution 1244 created Kosovo's special
circumstances, including its own institutions of
government, UNMIK, and KFOR. Resolution 1244
also says that there will be a political process
for determining Kosovo's future status that
takes into account the Rambouillet Accords.
The United States supports the approach of the
UN Secretary General's Special Representative in
Kosovo, Michael Steiner, who laid out in April
2002 eight benchmarks that should be achieved
before the question of final status is
addressed. This approach is called "standards
before status." The eight benchmarks are:
* Functioning Democratic Institutions
* Rule of Law (Police/Judiciary)
* Freedom of Movement
* Returns and Integration
* Economy: Legislation, Balanced Budget,
Privatization
* Respect for Property Rights (Clear Title,
Restitution)
* Dialogue with Belgrade
* Kosovo Protection Corps (Size, Compliance with
Mandate, Minority Participation)
Regardless of final status outcomes, Kosovo
needs to meet the benchmarks if it is to be a
functioning, multi-ethnic democracy with an
operating economy. Kosovo needs to meet the
benchmarks so that its institutions have the
ability to deal with the challenges posed by
unemployment and organized crime. Kosovo needs
to meet the benchmarks to be in a cooperative
relationship with others in the region. And
Kosovo needs to meet the benchmarks to
participate in European integration. In other
words, Mr. Chairman, Kosovo needs to meet the
benchmarks for its own sake -- and many of
Kosovo's elected leaders acknowledge that.
How long will it take to achieve the benchmarks?
That depends largely on the success of Kosovo's
institutions and on the determination of
Kosovo's leaders and people to do so. It also
depends on the international community's
support. Mr. Chairman, the United States is
strongly committed to helping Kosovo achieve the
benchmarks; we support refugee returns, economic
development, training in governance, development
of an independent media and an independent
judiciary; equal opportunities for minorities
and women in Kosovo's political and economic
life; and the development, within Kosovo, of
institutions that protect international
recognized human rights.
In addition, we support transferring to Kosovo's
institutions by the end of 2003 all remaining
governing competencies under Chapter V of the
Constitutional Framework Document; these will
help Kosovo fulfill the benchmarks.
(Competencies under Chapter VIII are vested
exclusively in the Special Representative and
UNMIK, and cannot be transferred.)
Mr. Chairman, there are those in Kosovo who seek
immediate independence. There are those in
Serbia who seek immediate partition. We oppose
both moves. We believe that a decision today on
final status would risk destabilizing Kosovo and
the broader region, which has only now emerged
from a decade of crippling conflicts. An
immediate decision on final status would inflame
those in the region who seek violent solutions.
That could lead to resumed fighting in Kosovo,
and to renewed fighting in Southern Serbia and
Macedonia. Clearly, this would be devastating to
the region and to the President's vision of the
future.
Why would this be any different through the
process of "standards before status?" Mr.
Chairman, the standards, or benchmarks, deal
with many of the issues that at present are
major sources of political volatility and
regional instability -- like refugee return,
unemployment, and lack of functioning
institutions of local government. Final status
for Kosovo should be a stabilizing factor in
South Central Europe; it can be, provided the
benchmarks are achieved.
But the benchmarks will not be achieved in the
midst of a discussion of final status. That
subject brings to a halt discussion of anything
else.
For these reasons, the Administration opposes
the Resolution before the Committee that calls
for Kosovo's independence. Such a resolution
could lead to confusion about the position of
the United States; and could detract from the
work of institution-building and ethnic
reconciliation that needs to be done.
Thank you again, Mr. Chairman.
(end text)

I lutem atyre qe dine shume mire anglisht , te perkthejne kete material sa me shpejt.

Anton





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 15-6-2005 nė 13:18 Edit Post Reply With Quote
OKB nis shqyrtimin e zbatimit të standardeve në Kosovë
14/06/2005

I dërguari i posaçëm i Sekretarit të Përgjithshëm të OKB-së, Kofi Anan, Kai Eide ka arritur në Kosovë në një mision për të vlerësuar nivelin e zbatimit të standardeve demokratike.
Nga Igor Jovanoviç për Southeast European Times në Beograd – 14/06/05


I dërguari i posaçëm i Sekretarit të Përgjithsëm të OKB-së, Kofi Anan, Kai Eide arrin të hënën (13 qershor) në Prishtinë. (13 June). [AFP]

Me arritjen e Kai Eide, të dërguarit të posaçëm të Sekretarit të Përgjithshëm të OKB-së, Kofi Anan, të hënën (13 qershor) në Prishtinë, ka nisur procesi për vlerësimin e zbatimit të standardeve demokratike në Kosovë. Standardet e vëna ndërkombëtarisht janë një parakusht për fillimin e bisedimeve mbi statusin përfundimtar të krahinës.

Në fund të majit, Këshilli i Sigurimit mori vendimin për të miratuar fillimin e shqyrtimit me shumicën e anëtarëve të Këshillit që arritën në përfundimin se është koha e duhur për një raport më të detajuar mbi zbatimin e standardeve.

Eide pritet të përfundojë raportin e vet mbi gjendjen në Kosovë për rreth dy muaj. Ai dhe ekipi i tij do të paraqesin gjithashtu një raport mbi zhvillimin e proceseve politike në Kosovë duke u përqëndruar në marrëdhëniet midis komuniteteve etnike dhe procesin e decentralizimit.

Një raport pozitiv do të hapë udhën për nisjen e rezolutës së statusit përfundimtar të Kosovës ndoshta në fund të shtatorit.

"Zbatimi i standardeve është vetëm një komponent dhe unë do të kryej gjithashtu një vlerësim më të gjerë se si janë gjërat në Kosovë, siç kërkohet nga [Anan]," tha Eide në Prishtinë. "Unë do të udhëtoj anembanë Kosovës për të parë zonat e ndryshme dhe për të dëgjuar njerëzit, në mënyrë që të marr tablonë më të mirë të mundshme se ç'po ndodh në terren," shtoi diplomati norvegjez.

Pasi vizitës në Prishtinë dhe bisedimit me krerët shqiptarë dhe përfaqësuesit e UNMIK-ut, Eide do të udhëtojë në Beograd të mërkurën për të takuar zyrtarët e lartë serbë.

Gjithashtu të hënën, takimi i ministrave të BE në Luksemburg miratoi një dokument që përcaktonte rolin e ardhshëm të Bashkimit në Kosovë. Ai thekson se statusi i ardhshëm i krahinës duhej të bazohej në multietnicitetin, mbrojtjen e pakicave dhe monumenteve të Kosovës dhe një luftë të efektshme kundër krimit të organizuar. Nuk do të ketë "ndarje" të territorit apo bashkim me ndonjë vend tjetër, shton dokumenti.

Bashkimi ka njoftuar se do të caktojë të dërguarin e vet për Kosovën i cili do të bashkëpunojë me diplomatët e tjerë që trajtojnë çështjen. "Ne kemi nevojë për bashkëpunim midis Prishtinës dhe Beogradit. Kur flasim për standardet, ne flasim për të drejtat e pakicave në mënyra të ndryshme. Kjo është se pse këto çështje do të jenë nën syrin vëzhgues të BE," tha shefi i sigurimit të BE Havier Solana.

Kosova ka qenë në protektoratin e OKB-së që nga qershori 1999, kur NATO e detyroi ish presidentin jugosllav Slobodan Millosheviç të tërheqë ushtrinë dhe policinë e tij nga krahina pas një fushate tre-mujore bombardimesh.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member





Powered by XMB 1.8 Partagium Beta Build 20110207PM
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002
Procesi i kryer nė 0.2218971 sekonda, 31 pyetje