Kuvend-eDSH
Aktiv pėr herė tė fundit: Aktiv pėr herė tė fundit : Kurrė
Nuk keni hyrė [Hyrje - Regjistrohu]


Version i printueshėm | Dėrgo pėr njė shok
Nėnshkruaj | Shtoni tek preferencat
<<  1    2    3    4  >>
Autori: Subjekti: KUSH PO RREZIKON SERIOZISHT KOMBIN....!
Valter bejkova

Postuar mė 27-8-2004 nė 01:25 Edit Post Reply With Quote
KUSH PO RREZIKON SERIOZISHT KOMBIN....!

SHKELQIMI DHE RENIA E KRYQIT TE QAFE KRRABES

Elbasan - Nuk gezoi me teper se 40 dite jete , shkelqimi i nje kryqi 9 metra te larte ne monopatet e maleve te Qafe Krrabes, perballe qytetit te Elbasanit. Ngjarja e rralle do te niste ne fundkorrikun e ketij viti kur nje fshat me emer te "fikur" ne Shqiperi e qe per koincidence e ka emrin Fikas, i besimit ortodoks, do te krijonte sa kenaqesi mes ortodokseve ne minorance aq dhe kersheri mes myslimaneve ne mazhorance. "Mekati" i mbeti nje grupi fshataresh ortodokse te ketij fshati, qe u bene me ose pa dashje promotore te nje ngjarjeje qe nuk kish ndodhur kurre ne historine e bashkejeteses nderfetare ne zonen e Elbasanit. Ende nuk dihet se nga erdhi ideja apo "keshilla" per vendosjen e ketij kryqi ortodoks, qe per fat jo te mire do te hiqet, ndoshta naten. Tashme vendimi eshte marre nga po ata qe miratuan zyrtarisht vendosjen e tij. Ashtu sic dhe u deklaruan motivet e dhenies se lejes, ne te njejten menyre po shpjegohen zyrtarisht, arsyet e heqjes. Ndoshta keto te fundit tingellojne me te buta per te mos krijuar acarime mes vete komunitetit te vogel ortodoks dhe komunitetit tjeter mysliman ne zonen e Bradasheshit.

Zhvendosja e kryqit

Tashme eshte bere fakt. Kryqi i Fikasit do te shembelleje ne catine e kishes se Fikasit dhe jo ngjitur me rrugen nacionale qe vendasve qe s'e njihnin dhe te gjithe te huajve mund t'u fliste me "gjuhen" homogjene te fese ortodokse. Komuna e Bradasheshit anuloi vendimin duke marre nje vendim tjeter qe ne nje kohe te pershtatshme dhe konform ligjeve per ndertime, ortodokset te mund te ndertonin nje kishe te tyre qe nuk do te perjashtonte kryqin. Para ketij vendimi, ne komune kane mberritur edhe dy kerkesa te tjera per te fashitur madheshtine e kryqit ortodoks. Myslimanet kerkuan qe ne nje nga kodrat perballe Elbasanit te ngrinin minaren me te larte se legjendat e Xhyres se Librazhdit per lartesi minaresh dhe bektashianet te ngrinin tyrben me moderne ne nje koder tjeter, cka do te thoshte se kodrat piktoreske te Qafe Krrabes do te shnderroheshin ne simbole fetare me maja obelisku dhe ne sherr me njera-tjetren. Vendimi per zhvendosjen e kryqit mbase mund te humbase vleren e kerkesave te myslimaneve dhe bektashianeve dhe ekzekutimi i tij mbetet te realizohet ne diten e sotme (dje) kur mbushen 40 dite nga dita e venies. Te dyja palet, myslimanet dhe ortodokset kane mirekuptuar kete vendim dhe secila pale po e kalon ne heshtje per te mos krijuar meri te reja tek besimtaret e tyre. Vete Ate Nikolla Marku, perfaqesuesi i kishes autoqefale shqiptare "Shenmaria" me qender ne Kala te Elbasanit ka pershendetur gjetjen e ketij kompromisi. Ai ka pohuar se nese ky gabim u be nga nje komunitet, ai u ndreq nga po vete ai, nese u dha nje urdher gabim dhe qe krijonte konflikt , mire qe paten forca te korrigjojne ne kohen e duhur. Sidoqofte , mbetet per t'u pergezuar toleranca dhe mirekuptimi i te dy paleve per zgjidhjen e ketij konflikti, pavaresisht se kjo zgjidhje nuk shenoi per secilen pale, as fitore dhe as humbje. Toleranca nderfetare ne Elbasan nuk u tundua, por ofroi vlera te reja civilizimi dhe bashkejetese ne paqe e harmoni mes afro 500 mije banoreve te Qarkut te Elbasanit.

KOHA JONE

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 27-8-2004 nė 08:00 Edit Post Reply With Quote
Kush?

Ate Nikolla Marku?

"Ai ka pohuar se nese ky gabim u be nga nje komunitet, ai u ndreq nga po vete ai, nese u dha nje urdher gabim dhe qe krijonte konflikt , mire qe paten forca te korrigjojne ne kohen e duhur. Sidoqofte , mbetet per t'u pergezuar toleranca dhe mirekuptimi i te dy paleve per zgjidhjen e ketij konflikti, pavaresisht se kjo zgjidhje nuk shenoi per secilen pale, as fitore dhe as humbje. Toleranca nderfetare ne Elbasan nuk u tundua, por ofroi vlera te reja civilizimi dhe bashkejetese ne paqe e harmoni mes afro 500 mije banoreve te Qarkut te Elbasanit. "


Apo
Abdi Baleta:

Po në këtë polemikë ka vend t’i kujtoj Mark Bregut fjalët e Ali Khan-kryetar i qeverisë islamike shqiptare në mërgim: Shqiptarët e përqafuan Islamin sepse e panë si fe më të pastër e më të përparuar, më të afërt me Zotin, sikurse bënë bogumilët sllavë për t’u mbrojtur për t’u mbrojtur nga inkuizicioni i krishterë. (“Rimëkëmbja”, 17 korrik 2001, f. 3. shtojcë)





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Valter bejkova

Postuar mė 27-8-2004 nė 16:39 Edit Post Reply With Quote
Krahasimet qe ben ti,te cojne ne delirantizmin antimysliman.Se kuptoj kete deshire patologjike tenden per te kundershtuar me teper se 75% te kombit tend.Mbase vuani ende semundjet qe hapi diktatura me titujt qe shperndante per sherbime te tilla.Baleta,per kujtese, gezon ende titullin "Hero i punes socialiste",keshtu qe nuk keni gjetur individin e duhur per krahasim.Mendoj se "heronjte e punes" me trashigimtaret e tyre nuk kane diferenca.
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 27-8-2004 nė 22:32 Edit Post Reply With Quote
Kush eshte rreziku i Kombit?

Eshte rrezik nje qeveri ne mergim apo nje gabim i disa fshatareve qe u mbyll ne mirekuptim?

Eshte rrezik nje pronar partie ish deputet dhe pronar gazete apo gabimi i disa fshatareve qe u mbyll ne mirekuptim?

Se nga leshin e gjete se po kundershtova baleten kundershtoj 75% e Kombit vetem ti e di!

Ketu po behet fjale per rrezik serioz te Kombit??

E merret si shembull nje kryq i vendosur ne mal.

Hajde rrezik dhe shume serioz hajde.

Kryqi si u vendos ashtu u hoq.

Asnje rrezik per Kombin nuk qe.

Nuk i vjen rreziku Kombit as nga kryqet, as nga lutjet me ze te larte te hoxhes, por nga fondamentalistat qe krijojne qeveri ne mergim, qe mohojne Kombesine Shqiptare, qe mohojne demokracine si model politik.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Valter bejkova

Postuar mė 28-8-2004 nė 02:51 Edit Post Reply With Quote
Menyra se si kunderpergjigjesh,tregon se te mungon sensi i mirekuptimit njerezor.Thellimi ndaj se keqes qe ke trasheguar tregon se keni mbetur vetem ekstremist meskin ndaj realitetit.Baleta nuk eshte nacionalist dhe as shqiptar sepse ka sherbyer me devotshmeri ndaj nje sistemi antihuman.Kushdo qe u sherben antinjerezove mbetet i tille.Vazhdo te mbjellesh percarje fetare,sepse nje dite ajo do te jete ndeshkimi yt.Shqiptaret dine te respektojne njeri tjetrin,pavarsisht nga perkatesia fetare.Ti ke mbetur vecse nje fshatar anormal qe "enderron" apo zbaton mesime antishqiptaresh,zoti te ndihte....!
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 28-8-2004 nė 08:34 Edit Post Reply With Quote
Fakte zotni fakte se fyerjet nuk vlejte.

Ke shkruar se rrezik serioz per Kombin eshte vendosja e nje kryqi ne mal.

Une po argumentoj se kjo nuk eshte e vertete.

kaq

Vendosja e kryqit ishte nje gabim qe u rregullua ne mirekuptim.

Pra pse ishte rrezik serioz per Kombin vendosja e kryqit?

Cfare eshte krijimi i nje qeverie islamike ne mergim psh kur vendosja e nje kryqi ne mal qenka nje rrezik serioz?

Se ku leshin e gjete se une baleten e kam konsideruar nacionalist vetem ti e di.

baleta eshte nje fondamentalist islamik shqiptar, qe me siguri te madhe kete detyre e ka marre nga sigurimi i shtetit per te vazhduar punen e tij shkaterruese te se djathtes shqiptare ose mundesia tjeter (shume me e vogel) baleta si njeri qe i shitet atij qe e paguan me shume, i sherben sherbimit sekret iranian ose ndonje organizate fondamentaliste islamike qe e paguan me mire.

Ky eshte baleta sipas meje.

Por une ne kete diskutim baleten e permenda vetem si propogandues i qeverise islamike shqiptare ne mergim, qe eshte vertet nje rrezik per Kombin.

Ajo, qeveria islamike ne mergim, eshte nje pjese e rrezikut fondamentalist qe, e kam thene hapur, nuk eshte rrezik as serioz as i madh, por i vogel.
Ama rrezik real qe nuk duhet harruar apo nenvleresuar.

Kurse ti zotni ja fut kot duke e quajtur vendosjen e kryqit si rrezik serioz per Kombin.

Lere me pastaj me interpretimet apo fyerjet ndaj meje, qe pervec se na humb kohe asgje nuk ben.

Por meqe po me kercenon ti o hetues, jam i detyruar te pyes:

Ne cilat fakte mbeshtetet pohimi:

"Vazhdo te mbjellesh percarje fetare,"

Se nuk e quaj vendosjen e kryqit rrezik serioz per Kombin, por nje gabim qe u mbyll ne mirekuptim bej percarje fetare, jam percares fetar.

Kur as ata fshataret qe vendosen kryqin nuk quhen percares fetare, si mund te quhem une qe e quaj vendosjen e tij gabim percares?

Ne asnje menyre.

Shpifje zotni, vetem shpifje po ben zotni.





"sepse nje dite ajo do te jete ndeshkimi yt."

Per cilin ndeshkim e ke fjalen zotni anonim interneti.

Mos desironi te thoni se do te me guroni ne mes te sheshit Gjergj Kastrioti?

Tani po e qartesoj dhe nje here qendrim tim ndaj feve dhe besimeve per te dhjeten here ndoshta:

AS me intereson HIC se cfare besimi fetar kane shqiptart dhe njerezit ne pergjithesi.

Respektoj cdo besim fetar dhe e konsideroj ceshtjen e besimit ceshtje personale dhe lirine e besimit nje nga te drejtat themelore te njeriut.

Jam katolik dhe i jam besnik i pater Anton Harapit kur shkruan:

Fanatizmi Nje E Keqe Per Personin Dhe Shoqerine

Zotni të ndershëm,
Më falni për guximin: due ta përballoj çashtjen ma delikate në jetën shqiptare.
Kush e kishte zanë besë?... Antagonizmi fetar qiti kryet dhe mizorisht u fut edhe,ndër ateistat e ditës. Egërsitë e bame në Jug, midis djelmnisë shqiptare, vetëm pse muhamedanë e kristianë, janë fakte qi nuk lanë me luejtë, por janë edhe prova të tmerrshme për jetën tonë fetare, shoqnore e kombtare.
Për sa dij unë deri më sod, kjo çashtje kurrë nuk qe përballue kjartë e mirë; sa herë qe kallë, menjiherë edhe qe mbulue porsi gaca nën hi. T'i mbetet hatri kujt të duejë, unë due ta thom mendimin tem haptas: Marrë në shumicë, muhamedani shqiptar asht fanatik, ortodoksi fanatik, katoliku fanatik e këta jo për besim, sa për inat e për parti. Ndër çasat ma të vështirë të jetës sonë kombtare, njimend se shpëtuem format e bashkimit shoqnor e të qetësisë ndër elementa,porse ne fund te punes mbeti nji tharm, nji gond rryme e partie, sa me të trembë e me të demoralizue.
Tue prekë me dorë plagën, vjen pyetja: A do të mund të rrojnë në qetësi tre elementat fetarë ndër ne? Ateistat me të gjithë skeptikët, indiferentat, natyralistat, aventurierët e oportunistat, thonë se jo: Na shqiptarët nuk mund të rrojmëtë qetë, as nuk mund të formojmë shtet, për pa i zhdukë tc gjitha besimet, pse besimi i shqiptarit asht shqiparizma!
Këta shpresoj t'i përballo nji herë tjetër; këtyne tash po thom vetëm se Shqipnia nuk ash vend i pa Zot; e se shqiptarët a nuk janë, as nuk duhet të jenë t patënzonë.
Fjalën këtë herë e kam m besimtarët e tre elementave.
Pa kontenstim ne jemi n komb, nji shtet e nji popull me n shpirt, me nji gjuhë e me nji histori, e po t'ishim edhe të nji besimi, patëm me qenë edhe ma te bashkuem, ma homogjenë, dhe nuk patëm me bjerrë mund e kol për t'u kuptue ndër shumë pun Por fakti asht ky se na jemi pra myslimanë, ortodoksë e katolik e si të tillë duem të rrojmë në nje harmoni yëllaznore. Unë thom se për këtë punë nuk asht nevoja me shue besimet, pse po të duem, mund të rrojmë vëllaznisht, sikurse kemi shembullin ndër sa shtete të tjera të qytetnueme.
.Pra, tezin tem e ve kësodore: shqiptarët, po qenë vërtet të qytetnuem e nacionalista të sinqertë, besues edhe përnjimend në një Zot të vërtetë, nuk ka se si të mos rrojnë vëllaznisht shoq me shoq; përkundrazi, derisa të mos kenë kulturën njerëzore në shpirt, ndërgjegjen kolektive kombtare, e derisa t'u mungojë kultura fetare, ata kanë me qenë të damë e të përçamë, jo psejanë tri besimesh, por pse nuk kanë bazat ejetës sho-qnore, kombtare e fetare

PENGIMI I MADH:
FANATIZMI


Pengimi i madh për jetën shoqnore, pra, për qetësinë e vëllaznimit tonë asht fanatizmi, i cili asht nji turp për personin, turp përi besimin të cilit i përket personi nje turp për jetën shqiptare. Besimi qi mbahet për pasion, pra me fanatizëm, nuk asht besim i arsyeshëm, as faktor i jetës; ai nuk nalton por poshtnon, e ma tepër rrënon se sa trajton. Besimi në nji Zot të vërtetë, Ati i të gjithe njerëzve, nuk do ta shtojë antagonizmin, por do ta pakësojë; besimi do ta zbusë njerinë ndër ndjesi e jo ta egërsojë, do t'i rregullojë prirjet e instinktit, ndër të cilat asht dhe egoizmi qi don të justifikohet me shkakun e besimit.
Këtu asht nevoja ta dalloj njeriun fanatik nga njeriu me karakter: të dy ngulin kambë për nji bindje të vetën, të dy tregojnë fuqinë e vullndesës deri në kulm,... por me këtë ndryshim, se njeriu me karakter ngul kambë për nji parim t'arsyeshëm, ndërsa fana-tiku don t'i rrijë asaj së vetës arsye e pa arsye; njeriu me karakter tregon nji zotësi morale, ndërsa fanatiku dishmon nji dobësi per-sonale, pse ai, edhe po ta shohë të paarsyeshme atë të vetën, nuk asht i zoti ta mundë pasionin e egoizmin; brutalisht mund të jetë i fonë, por njerëzisht asht i ligësht;
karakteri moral ka caqet e arsyes, fanatizmi nuk ka cak, ai të verbon, të shtyn deri në ves e n'egërsi. Fanatizmi asht antinjerzor, prandej edhe antifetar e antishoqnor. Pra, për të rrojtë vllaznisht, nuk asht nevoja të hjekim besimin, por kusht i parë asht të hjekim fanatizmin në besim. Shqiptari mund të zbutet tue marrë kulturen vërtet njerëzore, kulturën e shpirtit, d.m.th. nuk mjafton të ketë sjelljen e mirë, paraqitjen e njerzishme, format e përshtatshme, mënyrët e hijshme, e ne shpirt të rrijë i egër, por duhet të jetë edhe përnjimend në vete ashtu si mbahet e duket përjashta, atëherë ka me u ba i zoti të rrojë në harmoni me vëllaznit e vet sh-qiptarë të çdo kondicioni shoqnor edhe të çdo besimi. Ngjitas me kulturën njerzore, shqiptari do të marrë kulturën fetare. Kaloi koha qi ta mbajmë besimin pse na e kanë lanë të parët, pse ashtu e kemi gjetë, pse besojnë të tjerët, ase për nji çdo tjetër arsye të jashtme; sod duhet të dijmë shka besojmë dhe pse të besojmë; lypet tajustifikojmë, nëmose paravetes, besimin tonë. Por nuk mjafton kaq: besimin nuk do ta mbajmë as për etiketë, as për nji gja vetëm teorike; besimi duhet të jetë faktor i jetës; parimet e besimit duhet të përftojnë në bindje të plotë, ndiesi të gjalla, lëvizje, shprehje, fjalë e punë, drejtues në nji sistem jete. Kjo don me thanë kulturë fetare.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 28-8-2004 nė 08:34 Edit Post Reply With Quote
TE RROJME SHOQNISHT E
VLLAZNISHT

Jo se kërkohet prej shqiptarëve kristianë e myslimanë të jenë të gjithë Shenjtën a Peigambera, por po deshëm të jemi komb e shtet, lypet me doemos të jemi
në atë shkallë kulture njerëzore e fetare, sa mjafton të rrojmë shoqnisht e vëllaznisht .
Pa kulturën njerëzore, nuk jemi të pjekun të rrojmë si njerëz i e si shokë; pa kulturën fetare, besimi nuk na formon për jetë, por ma tepër na pengon.

Kam pa myslimanë edhe kristianë qi me vetëmohim mbërrijnë deri në heroizëm për të mbajtë ramazanin e kreshmët, por prejse nuk e kanë kulturën fetare, ata me atë vepër sado heroike, nuk shfaqin nji madhni shpirtnore të , cilën nuk e kanë, pse qindresa e tyren të shumtën e herës bazohet , thjesht në nji zakon, në nji traditë, i në nji moskuptim të jetës fetare qi e zhvleftëson motivacionin edhe veprën e tyne.

Nji kusht tjetër qi rrjedh prej kulturës së shpirtit asht nderimi për bindjet e të tjerëve. Po t'ia bajmë diagnozën shpirtit të shqiptarit në skajin ma të fundshëm, kemi për të gjetë këtë fenomen të çuditshëm: kush nuk mendon si unë, thotë, ai asht kundërshtari em. Ky paravendim antishoqnor shfaqet
jo vetëm në lamëm fetare, politike e shoqnore, por edhe deri në lamën ditunore.
Më ka ra rasa për vjetë e vjete të marr pjesë ndër shoqni, mbledhje, nisma e shkoqitje çashtjesh ndër shqiptarë, edhe do të thom se, me pak ndryshime e me forma ku ma shumë ku ma pak egoiste, si ndër njerëz me shkollë, kam gjetë e prekë me dorë se mjaft me tregue kush nji mendim a parim të kundërt apo edhe të ndryshëm, për me u shikue shtrembët e me u ba shenj antagonizmi e luftimi.
Shkakun e këtij fenomeni të paarsyeshëm prapë e gjejmë në gabimin trashanik, pse shqiptari edhe po të mbahet se ka kulturë, kujton se me ndjekë arsyen e nji tjetri asht dobsi. Historia e djeshme e trysnia e sotshme na e vërtetojnë këtë përbindsh të individualizmit egoistik. Për të rrojtë vllaznisht nuk lypet të mendojmë të gjithë me nji kokë, as nuk kërkohet të kemi të njejtat parime ase të jemi të pagabueshëm, por medoemos duhet t'ua njohim të tjerëve të drejtën e arsyetimit e të bindjes, po n'atë mënyrë si kërkojmë qi të tjerët të respektojnë mendimet tona. Do ta dimë se secili njeri, edhe pa dashtë, mund të ndjekë nji rrugë a nji parim të gabuem, prandej, sikurse nuk duem të na përbuzë kush ne edhe po të jemi në gabim, ashtu as na mos të përbuzim askend. Themeli i shoqnimit, prandej, edhe i harmonisë shoqnore midis shqiptarëve, qofshin edhe besimesh të ndryshme, asht në mbajtjen e sinqertë të parimit: Mos i ban kuj shka nuk don me ta ba kush ty; banu të tjerëve si kërkon me ta ba ata ty. As në këtë pikë besimet nuk pengojnë, por e kanë detyrë të ndihmojnë.






SHKAQET E DASISË


Mbasi vumë kushtet pa të cilat nuk ka si mbahet jeta sho-qnore e fetare, vijmë ndër parime;
E parimisht sedli besim ka dog-mat e veta, por dogmat nuk ndër-rojnë, prandej, sikurse besimet janë të papërshkueshme me njeni-tjetrin për shkak të dogmave, ashtu besimtarët, në themel të dogmave, nuk kanë si afrohen e puqen njeni me tjetrin. E ja se dasia asht e detyrueshme, shqetë-simi i domosdoshëm. Nuk ka si shkohet jeta vllaznisht. Kështu arsyetojnë ata qi besimet i kanë ferrë në sy.

Problemi i vërtetë asht i vështirë, por zhvillimin e vet e gjen të plotë ndër tri parimet qi janë:




1. Intoleranca dogmatike, 2.Toleranca shoqnore qytetare, dhe 3. Toleranca shoqnore politike.
Nuk e kemi shqip fjalën tolerancë por i afrohet kuptimit , me bartë, me durue, si bie fjala na durojmë e bartim (kemi tolerancë kur na fyejnë fëmijët, i dejuni, i marri, i gabuemi, por nuk bartim, as nuk durojmë kurrsesi (jemi intolerantë kur ndokush me të mendueme, na merr nderin.

Parimisht lypet ta kemi e ta mbajmë intolerancën teorike -dogmatike, due me thanë qi në punë të besimit secili ta mbajë bindjen për atë dogmë qi ndërgjegjja ia urdhnon për të drejtë, as mos të durojë t'i thotë tash zi e tash bardhë nji parimi, të cilin e ka për ideal të parë.

Intolerancë! Fjalë e fortë, fjalë qi nuk bartet as nuk durohet, pse nuk ban as nuk duron as sa të zit e thonit. Fjalë qi me të parën përshtypje tregon fanatizëm, mentalitet të ngushtë, regres, mosafrim në kurrnji mënyrë. Por edhe fjalë e sinqertë, e arsyeshme, e drejtë : e vetmja fjalë e mënyrë për me zhvillue problemin shoqnor- fetar.
Ja edhe arsyeja e thanies seme: Nji besimtar, i cili lavdohet se besimi i tij asht i vërtetë, po nuk desh me mohue veten edhe besimin e vet kundrejt nji çfarëdo kredoje tjetër, do të përgjigjet me nji "jo" kategorike të preme.

Indiferenti fetar, prejse ai vetë nuk mban kurrnji besim pëmjimend, thotë se besimetjanë njinji të vërteta, si t'ishin besimet etiketa e kostume të ndryshme, të cilat vlejnë njinji për ta plotsue nji nevojë të jetës. Po qe si njena dogëm tjetra, edhe pse të kundërta, atëhere asht njinji si e vërteta si e kundërta, e po qe se Zoti i dha e i dau besimet e kundërta, atëhere Zoti asht hartuesi i gabimit, i rrenës dhe i përçamjes.

Duen me thanë se kjo intolerancë dogmatike nuk baret,nuk durohet në nji shtet, në nji popull, pse asht tepër refraktare, e ngushtë e fanatike. Për nji herë ashtu po e zamë, edhe po e vejmë për bazë të kundërtën, due me thanë tolerancën dogmatike. Në këtë themel, bie fjala, Krishti qe a s'qe Zot, Muhamedi qe a s'qe Profeti i Zotit, në këtë rasë për mue do t'ishte njipërnji; unë bart e toleroj të thohet në daç kështu, në daç ashtu: si Krishti e Muhamedi të kenë pasë punë me Zotin, si të kenë punë me djallin, si të kenë i qenë hipokritë e mashtruesa, si të kenë qenë të ndershëm e të drejtë.

Kush nuk e sheh këtë dobësi mendore e morale? Njeriui të cilit i vjen era njeri, mosbinden kurrë nuk e tregon për bindje, dhe atë për shka asht i bindun se t asht gabim, kurr nuk e pranon për të vërtetë. Kjo nuk asht vetëm njidetyrë e fetarit, por nji detyrë e secilit njeri të ndershëm e t'arsyeshëm.

N'emën të së vërcetës, pra e për hir të sinqeritetit, luftë çdo gabimi, kudo qi ta gjejmë, edhe ndër kërkimet shkencore, edhe ndër interpretimet e dogmave.
Për këtë intranzigjencë ideale, shpirtnore, teorike, jemi të paditun na besimtarët, sidomos na katolikët, ndërsa këtë intolerancë e gjejmë edhe ndër njerëzit e ditunisë, t'artit e të politikës, për shka u përket parimeve të tyne., Këta, e dijmë të gjithë, se as sa çon miza në krah nuk lëshojnë në sistemin e vet porsi bazë. Këtë po e thomi në lamën parimore e ideale, pse mandej tjetër gja asht praktika si për shkencëtarë, si për| besimtarë.

NJI FORMË E INTOLERANCËS:
POLEMIKA

Nji formë e intolerancës asht polemika, e cila po qe serioze, ditunore, e paanshme, e bashme ndër sfera të nalta, vërtet ndrit, nalton e trajton. Rrallë më ka ra me pa ndër shqiptarë polemikë pa pasion. Me nivel kulture njerëzore e fetare qi kemi, thom se polemika nuk asht për ne. Edhe po patëm arsye e të drejtë në çashtje, kurrë nuk kemi arsye e të drejtë të kapërcejmë caqet e njerëzisë, të shajmë shoqi- shoqin, të përdorim rrenen, të falsifikojmë historinë,të shtijmë në punë motive t'ulta, të polemizojmë me pasion.

Tjetër mandej asht toleranca shoqnore, qytetare, praktike. Nëpër këtë parim, na e dallojmë kjartë se tjetër asht gabimi e tjetër gabuesi, tjetër asht personi e tjetër asht vepra; personin e falim, veprën e gabueshme e dënojmë; atë e duem, këtë e mënijmë; atë e bartim, këtë nuk e durojmë. Ky asht parimi bazë qi na shoqnon: me kurrnji gabim as kompromis as shoqni, por me të gjithë atdhetarët, edhe të jenë të gabuem, afrim, dashuni, vl-laznim. Natyra na mëson këtë parim: ajo me gjithë ndryshime e kontraste, e patrandshme mban nji harmoni të çuditshme; jeta njerzore na imponon; si, bie fjala, ndër ne të marrunit me ndore, besa, mikpritja, qe se shumë herë e mbrojmë si fajtorin si të pafajin.
Këtë shoqni qi na mëson natyra, na e imponon jeta; po njikëtë na urdhnon besimi, cilido të jetë. Shpirti i shqiptarit, me gjithë besimet e ndryshme, e ndien fuqishëm se nji i njejti Zot i vërtetë asht Zoti i muhamedanëve, Zoti i ortodoksëve e Zoti i katolikëve. Në sajë të nji Zoti, Babë i mirë, i drejtë për të gjithë, Na jemi vllazën, pse jemi të gjithë bijt e nji Zoti qi na ka falë. Pra Zoti i të gjithë neve, e na të gjithë të Zotit. Në themel të këtij imperativi na jemi nji.
Ja, pra, se kurrgja nuk na vllaznon ma fort se Zoti. Zoti asht visari i përbashkët i të gjithë shqiptarëve pa ndryshim.
Në themel të këtij parimi rrjedh toleranca fetare, e cila mbështetet në kuptimin e kjartë: muhamedani i biri i Zotit, krisatiani i biri i Zotit, pra, vllazën; mbështetet ndër ndjesi të sinqerta: porsi vllau për vllanë të ndiejmë njeni për tjetrin; mbështetet në nderimin reciprok për bindjen fetare të shoqi-shoqit: për kurrnji arsye nuk kemi te drejtë të përbuzim kend; porsi me të drejtë kërkojmë të na kuptojnë, ashtu kemi detyrë t'i kuptojmë të tjerët. Kjo tolerancë fetare kështu e naltueme deri në fisniki, sa asht e bukur, aq asht e vështirë. Kush e ushtron këte asht me të vërtetë i madh.

Toleranca qytetare- shoqnore e gjen plotësimin e zbatimin e vet në tolerancën shtetnore- politike. Statuti themeltar i njeh e i respekton njipërnji të tria besimet në Shqipni; shteti njimend asht afetar, d.m.th. as-njanës, por jo antifetar, as ateist, as indiferent; shteti shqiptar e njeh Zotin, por nuk anon për kurrnji besim ma fort se për tjetrin; hartuesit e Statutit u shtynë deri në ma të naltën shkallë të lirisë e të të drejtave të besimit; ata pranuen tri besimet në themel të barazimit të plotë; para shtetit e zyrtarëve të tij nuk ka as ndrysfiim, as pengim ndër të drejta të kurrnji elementi; të gjitha ligjet, masat, vendimet dhe mënyrat zyrtare synojnë aty: të forcohet e të sigurohet sa ma mirë qetësia fetare në Shqipni. E tanë puna mbetet ndër zyrtarë, me sa ata punojnë apo jo me shpirtin e këtij parimi e me drejtësi. Shteti, pra, jep liri të plotë, edhe të tre elementave ua siguron të drejtat qytetare e politike; parimi i tij mbështetet në drejtësi e jo në dashuni; shteti nuk ka miqësi as anmiqësi me kurrnjenin element.
Pra, për me mbajtë qetësinë midis elementave fetarë:

1) duhet të kemi për bazë të vërtetën kundrejt parimeve. E vërteta nuk luen (intoleranca teorike- dogmatike);
2) duhet të kemi dashuninë e siqertë midis. personave (toleranca shoqnore-qytetare);
3) duhet të mbahet drejtësia me ndërgjegje ndër ligje , e ndër zyrtarë (toleranca shtetnore- politike). Arsyeja e këtyne udhëzimeve asht kjo:

na duhet të rrojmë së bashku jo si përdhuni, por me vetëdashje; këtë pune do të na e thotë mendja, do ta duejë vullndesa, do ta ndiejë shpirti; mendjes do t'i flasë e vërteta, vullndesën do ta vendosë e drejta, ndjesitë do t'i shtyjë dashunia. Toleranca qytetare asht nji virtyt, për ushtrimin e të cilit krejt njeriu, ndër të gjitha fuqitë kryesore, do të jetë i prekun e i tërhjekun. E tane puna asht këtu: me dijtë e me qenë të zotët ta bartim shqiptarin, jo s.i të huej, por si vlla. Kështu, pra, nuk janë besimet ato qi e shqetësojnë jetën vllaznore në Shqipni, por gabimet pasionet e padrejtësia e besimtarëve shqiptarë janë ato qi e krijojnë çashtjen fetare në vendin tonë.

PENGIME QI DUHEN KAPËRCYE

E mjaft me teori. Kush don, ja ka marrë vesht me kaq, ja nuk ka marrë vesht kurrë. Tash të vijmë te praktika. E praktika asht kjo: Me muhamedanët nuk bahet, ortodoksët janë grekomanë, katolikët janë italofila. Kështu qi nuk mbetet kush shqiptar, as nuk mbetet kund shpresë për Shqipni; kështu nuk bajnë për Shqipni as Ismail Qemali, as Bajram Curri pse muhamedanë, as Gërmenji as Negovani pse ortodoksë, as Gurakuqi as Dedë Gjo' Luli pse katolikë;
kështu kemi ardhë ndër përfundime qesharake e do të vemi ndër konsekuenca rrënimtare!
Për të rrojtë vllaznisht na shqiptarët do t'i mbajmë, thamë, . disa kushte, do t'i vendojmë disa parime, por edhe do t'i hjekim disa pengime.


1. Pengimi i parë, per shërimin e kësaj plage të kobshme qi e shqetëson jetën ndër shqiptarë, asht gabimi i madh i disa udhëhjeksave të cilët duen ta mbulojnë a edhe ta mohojnë plagën, e cila, mjerisht, asht edhe do të shkojë në gangrenë, po nuk u shërue, me dorën e nji kirurgu t'aftë e të ndërgjegjshëm. Shka asht gabim e kalbsinë, fanatizëm e pus, ves e dobësi, le të qitet në shesh, le të thohet kjartë, pa ia shikue hatrin askujt. Pse ta mo-hojmë? Nji pjesë e mirë, muhamedanë e kristianë, ortodoksë e katolikë nuk shikohen me sy të mirë; nji antagonizëm shoqnor qindron në mes të tyne; ata nuk kanë mbërrijtë ende t'i rregullojnë relatat fetare, shoqnore e civile qi do të kenë. Duhet ta pohojmë botënisht se për mungesë kulture jemi këtu. Ky do të jetë hapi i parë i përmirësimit:
ta njohim e ta ndiejmë sa duhet ketë plagë shqiptare.
2. Me e shikue hollë, aty ku duket se ndeshen muhamedanë e kristianë, nuk janë parimet dogmatike; ato populli as nuk i din, as nuk i merr aq në kujdes;
sigurisht as për hatër të Krishtit, as për hatër të Muhamedit, sot nuk ban kush parti as nuk ngrehë ngatërresa.
Shaku i parë do të kërkohet ndër faktorë historikë, ndër tradicjone mënie midis elementave; na trashiguem ekzaltime, përbuzje, paragjykime e zemrime kundrejt shoqi-shoqit; me këto lejmë, me këto rritemi, me këto formohemi, e për rrezik tonin me këto edhe vdesim. Vetëm koha e kultura mund të na i shrranjosë. Do të kalojë edhe ndonji brezni, qi muhamedani ta harrojë tradicionin e të parëve, ta zhduki krejt idenë "kaurr", ashtu për nji predispozicion të bam petk, si kristiani i sotëm edhe i nesërmi, qenë e pa qenë, për çdo punë qi nuk i bjen për shtat, ka me kujtue e me ankue:
po më bahet e padrejtë, pse jam ortodoks, pse jam katolik. Me atë masë qi të marrim kulturën e shpirtit e të hjekim shkaqet e pretekstet, po me atë masë kanë me u dyndë edhe këto re të helmueme.

2. Faktori psikologjik Edhe faktori psikologjik ka të bajë shumë me ketë dasi shpirtënsh. Shqiptari si tip asht madhështor. Ai ndien për vete edhe përtej se duhet. Mirëpo kjo veti instinktive, qi kohën e kalueme ndihmoi shumë për të shpëtue shpirt, gjuhë, zakone e tradita tonat;
në se qe fat i madh asohere, sot për jetën tonë shoqnore e kombtare mund të bahet rrezik i parë.
Kam pa e shoh për ditë shqiptarë edhe me kulturë, të cilët nuk janë të zotët të çveshen prej vetes së vet: ata e dijnë fare mirë shka don me thanë jetë e përbashkët, e jetë individuale, i kuptojnë kjartë kontrastet e sakrificat qi lypen për me u kapë me jetën e vërtetë shoqnore, megjithkëtë, hir e pa hir, duen të bajnë atë të vetën;
duen, vetëm ata të jenë të mendshëm, ata gjela qi këndojnë. E po gjetën injoranta, trashamana, hypokritë, servila, fanatikë, po edhe njerëz në të mbarë e pa të keq, more t'i shfrytëzojnë pa dhimbë, pa shpirt, edhe të ngrehen kapadaij, udhëhjeksa, pionierë, a shka po dij unë. E ja klanet, partitë, prej nga rrjedhin dasitë e ,. kontrastet shoqnore: hallet shqiptare. Këta njerëz të besueshëm, mandej, si ta kenë ba nji grimë pozicion me taktikë vërtet djallore, sa herë t'u nevojitet, mjaft ta prekin, a por sa ta çekin sustën e besimit, se ja, gati nji turmë për t'i ndjekë;
e ja, se me nji herë qiti krye çashtja e besimit në shqiptarë, me mëni, me shpifje, me dasi, grindje e luftime. Ku asht faji? Sigurisht nuk asht zelli i besimit, por asht zekthi i egoizmit. Unë, së mbrami, nuk i ve faj fare muhamedanit apo kristianit pse asht fanatik; ai nëmose asht i sinqertë;
fajin e parë pse shqiptari ka mbetë fanatik e ka hoxha, prifti a popi; këtyne - po nuk patën vetë aq kulturë njerzore edhe fetare, sa me u dalë për vete dhe me u dhanë të tjerëve - u do hjekë e drejta të mësojnë. Por fajin pse fetari e ushtron fanatizmin e ka ai liberali universitar, i cili, me sa mica e qeni, nuk beson as në Krishtin as në Muhamedin, por formon klane për Dinin ase për Fenë e Krishtit, jo pse i intereson Dini a Feja, por pse me atë formë - gjen kush e ndjekë për me qenë ai krye. Deri qi të mos zbulohen e të mos qiten sheshit këta njerëz të rrezikshëm, nuk ka qetësi në Shqipni...


TE HJEKIM DORE
NGA ÇDO NDRYSHK ZEMRE



Sod në këtë krizë të tmerrshme besimtarëvet të të tre elementave na përket, për hatër të Zotit e të Shqipnisë të hjekim çdo ndryshk zemre, t'i japim dorën shoqi-shoqit e të vëllazno-hemi në njatë Zot qi besojmë e në njatë Shqipni qi e duem me gjithë zemër. E po e patën detyrë besimtarët nji herë, kleri shqiptar, muhamedan, ortodoks e katolik, dhjetë herë ma tepër e ka detyrë tç shtërngohet dora-doras, e pa vonesë të dalë në lamën e luftimit për t'i a shpëtue shqiptarit besimin në nji Zot, shpresën në nji Shqipni. A sod a kurr të mobilizohemi për fe e atdhe! Ja, ky asht besimi e kjo asht Shqipnia qi po na zhduket ndër duer. Bashkimi i tri klereve në ketë drejtim e veprim, asht leva ma e fuqishme për të sigurue bashkimin e shpëtimin. Nuk shpëton, jo, sod as Xhamija pa Kishë, as Kisha pa Xhami, por as njena as tjetra pa Shqipni.
Të ngrehemi në kambë. Për nji Zot të vërtetë e për nji Shqipni të lumtun, na jemi vllazën!

Korrik 1944





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 28-8-2004 nė 08:36 Edit Post Reply With Quote
Dhe zotni po te drejtohem ty e kujdo zogu shqiptar qe me 20.01.2003 kam shkruar:


Postuar më 20-1-2003 në 09:14 PM

A jemi dakort me keto mendime?

Une per vete jam absolutisht dakort dhe e them hapur se jam besimtar, por kurrsesi fanatik e aq me pak fondamentalist.

Me sinqeritet,

Anton





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 28-8-2004 nė 08:47 Edit Post Reply With Quote
A u qartesume zotni?

Me qarte e me hapun se kaq nuk ka.

Ndersa per ate "fshatar".

E kam shkru disa here po e shkruaj prape:

Stergjyshi tregtar, gjyshi mjek, baba financier, vete mesues matematike.

Te pakten 4 breza te lindun e rritun ne Shkoder dhe ne Tirane. Punu Ashtajt kane punu ne te gjithe Shqypnine pa dallim fshat apo qytet, duke fillu prej stergjyshit qe ka ba tregti dhe me pas im gjysh qe ka shkele gati cdo fshat te Shqypnise dhe Kosoves ne lufte kunder malaries, kesaj semundjeje vdekjeprurese aq te perhapur ne Shqypni.


Por dhe sikur te isha fshatar do ta kisha per nder te isha fshatar.

Te jeshe fshatar nuk eshte fyerje as poshterim.

Shembull i nje rreziku serioz per Kombin eshte :

Droga dhe krimi i organizuar i lidhur me te

http://www.edsh.org/diskutime/viewthread.php?tid=941

E jo vendosja e nje kryqi.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Valter bejkova

Postuar mė 28-8-2004 nė 22:38 Edit Post Reply With Quote
Habitem se perse harrohet Janullatosi...!
Harrohen qeliimisht predikimet fetare ne greqisht ne mes te Tiranes......!
Harrohet masakra e Peshkepise....!
Harrohet 1997-ta,si pragu copetimit te Shqiperise...!
Harrohet Himara dhe turmat qe ngrinin flamujt greke.....!
Harrohet Gage dhe organizatat vori-epirote...!
Harrohen masakrat serbe mbi shqiptaret e Kosoves....!
Harrohet dhe vetem harrohet,ndersa ne Shqiperi greket jane bere zoter te vendit.Ku jane njerezit si ti,qe ulerasin per skicofenite e Baletes dhe mbrojne ngritjen e kryqeve dhe kishave ne zona ku nuk banojne vecse myslimane.Perpara se te hiperbolizoni origjinen tuaj,mendohuni per dekadencen tuaj antikombetare.Nese jeni ateist apo filantropist gjeni vetveten.Urrejtja patologjike qe keni ndaj feve te tjera nuk u larteson,perkundrazi ju zhben si njerez.Keni mbushur faqe te tera me gogolin qe ekziston vetem ne mendje te cmendura,dhe "harroni" se historikisht rreziku per kombin tone ka ardhur nga serbo-greket.Nese malarja eshte zhdukur nuk jane zhdukur "semundje" te tjera me te rrezikshme si komunizmi apo dasite fetare.Keshtu qe merrini seriozisht pikpamjet apo besimet e te tjereve sepse te ndeshkohesh nga krimi qe perpiqesh te besh,eshte me teper se e tmerrshme.Intelektualet duhet te behen ura nderlidhse per paqe dhe mirekuptim dhe jo te mbjellin percarje dhe intolerance.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Alidems

Postuar mė 29-8-2004 nė 06:42 Edit Post Reply With Quote
O Valter akoma merresh me kete Anton Ashten,shiko shembullin mendor qe ka dhene dhe aty ai tregon veten,te tjerat i ka, merre me leng se mishi u maru.Se po te ishte aq patroit si Ai ate Nikolle Marku dhe si ai Antoni do te reagonin qe ne ditet e para te ngritjes se kryqit.Por keta si puna Antonit prisnin si do reagonte Populli qe te fillonin ti mbillnin kryqat anes rruges si ne Greqi dhe ne Vatikan.Po te fillonin muslimanet te mbillnin minare dhe turbe kudo do te ulurinin si bushtra e keqe.Por si ortodoksit (perjashto kishen autoqefale Shqiptare)ashtu dhe katoliket udhezimet i marrin nga jashte.Po te mos ishte reagimi i shumices se popullit me ndertime te besimit musliman ne maje te atij mali qe eshte rruge kryesore nacionale nuk do te ndalonin ,por do te ndertonin kryqe te tjera anes rrugeve.Ata harrojne se Shqiperia nuk eshte as Greqi dhe as Vatikan.Anton Ashta eshte me FANATIK se papa.O Valter mos u lodh dhe as mos u shqetso se ca si keta qe provokojne ndasime fetare jane pak ,megjithse jane te rrezikshem.Mjafton nji anije greke peshkimi qe nuk e mbulon me siguracioni qe ti fusim qe te gjithe dhe ti nxjerrim ne breg te detin Jon qe te kujdeset per ta.....
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
tani

Postuar mė 29-8-2004 nė 16:20 Edit Post Reply With Quote
Ky Valteri do qe te marri nje automatik dhe do te vrase 99.99% te popullsise shqiptare dhe te lere te jetoje vetem familjen e vet qe nuk e ka dashur komunizmin! Edhe mua qe kam shkruar i vogel nje hartim per Enver Hoxhen do me pushkatoje!

Ka manine e kundershtimit!

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
alipasha

Postuar mė 29-8-2004 nė 16:53 Edit Post Reply With Quote
A.ashta

Ti duhet te qartesohesh nje here me vete veten, me mendimet e tua detsruktive dhe metoden e genjeshtarve qe po e pason me shum kenaqesi.

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
alipasha

Postuar mė 29-8-2004 nė 17:08 Edit Post Reply With Quote
Vendosja e kryqeve eshte metode e kishes ortodokse.
Ne cdo lartesi te autostradave greke, verhen kryqe,poashtu edhe ne serbi dhe maqedoni .

Rreziku nuk vjen nga kryqi si objekt, por nga ideja pse vendosen kryqe ne vendbanime me 70-80% muslimane?

Muslimanet ne elbasan ne rreagimin e tyre treguan imanin, dinin e vet, ndersa mareveshtja vjen nga toleranca islame qe eshte mbjedhe ne zemrat e muslimaneve shqiptar.

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 29-8-2004 nė 23:15 Edit Post Reply With Quote
Tani kesaj i thone dridhe like se na fike.

Per rrezikun grek kemi nje pike te vecante ne kete kuvend:

http://www.edsh.org/diskutime/forumdisplay.php?fid=44

HAPINI SYTE!

Nga ku leshin e nxjerr perfunidmin se urrej?

KU?

Po ta them ty dhe kujdo zogu shqiptar ( ne fakt e kam shkruar disa here)

Sikur te urreja fene myslimane do ta shkruaja hapur se per lirine e mendimit kam shku deri ne greve urije, POR nuk urrej as me intereson hic, ZERO, besimi i askujt.

Secili eshte i lire te besoje cfare te doje.

Mua me interojne disa vlera universale qe jane psh:

Ndarja e fese nga shteti e politika

Liria e besimit

Demokracia

Qarte?

Ndersa per komunizmin apo per zhdukjen e tij o valter se me lodhe une jam ai qe kam shkruar se per shoqerine shqiptare eshte e domosdoshme DEKOMUNISTIFIKIMI i saj:

http://www.edsh.org/diskutime/viewthread.php?tid=2313

QARTE?

Me qarte se kaq nuk ka.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 29-8-2004 nė 23:19 Edit Post Reply With Quote
Tani sa per kryqet.

Po xhamite e ndertuara ne Rome, München, Londer e ku ta di une se ku, pse nuk jane provokim?

Po ai hoxha qe lutet arabisht ne mes te Tiranes me altoparlant pse nuk jane provokim?

Po te merremi me kryq ketu e minare atje cdo gje provokim del.

Por nuk eshte ketu thelbi i diskutimit tim.

THelbi eshte:

Vendosja e kryqit nuk eshte rrezik serioz per Kombin.

KAQ

O dru me pre!

Ne asnje rresht une nuk kam shkruajtur qe bene mire qe e vendosen kryqin apo bene keq qe e hoqen.

Per mua personalisht te bejne cfare te dojne, nuk me intereson HIC, absolutisht HIC.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Alidems

Postuar mė 30-8-2004 nė 04:04 Edit Post Reply With Quote
Per Anton Ashten

Or ti cun! A merr vesh ti se Kryqi dhe kembana jane per kishen jo per rrugen,sikurse eshte Ezani i Xhamise dhe minarja per xhamine,vendet e tubimit per falje.
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Alidems

Postuar mė 30-8-2004 nė 04:35 Edit Post Reply With Quote
Anton

Ti shiko per ato kisha dhe priftrinj qe titujt dhe pagesat i marrin nga qendrat e tyre jashte Shqiperise,nga ata qe nuk jane Shqiptare dhe nuk kane si te kene interesat e Shqiperise ne zemer.Qofte nga Vatikani qofte Janullatusi.Ata kane vetem nji qellim perhapjen e fese se tyre ne Shqiperine qe eshte me shumice te besimit Islam me menyrat nga me te poshtrat.Por Shqipria nuk eshte si ato tokat e Kristofor Kolombit,qe i vrau i poshtroji i perdhunoji ne emer te kryqit. Keshtu qe dhe ndertimi i atij Kryqi ne rrugen nacionale nuk ka si te jete aq i thjeshte ceshtje fshataresh,10 familjeve ortodokse te fikasit.Ato jane financime nga ata qe duan te dominojn Shqiperine dhe kjo eshte shume e rrezikshme per nji pakice qe behen vegla te anti-shqiptarizmit.Pastaj ne Shqiperi kemi 3 parti Kristiane,kush i financon keto komunitete kaq te vogla dhe per cfare arsye?Keto parti e kan qeverine gati ne qoftese fitojne????????????Keto hapa jane shume te rrezikshme per Shqiperine se krijojne dashje pa dashur reagime nga palet e tjera.Dhe ti Anton duhet te fillosh qe aty,qe nga vetja.
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Valter bejkova

Postuar mė 31-8-2004 nė 00:20 Edit Post Reply With Quote
Ky ėshtė vetėm fillimi…

Ylber Lili

1-Nacionalizmi maqedonas është shembulli i anormales, iracionales, dhe i joreales. Autoritetet e Shkupit i frikëson realiteti, aq më tepër kur ky realitet jepet në gjuhën shqipe dhe nga media që kanë ndikim në opinion. Vendimet që dalin nga kabineti qeveritar i këtij shteti të brishtë janë në kundërshtim të hapur me elementët bazë të demokracisë. Ata nuk njohin, kode, norma, dhe ligje kur bwhet fjalw pwr njw shqiptar. Unw dhe gruaja ime u vumw nwn shwnjestwr vetwm për shkak të ideve, pikëpamjeve, dhe realiteteve që pwrpiqeshim tw transmetonim. Vendimi i autoriteteve të Shkupit zyrtar për të na dëbuar, sipas meje ka dy motive: Aktiviteti im si gazetar i “Shekulli”-t për Maqedoninë, gazetë e cila u ka dhënë një hapësirë të madhe ngjarjeve në Maqedoni, gjatw dhe pas konfliktit tw armatosur, si dhe pozicioni i bashkëshortes sime Adelina, si shefe e kabinetit të kryetarit të Partisë Demokratike Shqiptare në Maqedoni, z.Arbën Xhaferri. Ata kanë menduar gjerë e gjatë dhe nuk kanë hezituar pwr tw ardhur nw njw akt dwbimi, njw vendim qw pwr mw tepwr nuk wshtw marrw kurrw dhe ndaj asnjw personi nw Maqedoni.
2- Gjithçka mund të pritej gjatw jetesws dhe punws sonw nw Maqedoni. Rreziku pwr ato qw shkruaja, mbi qeverinw e Shkupit pjesë e së cilës janë edhe disa figurantë shqiptarë, ishte njw nga gjwrat e para qw kuptova. Strukturat e atij pushteti mund të të zhdukin ose vrasin siç ka ndodhur me shqiptarw nw kufi, ose mund të të vendosin në çantën e gruas, ndërsa pi kafenw e mëngjezit, ndonjë bombë dhe të të quajnë terrorist, mund të ndërsejnë ndonjë pinjoll të tyre të provokojnë dhe shpejt e shpejt të fusin në skemat gjyqësore dhe përfundon prapa dritareve të hekurta të burgut. Por nuk më kishte shkuar mendja, se “arma” qw do pwrdorej ndaj meje, tw ishte ky akt dwbimi, i denjw vetwm pwr shtete me mentalitet komunist qw nuk mund ta durojnw as tw huajin e as tw vwrtetwn. Prej kohwsh, pavarwsisht atyre qw ndodhnin, i imponoja vetes ndjenjën e një “sigurie” se të paktën ndaj familjes sime nuk do të ndërmarrin ndonjë veprim prej të çmendurish, së pari është grua, është një intelektuale, e cila punon në Partinë Demokratike Shqiptare pranë z.Arbën Xhaferri. Nuk doja ta besoja, edhe për një shkak tjetër: një grua e cila mposhti frikën duke përjetuar muajt e ankthit dhe të tmerrit që solli konflikti i vitit 2001, nuk e meritonte një “shpërblim” të tillë nga “integristët”. Dhe ç’është më e rëndësishmja, nuk doja të besoja se Ali Ahmeti është kaq shumë mosmirënjohës ndaj Arbën Xhaferrit duke mbyllur sytë dhe veshët para një akti të tillë bastard. Thonë që heshtja është pohim, ose thënë më saktë, miratim. Kanë kaluar disa ditë kur unë së bashku me bashkëshorten time, u shpallëm persona të padëshiruar për Maqedoninë dhe asnjë gjysmë fjalë nuk kanë pohuar drejtuesit e partisë shqiptare në pushtet (BDI-ja). Pse ata heshtin? Pse ngurrojnë të prononcohen? Cili është shkaku që kanë preferuar ta kalojnë këtë akt pa precedent dhe fatal për vetë ata që janë pjesë e pushtetit, duke u strukur në zyrat e tyre. Le të flasin, të hedhin argumentet e shkaqeve të largimit, unë jam i gatshëm, madje shumë në formë t’i hapim kartat. Jo vetëm me BDI-në, por dhe me partnerët e saj maqedonas, edhe me mediat maqedonase, të cilët sapo kanë filluar propagandën e tyre shpikëse.
Nëse ata nuk më kanë duruar mua, se u kam rënë në majë të kokës maqedonasve, të cilët prodhojnë çdo ditë teorira fantazmë për të denigruar shqiptarët, nëse ata kanë dashur që unë të zhdukem nga Maqedonia, se kam qenë kritik ndaj politikës së tyre përulëse, naive dhe shpesh amatoreske, nëse ata kanë dashur që nën rrogoz të jetë pro projektit struktural të pushtetit për të më përzënë mua dhe tronditur kabinetin e PDSH-së, nëse ata kanë menduar se me shqiptarët mund të luash cic-mic, pavarësisht nga pozicioni që kanë në shoqëri, kanë gabuar rëndë. Largimi im, është cilësuar nga të gjitha mendjet e civilizuara si një akt i pashembullt, kolegët në media shqiptare në Maqedoni, përdorën penën e tyre duke kritikuar dhe dënuar ashpër një gjë të tillë. Paskam qenë shumë i duruar kur kam parasysh skenarin që e thurët Ju së bashku me partnerët e koalicionit (sigurisht që ua kanë transmetuar suflerët e tyre). Bile shumë i matur, sa për dijeninë e drejtuesve të BDI-së në konferencën për shtyp që dhashë në hotel ‘Tirana’, u përpoqa që t’i shpëtoj nga çorba që ishte gatuar, jo vetëm nga segmentet maqedonase, por edhe nga vetë ata. E dini perse ishin të privlegjuar? Sepse unë nuk kam pasur në asnjë moment prirjen për të shkaktuar viruse brenda shqiptare, nuk kam dashur që t’i klasifikoj edhe shqiptarwt e qeverisjes me paradigmën maqedonase, nuk kam qenë i prirur që t’i fus në një thes me ata. Por një fjalë e urtë popullore thotë nëse nuk e do veten, nuk je për asgjë. Unë i respektoj të dyja, veten, por dhe të tjerët, të cilët nëse nuk kanë mundësi të më ndihmojnë, të paktën nuk më bëjnë keq.
Sa për ndihmën besoj se ju z.Ahmeti dhe qeveritarw tw tjerw shqiptarw, jeni zhytur në borxh te unë si gazetar deri në fyt, lexoni kronologjinë e ngjarjeve në Maqedoni dhe do ta kuptoni. Sa i përket të dytës besoj se nuk do koment, më keq nuk ka ku shkon. Thjesht duke u nisur nga këto dy anë medalje, unë pas kësaj heshtjeje një javore, do të jem në funksion të profesionit tim, realitetit, fjalës së lirë, familjes sime, duke publikuar të vërtetat e pakontestueshme. Ky është vetëm fillimi, seriali i së vërtetës sapo ka filluar… Askush nuk do të arrijë të më shmangw nga e vërteta. Nuk kisha menduar ndonjëherë se do të përdor vetën e parë. Disa miq në Maqedoni më sugjeronin shpesh “pse nuk mban ditar”, të paktën gjatë konfliktit të armatosur, ndoshta ata kishin një farë të drejte. Por gjithsesi përgjigjen e kisha në majë të gjuhës, nuk mund të përvetësoj diçka që është e përbashkët. Në fakt edhe lufta e shqiptarëve ishte e tillë, pavarësisht se krerët e partisë shqiptare në pushtet në fushatën dhe propagandën e tyre, në vend të platformës, përdornin moton “ne ishim ata që bëmë luftën”. Pra askush nuk ka të drejtë morale, kombëtare dhe etike që të privatizojë, monopolizojë gjakun e derdhur të dëshmorëve, të atyre që ndanë kafshatën e gojës, të atyre të cilët shumë herë e kanë parë vdekjen me sy, apo të krerëve të PDSH-së që arritën me vendosmëri dhe mjeshtëri të kanalizojnë çështjen shqiptare.
3- Nuk e njoh gjuhën maqedonase prandaj kam patur shumë vështirësi t’i lexoj mediat, por gjithsesi kam gjetur mënyra alternative dhe sa herë që ata kanë vjellur vrer ndaj shqiptarëve, u kam dhënë përgjigjen e merituar, madje goditjen më të madhe ua kam dhënë duke mbrojtur ata që sot janë në pushtetin maqedonas. Por dhe tashmë jam i gatshëm që të hyjmë në një fushë të hapur dhe të konkurrojmë në tregun e argumentave. Një telefonatë nga Tetova më njoftoi se një nga gazetat maqedonase, mua dhe gruan time, na ka quajtur “çifti në funksion të shërbimit sekret shqiptar”. Të them të drejtën nuk më bëri aspak përshtypje për një fakt fare të thjeshtë se e njoh mirë mentalitetin e trupit medial maqedonas. Por më duhet të ndalem pak në këtë rast, dhe nuk do të qëndroj indiferent ndaj kësaj shpikjeje të medias maqedonase. Unë me dashamirësi profesionale u them kolegëve maqedonas që të jenë në funksion të së vërtetës, të mos broçkullisin, por le të gërmojnë, të hapin arkivat e ministrive, të marrin të dhëna nga të gjitha institucionet, qofshin ato maqedonase dhe shqiptare, dhe më pastaj le të më gjejnw edhe mua njw “etiketw” meqw i kanw kaq fort pwr zemwr. Nëse deri më tani kam preferuar që mos ua vë veshin etiketave, tani e tutje nuk do të ngurroj që t’iu drejtohem instancave të larta shtetërore qofshin dhe ndërkombëtare, për të mbrojtur figurën e gazetarit profesionist dhe dinjitetin e familjes sime.

Autori eshte shpallur person nongrata ne Maqedoni

SHEKULLI

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 1-9-2004 nė 07:15 Edit Post Reply With Quote
Nuk kam kohe, por ja qe nuk ka rruge tjeter, e duhet me u marre me cdo marri nje nga nje:


"Ti shiko per ato kisha dhe priftrinj qe titujt dhe pagesat i marrin nga qendrat e tyre jashte Shqiperise,nga ata qe nuk jane Shqiptare dhe nuk kane si te kene interesat e Shqiperise ne zemer.Qofte nga Vatikani qofte Janullatusi."

C´jane keto marrina?
Ca lesh lidhje ka kisha x apo y me interesant e Shqipnise?
Kisha eshte nje bashkim i besimtareve te nje feje dhe ka organizimin e vet e as i takon te merret me interesat e shtetit.

Interesat e shtetitit i mbron vete shteti.

Ndersa historikisht, do kohe e mund, qe nuk e kam, por do ta realizoj patjeter se si duket enveri e baleta paskan pasur sukses ne poshtersine e tyre propogandistike, pra historikisht roli i Vatikanit si shtet ka qene absolutisht pozitiv per interesat e KOMBIT SHQIPTAR.

Shembuj do t´ju sjell sapo te kam pak kohe.

Ndersa per kishen shqiptare apo kleriket katolike shqiptare mjafton te permendim vetem rolin e dy klerikeve:

dom Nikoll Kacorrin

pater Gjergj Fishen

Qe kane bere per interesat e SHQYPNISE aq shume sa jane ne nivelin e themeluesve te Kombit, elites se elites shqiptare.

E ka shume te tjere.

Ti flet per financimet e kishave.

Eshte financimi i kishave ilegal?

JO

Pse kush i financon ndertimin e gjithe atyre xhamijave?

gramoz ruci, apo ilir meta

JO

Krejt te huajt financojne.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 1-9-2004 nė 07:23 Edit Post Reply With Quote
"
Ata kane vetem nji qellim perhapjen e fese se tyre ne Shqiperine qe eshte me shumice te besimit Islam me menyrat nga me te poshtrat.Por Shqipria nuk eshte si ato tokat e Kristofor Kolombit,qe i vrau i poshtroji i perdhunoji ne emer te kryqit. "


Po kjo cfare eshte:

"Ummeti nuk është i lidhur me një hapësirë të caktuar në tokë, ngase hapësira të cilën e përfshin ummeti me veprimtaritë e tij është mbarë bota. Kur në një hapësirë vendoset ligji i All-llahut, kjo hapësirë bëhet qendër e themelimit të Sheriatit dhe ligjit të All- llahut rrethi i të cilit zgjerohet përmes dav’ etit, idesë islame dhe xhihadit derisa të mos përfshijë tërë botën. Përderisa Islami të mos përfshijë tërë rruzullin dhe të mos dominojë mbarë botën, kjo mbetet detyrë për ummetin islam. Kjo është detyrë madhështore, detyrë e xhihadit në rrugën e All- llahut, në mënyrë që të zbatohet ligji i All- llahut.


Salih Kurdi, “Tema islame”, f. 205.


Islami e paskta te drejten hyjnore qe te dominoje BOTEN a si?

Se cfare krimesh jane bere ne emer te kryqit i di une, po a i di ti se cfare krimesh jane bere ne emer te islamit dhe po behen dhe sot?





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 1-9-2004 nė 07:24 Edit Post Reply With Quote
Vazhdoj me vone.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Valter bejkova

Postuar mė 1-9-2004 nė 18:59 Edit Post Reply With Quote
Kamikaze" greke ne Tiranė

Historiania greke prish imazhin e tolerancës në takimin e përvitshëm të akademikëve ballkanas



TIRANË – Në mes të Tiranës, aty ku janë mbledhur këto ditë akademikët ballkanikë, çështja e Epirit ka shkaktuar skandal nacionalist dhe ka ndezur debate të ashpra. Shkak: një historiane greke, Marie Nustazopoulu Pelekidou, pedagoge e historisë në Universitetin e Janinës.
Është e bindur plotësisht se jugu i Shqipërisë, Epiri i lashtë, është tokë greke. Dhe për të treguar vendosmërinë e saj, ajo mundohet të flasë me zë të lartë, pikërisht në Pallatin e Kongreseve, aty ku specialistët e shkencave sociale mundohen të gjejnë gjuhën e përbashkët dhe tolerancën.
Argumenta pa bazë
Me vetëbesimin e pedagoges së historisë në Janinë, Maria flet plot pasion për “Epirin grek”, ndërkohë që argumentat që sjell janë totalisht në kah të kundërt me të vërtetën historike. Dhe, fatkeqësisht, akademikja greke, argumenta të tillë ua mëson studentëve të saj. Për të treguar se popullsia në jug të vendit tonë është me origjinë greke dhe greqishtfolëse, Maria është e gatshme të bisedojë me gazetarët shqiptarë, e bindur se leksionet e saj mund të konsiderohen të vlefshme edhe në Shqipëri. Ulet të bisedojë, duke treguar se ajo është një nga bashkautoret e librit të madh studimor që po përgatitet “Historia e Ballkanit”. Ka marrë pjesë në studimin mbi etnogjenezën e shqiptarëve, dhe ka mbrojtur idenë se shqiptarët vijnë nga ilirët, megjithëse, siç thotë ajo, ka dhe teza të kundërta. Eshtë profesore e historisë së vendeve ballkanike në Universitetin e Janinës. “Janina dihet që është greke”, thotë kur e pyet ç’mendon për qytetin që dikur ka shkëlqyer nën drejtimin e Ali Pashë Tepelenës. “Jo, atë kohë nuk ka pasur shtete, sepse të gjithë popujt ishin nën perandorinë otomane, tokat kanë qenë të populluara me grekë e shqiptarë. Unë nuk po i mohoj shqiptarët, ju përse i mohoni grekët?”, thotë Maria, e cila ndihet “e indinjuar” për faktin se pashai i Janinës ka qenë shqiptar dhe e gjithë zona e pashallëkut të tij ka qenë e banuar nga shqiptarë. E pyetur për politikën shpopulluese dhe spastrimin etnik ndaj shqiptarëve, dëbimin e tyre për në Shqipëri dhe Turqi, keqtrajtimin e shkombëtarizimin e arvanitasve, Maria shmanget aspak me diplomaci. Me një nevrikosje që nuk mundohej ta fshihte aspak, pedagogia nga Janina largohet. Por, acarimin e momentit të parë mundohet ta kalojë me një buzëqeshje.
Ekstremizëm
grek në Tiranë
Në një moment tjetër, ajo afrohet sërish dhe për etikë, nis të tregojë se në atë kohë, shteti grek nuk ekzistonte. Por, në bazë historike, shteti grek ekzistonte që nga 1842-shi, megjithëse më e fortë se shteti ishte kisha greke. Maria kujton që në jugun e Shqipërisë flitej kudo greqisht, nëpër shkolla, grekët ishin të shpërndarë kudo. Sërish në bazë të dokumentacionit historik, në ato shkolla që ngrinte kisha ortodokse nuk lejohej mësimi i gjuhës së nënës, gjuhës shqipe dhe se populli fliste gjuhën e tij dhe jo atë greke. E pyetëm ç’mendonte për jugun e Shqipërisë dhe ajo përgjigjet “Ju quani jug të Shqipërisë, atë që është Epiri ynë?”, përgjigjet Maria dhe ngre zërin me të madhe nëpër ambientet e Pallatit të Kongreseve. Ndërsa për çamët, popullsinë shqiptare të martirizuar dhe të dëbuar nga tokat e tyre prej shovinizmit barbar grek, ajo i përgjigjet shkurt. “Ata janë veç një mijë vetë” u përgjigj, ndërkohë që në bazë të statistikave, çamët arrijnë në rreth 250 mijë, pronat e të cilëve janë konfiskuar nga autoritetet greke që prej fundit të Luftës së Dytë Botërore. Për Epirin e Veriut vlen të kujtohet vula e Skënderbeut, Epirotarum Principis, princ i epiriotëve. Vallë dhe Skënderbeu i Kastriotëve ishte grek? Pa dashur të japë asnjë koment, Maria largohet e nevrikosur.

BALLKAN

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
Alidems

Postuar mė 2-9-2004 nė 04:08 Edit Post Reply With Quote
Or ti , une po te thoja se Kryqi 9 metra i larte ne Qafe Krrabe nuk ishte thjesht nji investim i 10 familjeve qe nuk jane ne gjendje te rregullojne gardhet e shpiave te veta e jo me per me teper......Une gjithashtu perjashtova kishen Autoqefale Shqiptare dhe patrioti i vetem Gjergj Fishta.Por ajo eshte fakt qe titujt i marrin nga qendrat e tyre,dhe kur shteti Shqiptar nderhyn te ruaj Kushtetuten Shqiptare ato Kisha qe na i quan te ndara nga Shtetet e tyre perdorin fuqine e shteteve te tyre(deri tek operacionet fshesa) qe te shkelin Kushtetuten e Shqiperise dhe fuqine qe i jep ajo Presidentit te vendit.Prandaj ato nuk jane te ndara nga qellimet e shteteve te tyre,ata jane nji,dhe ti nuk ben gje tjeter por u sherben atyre.Vetem nji qorr fanatik si ty nuk do qe ti shofi keto qe ndodhin ne Shqiperi.Ti nuk je gje tjeter vecse nji fanatik ekstremist.Megjithse je i vetem,nuk je as i pari dhe as i fundit. Sa per dijeni po i tregoja dikujt per shkrimet e tua dhe e di si mu pergjigj"Ai Antoni duhet kete rene nga djepi kur ka qene i vogel".Kaq kisha per sot.
View User's Profile View All Posts By User U2U Member
burimuji

Postuar mė 2-9-2004 nė 12:22 Edit Post Reply With Quote
Drejtuar vecanerisht pjesemaresve ne kete teme:

do tiu lutesha te mos e denigrojme temen, ciladoqofte ajo, ne sulme personale.

Zakonisht sulmet e atilla behen kur nuk ka force argumenti e mendimi.

Ju Falemnderit.

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
<<  1    2    3    4  >>




Powered by XMB 1.8 Partagium Beta Build 20110207PM
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002
Procesi i kryer nė 1.8600020 sekonda, 49 pyetje