Kuvend-eDSH
Aktiv pėr herė tė fundit: Aktiv pėr herė tė fundit : Kurrė
Nuk keni hyrė [Hyrje - Regjistrohu]


Version i printueshėm | Dėrgo pėr njė shok
Nėnshkruaj | Shtoni tek preferencat
<<  1    2    3  >>
Autori: Subjekti: Kritike ndaj qeverise Berisha
Anton Ashta

Postuar mė 22-10-2005 nė 08:57 Edit Post Reply With Quote
Kritike ndaj qeverise Berisha

Vazhdimi i konfliktit të interesave




Gjergj Buxhuku
Pikërisht, kur shembujt e keqqeverisjes së kaluar po mbushin median dhe sirtarët e Prokurorisë, me dhimbje po shikojmë se qeverisja e re po jep disa shenja të para, se nuk po ndryshon nga paraardhësit e saj. Fjalën e kemi pikërisht tek emërimet e sapokryera në bordet drejtuese të shoqërive me kapital publik të sektorëve të naftës të telekomunikacioneve, të energjisë e kështu me radhë. Konflikti i interesave është i qartë, kur shikon se anëtarë të bordeve drejtuese po bëhen persona politikë të qeverisë së re, që e kanë një vend të përhershëm pune në qeveri. Pra, pavarësisht se u anatemuan zyrtarët e djeshëm, që njëkohësisht punonin, përveç postit të tyre edhe në vende të tjera publike, duke u dypunësuar ose trepunësuar njëkohësisht, duke përfituar shpërblime të drejtpërdrejta shtesë pa përmendur të tjerat, pa asnjë ndryshim po përsëritet e njëjta gjë. Të duket sikur sulmi ndaj të djeshmëve është bërë pikërisht dhe vetëm për t’u zëvendësuar nga i njëjti lloj, thjesht për t’u liruar vende pune të rinjve. Shkurt, një konflikt i pastër interesash, pasojat e të cilëve do të shihen pa asnjë dyshim në ecurinë e punës së shoqërive me kapital publik. Shoqëri, që janë me interes të jashtëzakonshëm, jo vetëm në mbarëvajtjen e punëve të qeverisë së re, por mbi të gjitha në thelbin strategjik të tyre, që prek ekonominë shqiptare. Ndokush mund të thotë se ligjërisht nuk ka asnjë problem, që zyrtarë qeveritarë janë njëkohësisht edhe anëtarë ose kryetarë bordesh të ndërmarrjeve publike. Ligjërisht mund të jetë ashtu, por konflikti i interesave shprehet edhe në anën morale të tij. Nuk mund të pranohet, që të përfitohet dypunësim faktik në administratën shtetërore, ndërkohë, që mund të angazhohen fare mirë përfaqësues të shoqërisë civile dhe përfaqësues të botës akademike dhe universitare në detyrat e mësipërme, që nuk janë me kohë të plotë, por janë shumë të rëndësishme në mbarëvajtjen e punëve në shoqëritë strategjike të mësipërme dhe mbi të gjitha nuk kanë konflikt interesash në punën e tyre. Ndryshe i bie, që edhe qeverisja e kaluar nuk ka pasur konflikt interesash, nëse ka vepruar me të njëjtën mënyrë siç po veprojnë të sotmit. Në këto kushte është e moralshme, që të paktën të mos sulmosh në media të kaluarit kur sot po vepron me të njëjtat mënyra.
Por, duhet pranuar se sa më sipër, pra ana morale e shfaqjes së konfliktit të interesave në shoqëritë me kapital publik të qeverisjes së re, është e keqja më e vogël e dukurisë. Ajo, që na intereson më tepër është fakti se përzierja e këshilltarëve të kryeministrit drejtpërdrejtë në administrimin e kompanive publike paraqet probleme të tjera shumë të mëdha. Ose më mirë të themi ka dy të këqija të mëdha.
Së pari, kemi një zhdukje të plotë të oponencës institucionale, meqenëse zyrtarë me post politik siç janë këshilltarët e kryeministrit dhe zyrtarët e tjerë qeveritarë politikëqë kryejnë njëkohësisht edhe detyra me natyrë të mirëfilltë ekzekutive, siç është administrimi i kompanive me kapital publik. Edhe një zyrtar me eksperiencë minimale e kupton, se nëse do, që një punë të mos shkojë mirë në qeveri, mjafton të përzihesh bërësin e politikave me ekzekutuesin e tyre. Të bashkuara në të njëjtën dorë ato mund të komprometojnë, që në fillim hartimin e politikave dhe të krijojnë terren jashtëzakonisht të përshtatshëm, për lindjen e dukurisë së korrupsionit me qëllim përfitimi personal ose të klanit përkatës. Këtu nuk bëhet më fjalë për shpërblimet shtesë të zyrtarëve, por për vetë shfrytëzimin e hapësirave për korrupsion masiv me mjete financiare të vetë shoqërive publike, që duhet sqaruar, janë me vlera të jashtëzakonshme parë të ardhurat qindra e qindra milionë dollarësh të përvitshëm, që ato qarkullojnë në arkat e tyre. Në këtë rast kemi të bëjmë me përpjekjet për të krijuar kushtet për korrupsion të përmasave të mëdha, duke zvogëluar në maksimum për të shkuar deri në mbylljen e të gjitha mundësive për kontroll. Të gjithë subjektet dhe individët, ose pjesa më e madhe e tyre do të jene të përfshirë në lojën e madhe të një korrupsioni të ardhshëm të mundshëm, që në këtë rast fillon me hartimin e politikave dhe mbaron me ekzekutimin e tyre, duke marrë emrin e famshëm “ kapje e shtetit”/“ state capture”. Pra, dalëngadalë, por me siguri krijohen kushtet, që me përzierjen dhe bashkimin e politikëbërësve me ekzekutuesit brenda një personi, të shkohet pikërisht në udhën e paraardhësve qeveritarë, që e nxorën vendin në krye të listës së korrupsionit.
Së dyti, mënyra e zgjedhur e emërimit të këshilltarëve të kryeministrit në detyra të mirëfillta ekzekutive në kompanitë strategjike publike, në thelbin e saj është një mënyrë shumë e rafinuar, për të shmangur edhe vetë kontrollin e tij në afatgjatë. Shkaku është, se që një qeveri të punojë mirë, domosdoshmërisht duhet që kontrolli i punëve të bëhet me kryqëzim informacioni. Sa më sipër është e nevojshme para së gjithash për mbarëvajtjen e punëve në kompanitë strategjike publike. Roli kontrollues i kryeministrit për vetë kushtet e veçanta të funksionimit të qeverisjes shqiptare, është vendimtar. Një nga mënyrat më të rëndësishme të kontrollit është nëpërmjet këshilltarëve të tij, që do të duhet të raportojnë në vazhdimësi. Por, një rol i tillë është i kompromentuar me emërimin e tyre në poste ekzekutive në kompani. Kuptohet, që ata nuk mund të kontrollojnë dhe të denoncojnë vetveten në rast të një keqmenaxhimi apo korrupsioni të brendshëm. Në mënyrë automatike informacioni nga burimi i mësipërm del i pabesueshëm. Do të ishte edhe më keq nëse do të merrej parasysh nga kryeministri. Kjo të shtyn të besosh se, punësimi i dyfishtë i këshilltarëve të kryeministrit në detyra administrimi në kompanitë publike nuk është një veprim i thjeshtë i shprehjes së konfliktit të interesave.
Në thelb ajo është një përpjekje tepër e hollë nga ideuesve dhe zbatuesve të saj, për ta lenë pa informacionin e domosdoshëm kryeministrin e vendit ose më keq për të pasur të dhëna të gabuara për vlerësimet e tij. Në këtë mënyrë del në terren parimi i aleancës së hekurt dhe të përhershme të mëkatarëve. Futja e kreut të qeverisë nga vartësit në izolimin e kristaltë të informacionit të zbukuruar ose mungesës së tij, është një dukuri, që nuk është përdorur për herë të parë në Shqipëri. Pasojat e saj i kemi parë dhe ndjerë dhimbshëm në shumë raste ku kryeradha janë piramidat e përgjakshme të ‘97. Gjithmonë nëse pranojmë dhe shpresojmë se emërime të tilla janë bërë pa dijeninë e tij. E kundërta do të ishte fatale.
© 2003 Gazeta Panorama


Une mendoj se kjo teme ka shume rendesi dhe duhet te jemi ne te djathtet qe duhet te bejme te paret kritike ndaj qeverise.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 22-10-2005 nė 09:02 Edit Post Reply With Quote
Artikulli i mesiperm eshte shume i rendesishem dhe sikur autori te jepte shembuj konkrete do te ishte dhe me mire.

Sigurisht qe ai shkruan ne menyre hipotetike, por ne thelb ai ka te drejte.

PD ka kuadro mjaft, nuk ka pse nje njeri te kete dy funksione, le te beje sakte njerin!





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 22-10-2005 nė 09:09 Edit Post Reply With Quote
Shpifjet ndaj projektit 2KR




Agim Rrapaj
Drejtuar deputetëve të Kuvendit të Shqipërisë Projekti 2KR është një projekt financimi grant i qeverisë së Japonisë për të ndihmuar vende të varfra si Shqipëria për të përmirësuar gjendjen e sektorit të bujqësisë dhe ushqimit, duke i furnizuar me mallra si traktorë, autokombajna, plehra kimike, linja agropërpunimi etj.
Në datën 14 dhe 15 tetor 2005, ministri Bujqësisë, Ushqimit dhe Mbrojtjes së Konsumatorit Z. Jemin Gjana del përpara medias së shkruar dhe elektronike dhe dizinformon në mënyrë të qëllimshme publikun.
Po paraqes në thelb momentet kryesore të shpifjeve të tij:
Ai thotë: Z.Rrapaj, president i KASH është shkarkuar për abuzime miliona dollarëshe. Po të njëjtën shpifje ka bërë edhe grupi i KLSH kur thotë para medias se Z. Rrapaj ka transferuar nga llogaria e projektit 2KR në llogarinë “Depozitë” 2 milionë euro.
Kjo transfertë tashmë është provuar që nuk është bërë, shifra është e sajuar dhe interpretuar vetëm për efekte mediatike për të manipuluar opinionin dhe imponuar Prokurorinë për masa ekstreme.
Për këtë shpifje unë e kam paditur Z. Gjana në organet e drejtësisë.
Gjithashtu dizinformon median, publikun e gjerë, institucionet shtetërore brenda dhe jashtë vendit kur thotë në konferencën e shtypit të datës 15.10.2005 se: “Me një vendim plotësues të datës 6 maj 2005 qeveria “Nano” ka lëshuar në duart e Agim Rrapajt përveç fondeve të 2KR edhe 280 milionë lekë kosto lokale për gjoja furnizimin me naftë të fermerëve. Në të vërtetë fondet janë përdorur gjatë muajve maj, qershor e korrik në rrugë tërësisht abuzive dhe për qëllime elektorale. Kjo është vërtetuar jo vetëm nga kontrolli i KLSH, por edhe nga dhjetëra ankesa……….”
Sqaroj se: Qeveria me vendimin nr. 310 pika 3, datë 6.5.2005 i shton projektit 2KR 28 milionë lekë {jo 280 milionë lekë} për të përballuar fermeri dhe bujqësia shqiptare krizën e naftës. Destinacioni i këtyre fondeve ka qenë pagesa që u duhej bërë 372 grupeve të punës që janë ngritur në komuna dhe bashki për zbatimin e ligjit 9163, datë 18.12.2003, neni 3 pika 4 dhe akteve ligjore e nënligjore të dala në zbatim të tij për furnizimin e fermerëve me naftë pa akcizë.
Edhe sot e kësaj dite këto fonde nuk i janë akorduar projektit 2KR, grupet e punës nuk janë paguar, për pasojë janë krijuar edhe probleme.
Për më tepër i jam drejtuar Z. Gjana rreth 1 muaj më parë me shkresën nr. 708 datë 21.09.2005 për të çelur fondet e sipërpërmendura në degën e thesarit mbasi janë krijuar probleme me grupet e punës në komuna dhe bashki, por deri tani asnjë përgjigje prej tij. {Shih Aneksin 1 bashkëlidhur} Fakti që Z. Gjana disponon dokumentin e mësipërm, pra e di të vërtetën provon qëllimin keqdashës për shkatërrimin ose manipulimin e projektit 2KR.
Z. Gjana me urdhrin Nr.392 datë 12.10.2005 midis të tjerave kap. B pika 6 urdhëron:
Nga projekti “Shtimi i Prodhimit Ushqimor” 2KR në bashkëpunim me drejtorinë juridike dhe përshtatjes së legjislacionit në Ministri të kërkohet zgjidhja e menjëhershme e kontratës me firmën “EDAL” shpk. Bëhet fjalë për mbylljen e zyrave të projektit 2KR dhe ndërprerjen e menjëhershme të punës së tij. Zbatimi i menjëhershëm i këtij urdhri shoqërohet me pasoja ekonomiko-financiare për projektin, donatorin e rrjedhimisht edhe për vendin e komunitetin e agrobiznesit. Këtë urdhër e atakova menjëherë në gjykatë.
Dhe ky vendim merret “i bazuar” në një tjetër shpifje të grupit të kontrollit të KLSH ku konstaton se qiraja e zyrave të projektit 2KR është 20 herë më e lartë se çmimi i tregut.
Cili është fakti? Projekti 2KR i ka marrë zyrat me qira konform të gjitha rregullave në fuqi. Çmimi nuk është 20 herë më shumë se tregu, por 2.5 herë më pak sesa qiramarrësit e tjerë në këtë godinë. Faktikisht qiraja mujore për projektin 2KR është 7.5 euro/m2. Të tjerët në këtë godinë e kanë qiranë mujore 18 euro/m2.
Z. Gjana interpreton me keqdashje përpjekjen time për të mbrojtur fermerët në kuadrin e presidentit të Këshillit të Agrobiznesit Shqiptar (KASH) duke thënë se: “Mbrojtja e turpshme e Agim Rrapajt se gjoja u sakrifikua për mbrojtjen e fermerëve është një mashtrim i paskrupullt”.
Komuniteti i Agrobiznesit dhe përfaqësuesi i BKFSH-së u shprehën kundër urdhrit të paligjshëm të ministrit Gjana, për ndërprerjen e furnizimit të fermerëve me naftë pa akcizë në këtë periudhë. Eshtë realitet, që edhe për faktin se grupet e punës nuk janë paguar ka rënë interesi për zbatimin e projektit për furnizimin e fermerëve me naftë pa akcizë në bashki e komuna. Por urdhri i Z. Gjana në këtë periudhë të punimeve bujqësore është me pasoja mjaft të dëmshme për bujqësinë dhe fermerin shqiptar. Të njëjtin qëndrim po mban ministri Gjana edhe me projektin e ujitjes dhe kullimit dhe shoqatat e menaxhimit të ujitjes anëtare të KASH, financuar me kredi nga Banka Botërore megjithëse sukseset e tyre janë të dukshme. Ministri Gjana e nxin kaq shumë realitetin vetëm e vetëm të justifikojë zëvendësimin e drejtorëve duke rënë në kundërshtim me të gjitha vlerësimet pozitive që donatorët kanë bërë për këto projekte dhe shoqatat e mbështetura prej tyre. Qëndrime dhe urdhra të këtij lloji i krijojnë vështirësi të papërballueshme projektit 2KR dhe fermerit shqiptar, i cili edhe pa ato e ka shumë të vështirë të konkurrojë dhe fitojë grante përballë vendeve si Serbia e Mali i Zi, vendet e ish-Bashkimit Sovjetik etj.
Z. Gjana ndoshta ngatërron grantin me kredinë.
Grupi i KLSH dhe Z. Gjana veprojnë në mënyrë arbitrare ndaj kompanisë dhe bankës së mirënjohur angleze “Crow Agents” duke e akuzuar atë publikisht për mospagim taksash dhe evazion fiskal. Ata e bëjnë këtë thjesht që të godasin veprimtarinë e projektit 2KR, por gabojnë rëndë.
Kjo kompani shumë e specializuar dhe e njohur në botë për veprimtarinë e vet, së bashku me kompaninë shtetërore japoneze JICS, si përfaqësuese të donatorit dhe të miratuara nga qeveria shqiptare për veprimtarinë e tyre në Shqipëri, kanë dhënë një kontribut të jashtëzakonshëm për disbursimin e fondeve grant të donatorit. Ju bej me dije ju, por edhe publikut të gjerë me bindje e ndërgjegje të plotë se Shqipëria nuk do të kishte disbursuar 30 milionë dollarë deri tani dhe nuk do të kishte gati për financim projektet për 100 milionë euro pa kontributin dhe dashamirësinë e këtyre kompanive.
Grupi i KLSH dhe ministri Gjana përpiqen me të gjitha mënyrat për të nxirë realitetin, për të ndërprerë projektet e nisura me financim pjesor nga fondet kundërparti dhe për të keqinterpretuar ripërdorimin e 10.7 milionë dollarëve nga këto fonde të grantit të dhënë nga qeveria e Japonisë.
Z. deputet, është e çuditshme për rrethanat se si i shpëtojnë KLSH-së dhe ministrit Gjana fakte e veprimtari skandaloze, disa prej të cilave po jua paraqes edhe ju për gjykim.
Ka më shumë se 10 vjet që Shqipëria ka blerë nga Italia me kredi një fabrikë për përgatitjen e ushqimeve për fëmijë me një vlerë prej më shumë se 8 milionë dollarësh. U bënë miliona dollarë të tjerë investime nga buxheti i shtetit për infrastrukturën. U bënë shpenzime të mëdha për pagat. Cili është fakti:
Edhe sot e kësaj dite, makineritë e ardhura për këtë fabrikë qëndrojnë stoqe, kontenierët të pahapur, si mall pa zot megjithëse paratë janë paguar dhe taksapaguesit shqiptarë po paguajnë edhe këstet e para të kredisë. Meqenëse ministri Gjana dhe KLSH nuk shqetësohen për këtë fakt skandaloz u lutem deputetëve ta vlerësojnë këtë çështje dhe të mos sensibilizohen nga interpretimet keqdashëse të ministrit Gjana dhe grupit të KLSH se fondet kundërparti të grantit japonez kanë ndryshuar destinacion, pasi nuk ka ndodhur një gjë e tillë. Përfaqësuesit e qeverise së Japonisë veprojnë me kujdes e maturi kur miratojnë përdorimin e fondit kundërparti.
Edhe një fakt tjetër: Organizata Botërore për Bujqësinë dhe Ushqimin FAO ka zbatuar në Shqipëri programe ndihme ku ka shitur mallra dhe ka grumbulluar fonde kundërparti. Si rezultat, në Bankën Italo-Shqiptare qëndrojnë rreth 1 milion dollarë pa u përdorur që nga viti 1994. Gjithashtu nga ndihmat e BE në ish-Bankën Kombëtare Tregtare u grumbulluan mbi 7 milionë euro, që duhet të ricikloheshin në ndihmë të fermerëve, por kjo nuk ndodhi. Këto fonde iu dhanë kësaj banke padrejtësisht në momentin e privatizimit, sepse sipas atyre që e bënë këtë veprim, fermeri duhet t’i marrë këto fonde nëpërmjet kredive me interesat që aplikon banka dhe që për fermerin janë të papërballueshme.
Sa më sipër është keqmenaxhim dhe këto duhet ta vlerësojë z. Gjana dhe inspektorët e KLSH, jo të quajnë keqmenaxhim fondet grant të projektit 2KR.
Cila është e vërteta? Nën drejtimin e z. Rrapaj, në projektin 2KR në 5 vjet Shqipëria dhe veçanërisht fermeri shqiptar kanë përfituar përmes konkurrimit për bujqësinë dhe ushqimin, dhe i ka investuar menjëherë në këtë sektor, 30 milionë dollarë grant nga qeveria e Japonisë dhe taksapaguesit japonezë. Drejtuesi japonez i projektit 2KR në Shqipëri është dekoruar në vitin 2003 nga presidenti Moisiu me medaljen “Për shërbime të shquara civile në Republikën e Shqipërisë”. Ndërsa përfaqësuesit e qeverisë së Japonisë e kanë klasifikuar projektin 2KR në Shqipëri si më të mirin në shkallë botërore.
Të nderuar deputetë, do t’ju lutesha të lexoni me vëmendje këto rreshta:
Ministrit Gjana i duhej materiali dizinformues për opinionin dhe për të marrë në mënyrë abuzive nën kontroll projektin 2KR. Këtë material shpifës e përgatiti z. Ferdi Brahushi pjesëtar i grupit të kontrollit të KLSH në projektin 2KR.
Përfundimi: Z. Gjana shpërblen z. Brahushi dhe e emëron jashtë të gjitha procedurave normale drejtor të projektit 2KR, duke cenuar rëndë vendimet dhe marrëveshjen në fuqi për emërimin e drejtuesve të projekteve të financuara nga donatorët.
Kështu u mbyll qarku, u luftua korrupsioni dhe z. Gjana të gëzojë fitoren me pasojë diskreditimin e një projekti dhe rritjen e vështirësive për fermerët shqiptarë. Me këtë veprim z. Gjana nuk dëmton z. Rrapaj, por ka favorizuar shtetet fqinje, konkurrentet tanë, që projektet e destinuara për ne t’ jepen atyre dhe po prezanton një imazh jo realist për 2KR në Shqipëri përpara qeverise dhe taksapaguesve japonezë që kanë bërë shumë për ne deri tani.
AGIM RAPAJ
PRESIDENT I KESHILLIT TE AGROBIZNESIT SHQIPTAR – KASH



© 2003 Gazeta Panorama


Zoti Minister duhet ti pergjigjet publikisht!





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 23-10-2005 nė 12:15 Edit Post Reply With Quote
Tufëzimi reloaded


Gazmend Kapllani

Kaq e kaq vaksina shpiku njeriu: kundër koleres, kundër gripit, kundër turbekulozit, kundër poliomelitit. Por një vaksinë anti-panik nuk e shpiku që nuk e shpiku dot, ditari im i dashur. Po t’a kishte shpikur atëherë do shihnim më pak televizor, do lexonim më pak tituj skandaloz nëpër gazeta dhe mbi të gjitha nuk do t’i varrosnim të gjalla ato pulat e gjora në Kakavijë. ǒhata e madhe edhe kjo punë: nuk guxon asnjë pulë apo gjel që t’i merren mend ose t’i dalë nami se ka virus sepse varroset menjëherë i gjallë. I varrosin si fis siç bëhej në kohën e Qoftë Largut me internimet e të deklasuarve. Shyqyr që kafshët nuk na ngjajnë, që nuk e njohin ligësinë, as luftën e racave dhe as atë të klasave se përndryshe tani kafshët e tjera, ato jashtë rrezikut, do t’a kishin mbytur me letra anonime Ministrinë e Bujqësisë dhe Shëndetësisë duke denoncuar për virus gripi pulat e gjelat fqinjë. Do ishte përmbytur zyra e Jemin Gjanës me letra anonime prej lopëve, gomerëve, sorrave, qyqeve, kërmillave, breshkave, zhapikëve, zagarëve, kuajve dhe trumcakëve... Megjithatë, duke parë ato pulat e gjora se si mundoheshin t’i shpëtonin groposjes m’u kujtua fobia e fëminisë: se mos ekzistonin diku, në ndonjë cep të qiellit, qenie të tilla që të na shihinin ne njerëzve me të njëjtën mënyrë që ne shohim kafshët... E imagjinon, ditari im i dashur, të të bëjnë rosto me kërpurdha dhe parmizanë... Zoti na ruajt!


Nga tufëzimi i lopëve tek tufëzimi i varkave

Se do t’a jetoja edhe këtë ditë nuk më kishte shkuar mendja kurrë: tufëzimin e varkave. E urdhëroj Kryeministri ynë liberal për të goditur korrupsionin, trafikantët, kontrabandistët, drogën. Në epokën e Qoftë Largut, thuhej se tufëzimi i lopëve ishte një masë e detyruar për të shpejtuar mbërritjen në Parajsën Komuniste. Tani tufëzimi i varkave na paraqitet si masë e detyruar për të përshpejtuar mbërritjen në Parajsën anti-Korrupsion... Pas kësaj, qarkullojnë fjalë, se për të shmangur mbjelljen e bimëve të hashashit, që në disa vise të vendit tonë ja kalojnë për shtat edhe Edi Ramës, Kryeministri ynë përgatitet t’i japë urdhër Ministrit përkatës për tufëzimin urgjent të pemëve. Gjithashtu, pas një qarkore të shpërndarë nga Ministria e Rendit e Greqisë ku thuhet se tregtarët e hashashit përdorin në shumë raste kafshët e urta të tipit Asino Asinus (pra gomerët dhe mushkat) për të transportuar mallin e tyre ilegal, Kryeministri ynë pritet t’i jap urdhër Ministrit përkatës për tufëzimin urgjent të gomerëve, mushkave, kuajve dhe pelave. Pas një raporti të B.E.-së ku thuhet se është vënë re që jo pak nënshtetas Shqiptarë, mbajtës të pashaportave të rregullta, merren me veprimtari ilegale Kryeministri ynë pritet t’i japë urdhër Ministrit përkatës për tufëzimin urgjent të pashaportave... Njëkohësisht në brigjet e Durrësit, të Divjakës, të Dhërmiut, të Shëngjinit dhe Vlorës do vendosen topa të kalibrit të lartë, do pastrohen bunkerët dhe do goditet çdo mjet i dyshimtë që lëvrin në det dhe që nuk i bindet urdhërit për të ndaluar. Në se plumbi a predha merr edhe ndonjë të pafajshëm, apo klandestin, apo të dehur atëherë do dalë përsëri Kryeministri ynë – një rast më shumë për Pres Konferencën – që t’u kërkojë të falur viktimave duke u dhënë fjalën e nderit se do nderojë kujtimin e tyre duke i bërë familjarët e tyre, madje gjithë farefisin e tyre, anëtarë të përhershëm të PD-së dhe do t’i çlirojë ata, me vendim të Këshillit të Ministrave, nga detyrimi i pagesës së kuotave të anëtarsimit...

***

Që korrupsioni dhe krimi i organizuar në Shqipëri duhet luftuar këtë e dimë të gjithë, ditari im i dashur. Por e imagjinon dot për shembull sikur në Greqi apo në Itali, duke qenë se shumica e të burgosurve të huaj kanë nënshtetësi Shqiptare, t’u ndalohej hyrja në Greqi për tre vjet të gjithë nënshtetasve Shqiptarë? Po marr një shembull të tepruar por skema logjike është po ajo. Shpesh ajo që duket si rruga më e shkurtër për të luftuar korrupsionin e krimin del edhe më e gjata, më e larta në kosto lirish individuale, jetësh njerëzore dhe parash. Të të jap një shembull tjetër: ndalimin e pijeve alkoolike në Amerikë në fillim të shekullit të XX-të. Ndalimi e bëri më të shtrenjtë korrupsionin por njëkohësisht më të gjerë dhe më të egër. Sepse, ditari im dashur, ndodh diçka paradoksale: mafia vë rrënjë në sistemin politik pikërisht atëherë kur politika paraqitet si mishërim i Moralit. Prandaj, në se skafet në Vlorë nxjerrin tani për tani një apo dy deputetë, nesër ka mundësi të nxjerrin në të gjithë Shqipërinë njëzet ose dyzetë...

‘Ata hëngrën me thasë, ne me trajsta’

Njerëzit duhet të mësojnë nga historia. Jo vetëm nga historia e tyre por edhe ajo e të tjerëve. Prandaj, ditari im i dashur, them që të rrimë edhe pak tek historia Amerikane, meqënëse kemi edhe namin si filo-amerikanë. Në Amerikën e viteve 20 të shekullit të kaluar ‘fushata kundër korrupsionit dhe veseve të këqija’ u shoqërua me një histeri morale që të kujton Iranin e sotëm. Dhe pas histerisë morale erdhën kufizimet e lirisë së Fjalës, madje me vulën e Gjykatës së Lartë të SHBA-së, sipas dogmës së ‘rrezikut të lartë dhe të pranishëm’ («clear and presend danger» doctrine)...
Në se Berisha e qeveri duan të mbeten në histori për luftën kundër korrupsionit atëherë le të tregojnë se problemet që krijon liria nuk luftohen duke anulluar lirinë. Dhe sigurisht do mbeten në histori për mirë në se lënë në xhepin e Shqiptarëve disa para më shumë. Moralizmi, sidomos në vendin tonë të bukur, shet por në fund fare nuk haet. As nuk paguhen dot faturat e KESH-it me moralizëm. Në vend që të tufëzojmë varkat, ditari im i dashur, është më mirë t’i themi vehtes disa të vërteta të thjeshta: klandestinët nuk krijohen prej sistemit të skafistëve. Sistemi i skafistëve nuk ka agjenci udhëtimesh dhe nuk ndan reklama për t’i joshur e detyruar njerëzit që të luajnë pil a kokë jetën e tyre vetëm e vetëm që të ikin nga Shqipëria. Klandestinët i krijon skamja, mungesa e çdo perspektive për të ardhmen. Dhe pas tufëzimit të varkave, të skamurit do t’a paguajnë më shtrenjtë udhëtimin e tyre pil a kokë nëpër det. Dhe do mbyten më shumë se ç’janë mbytur. Sistemi i skafistëve do zhduket kur të zhduket lënda e tyre e parë: skamja, dëshpërimi, papunësia...

***
Prandaj, ditari im i dashur, kam përshtypjen që masa më efikase për të luftuar korrupsionin dhe krimin e organizuar është ngritja e mirëqënies dhe nivelit kulturor të qytetarëve. Eshtë edhe forcimi e përmirësimi i Drejtësisë, i administratës publike, i shtypit të lirë. Që andej e tutje korrupsioni është një fenomen që shoqëron çdo lloj shoqërie që kalon nga një sistem në një tjetër. Korrupsion galopant kishte edhe në Anglinë e shekullit të XVIII-të dhe në Amerikën e shekullit të XIX-të. Sikur të ekzistonte atëherë Tranparency International pa dyshim dy tempujt e kapitalizmit do ishin shumë pranë Shqipërisë së sotme në klasifikimin e përgjithshëm.

***

Korrupsioni është sëmudja foshnjore e kapitalizmit por tek ne që po ndërtojmë kapitalizmin me të njëjtën mënyrë që ndërtuam edhe komunizmin, kjo sëmundje foshnjore është bërë përbindësh i vërtetë... Megjiithatë përbindëshi nuk luftohet me puritanizëm moral dhe duke nxjerrë çdo ditë edhe nga një ligj bombastik, siç është tufëzimi i varkave. Luftohet me vendosjen e disa rregullave të pakta, të qarta dhe ruajtjen e tyre si sytë e ballit... A bën dot Kryeministri ynë që Partia e tij dhe çdo Parti tjetër të mos jetë më Firmë Anonime Aksionerësh ilegalë e legalë që administrojnë atë pak pasuri shtetërore që kemi? Që politika mos të bëhet Arti i Pasurimit mes ofiqeve publike? A ndalon dot përqafimin otoman të biznesit me shtetin? A ka mundësi, në vend që të harxhojë gjysmën e ditës në Konferenca Shtypi, Kryeministri të shkojë të bindë Shqiptarët se ka të drejtë që kërkon heqjen e imunitetit për deputetët? Dhe në fund fare, a ‘var’ dot Kryeministri ynë një Nar Kokë të PD-së? Nar Koka të PS-së është e lehtë të ‘varë’ e të denoncojë. Edhe PS-ja këtë bënte. ‘Varte’ Nar Kokat e PD-së dhe rriste Nar Kokat e veta. Sepse korrupsioni në vendin tonë të bukur bëhet ngaherë nën parrullën ‘ata hëngrën me thasë, ne do hamë me trajsta’. Pastaj del që të fundit hanë gjithmonë me thes edhe më të madh: hanë me maune. Ndërsa shumica vazhdojnë të paguajnë fatura më të larta dhe kanë më pak drita, mbyten në dete si emigrantë klandestinë dhe varen nëpër kangjellat e ambasadave duke u përgjëruar për një vizë, konsumojnë fjalimet solemne të Kryeministrave dhe hanë me lugë gjithmonë e më shumë mikroskopike...




23/10/2005

shek

Kritika dhe ironia jane te drejta!

Per 100 skafista nuk duhet te denojme 10 000 shqiptare ( e pakta) qe duhet te jetojne me turizmin!


Per cdo gje nuk ka te drejte, sepse ps nuk ka "var" asnje te vetin psh perkundrazi, kurva nano i beri ministra hajdutet qe i shau vete.

Ose PD nuk ka asnje "koka" ne rast se ka autori le te na e tregoje!

Ama permbi skafet ka te drejte.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 24-10-2005 nė 10:43 Edit Post Reply With Quote
nepotizmi

Militantët e PD, rradhë para institucioneve
Në këtë fund tetori militantët e Partisë Demokratike rrinë në rradhë tek dyert e institucioneve, me shpresën se dimri do t’i zerë brenda zyrave dhe midis kondicionerëve. Panorama e këtyre ditëve nëpër portat e këtyre institucioneve është sa e dhimbshme, aq edhe qesharake. Sepse, historiku i rrotacioneve politike në Shqipëri ka prodhuar prej vitesh çudinë eskluzive, ku specialistët zëvendësohen prej militantëve, ndërsa këta të fundit marrin me vete kushërinjtë e tyre në rolin e shoferëve.Për këtë arsye rradha para institucioneve qendrore dhe lokale ka filluar të shtojë dita ditës padurimin e militantëve për të gjetur ndonjë vend pune. Gjatë këtyre pritjeve të gjata, në bisedat e tyre flitet gjatë për sakrificat shumëvjeçare të pritjes, për pjesëmarrjet në mitingje, madje edhe për mungesat e disave nëpër këto mitingje. “Kur unë haja shkopinjtë e policisë nëpër mitingje, ai tjetri luante bilardo, ndërsa tani ka gjetur punë përpara meje”, thuhet shpesh në këto bashkëbisedime. Pastaj gara e militantëve vazhdon me mburrjet se cili prej tyre zotëron më shumë numra telefonash të ministrave apo zëvendësministrave dhe në fund militantët ndahen për t’u takuar të nesërmen, duke marrë me vete shpresën dhe premtimin e zyrtarëve të lartë të Partisë Demokratike, se “gjithçka do të rregullohet së shpejti”.

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 24-10-2005 nė 10:44 Edit Post Reply With Quote
marre nga gazeta sot
View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Petro

Postuar mė 24-10-2005 nė 11:10 Edit Post Reply With Quote
sa te shpejt jeni mer per kritika :P ...
View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Petro

Postuar mė 24-10-2005 nė 11:12 Edit Post Reply With Quote
aty ska pune militanti....
Nga PD-ja po ndiqet nje rruge... Cdo kush dorezon nje CV dhe esht nje komision i posacem qe mbasi i merr ne shqyrtim keto CV, vendos...Kshtu qe une kam besim te plote per kuadrot e rinj qe do vijne..

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Albi

Postuar mė 24-10-2005 nė 11:28 Edit Post Reply With Quote
PO ne fakt Laci-t nuk i plasi for per mmilitnatet e PD-se por problemi per te eshte qe te shikoje te gjeje ndonje shkrim ku PD-ja nuk po i mban premtimet e saj.

Fakti qe Laci na sjell gjera te tilla me ben shume optimist se programi i PD-se eshte duke u zbatuar me perpikmeri, biles aq mire sa edhe vete socialistet po detyrohen te votojne uljen e taksave dhe po pranojne heshturazi largimin e punonjesve te administrates qe jane te korruptuar.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 24-10-2005 nė 12:28 Edit Post Reply With Quote
Fakti qe Laci na sjell gjera te tilla me ben shume optimist se programi i PD-se eshte duke u zbatuar me perpikmeri, biles aq mire sa edhe vete socialistet po detyrohen te votojne uljen e taksave dhe po pranojne heshturazi largimin e punonjesve te administrates qe jane te korruptuar.

largimi i nenpunesve te korruptuar eshte dicka pozitive , edhe te gjithe shqiptaret jane pro kesaj iniciative.
problemi eshte menyra e zgjedhjes se punojseve te rinj , qe eshte larg normave europiane(konkurs publik edhe jo kush ka kontribuar me shume per patine ne pushtet).

te zevendesosh nje Nepotizem te vjeter me nje te ri asgje te mire sjell per ata miliona shqiptar qe presin SHERBIM nga administrata shteterore , sepse paguhen me taksat e tyre , edhe jo nga fondet e PD-se sot apo te PS-se dje.


mentaliteti qe eshte duke u formuar per te gjetur nje vend pune nuk ndryshon shume nga ai perpara 3- korrikut, qe eshte larg idese se nje shteti te se DREJTES te trumbetuar me te madhe nga PD-ja perpara zgjedhjesh.

kete e thote qarte shkrimi i gazetes SOT.

lecojeni edhe nje here

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Albi

Postuar mė 24-10-2005 nė 13:00 Edit Post Reply With Quote
Ne fakt ata nuk jane thjeshte aktiviste te Partise Demokratike por jane specialiste te mire dhe te ndershem, te cilat me detyrim u politizuan nga PS-ja duke i flakur jashte dyerve te institucioneve shqiptare pas asnje justifikim por thjeshte per te punesuar ish-at e dikurshem te larguar nga reforma e thelle e '92-it.


Pas largimit te admministrates nga vala e revolucionit te '97-es ata gjeten mbeshtetje tek PD-ja dhe tani me shume te drejte kerkojne qe nderi i tyre te vihet ne vend.

Per nje gje te tille eshte shprehur edhe Kryeministri i cili ka deklaruar se per 100 ditet e qeverisjes do te zbatohen te gjitha vendimet e gjykates qe Zyrat e Permbarimit nuk kane zbatuar deri tani.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 24-10-2005 nė 21:16 Edit Post Reply With Quote
ateher poshte gazeta SOT qe shpif kunder PD-se !!

Militantët e PD, rradhë para institucioneve
Në këtë fund tetori militantët e Partisë Demokratike rrinë në rradhë tek dyert e institucioneve, me shpresën se dimri do t’i zerë brenda zyrave dhe midis kondicionerëve. Panorama e këtyre ditëve nëpër portat e këtyre institucioneve është sa e dhimbshme, aq edhe qesharake. Sepse, historiku i rrotacioneve politike në Shqipëri ka prodhuar prej vitesh çudinë eskluzive, ku specialistët zëvendësohen prej militantëve, ndërsa këta të fundit marrin me vete kushërinjtë e tyre në rolin e shoferëve.Për këtë arsye rradha para institucioneve qendrore dhe lokale ka filluar të shtojë dita ditës padurimin e militantëve për të gjetur ndonjë vend pune. Gjatë këtyre pritjeve të gjata, në bisedat e tyre flitet gjatë për sakrificat shumëvjeçare të pritjes, për pjesëmarrjet në mitingje, madje edhe për mungesat e disave nëpër këto mitingje. “Kur unë haja shkopinjtë e policisë nëpër mitingje, ai tjetri luante bilardo, ndërsa tani ka gjetur punë përpara meje”, thuhet shpesh në këto bashkëbisedime. Pastaj gara e militantëve vazhdon me mburrjet se cili prej tyre zotëron më shumë numra telefonash të ministrave apo zëvendësministrave dhe në fund militantët ndahen për t’u takuar të nesërmen, duke marrë me vete shpresën dhe premtimin e zyrtarëve të lartë të Partisë Demokratike, se “gjithçka do të rregullohet së shpejti”.

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 24-10-2005 nė 21:21 Edit Post Reply With Quote
sa "shpejt "qe zyra e permbarimit po zbaton vendimet per ata specialist me numra telefoni te ministrave te PD-se qe jane pushuar nga puna ne vitin '97.

sa e veshtire qenka te besh nje administra shteterore e vendosur mbi baza te MERITROKACISE.

mjere ne ....per ju .

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 24-10-2005 nė 21:57 Edit Post Reply With Quote
Kritika eshte gje normale, vetkritika eshte nje virtyt.

Tani qe saktesojme disa gjera:

Ai qe merret me politike ka qellim pushtetin, qe nuk eshte qellim ne vetvete, por nje mjet per te arritur qellimet strategjike.

Pra patjeter militantet e PD duhet te kerkojne poste, sepse pa ato poste nuk realizohen qellimet strategjike dhe politika e PD-s.

Eshte gje krejt normale.

Per mendimin tim PD po ecen shume ngadale me largimin nga puna e krimineleve, hajduteve dhe gjithfare idiotesh qe mblodhen komunistat nga 1997 e deri me sot ne administraten shtetnore.

Pra kritika e ime eshte ne kendveshtrimin tjeter:

Me shume guxim PD-se qe te fuse njerezit e vet ne postet e shtetit!


Asnje kompleks perpara kurvave komuniste dhe perpara krimineleve komuniste.

Ama kujdes me kuadrot e reja.

PD-se i duhet te ndertoje perseri shtetin nga e para se deri me sot RSH nuk eshte shtet.

Te gjithe duhet te ndihmojme sa mundemi dhe te gjithe duhet te kritikojme hapur, ama nga kendveshtrimi i te ndershmit, te djathtit.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 25-10-2005 nė 10:29 Edit Post Reply With Quote
Me shume guxim PD-se qe te fuse njerezit e vet ne postet e shtetit!

brava ASHTA
se ku e ke mesuar kete shtet te se drejtes vetem ti do na e tregosh ?!!!!


per ty konkursi publik ku te fitoj me i mire edhe me i ZOTI ,per te zene nje pune ne administraten shteterore eshte dicka qe sta kane mesuar deri me sot.


sa keq.

nepotizmi i nanos po zevendesohet me nje nepotizem te ri .

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 26-10-2005 nė 08:23 Edit Post Reply With Quote
Konkurset?


Zotni zgjedhjet jane konkursi i politikes!

Doni te diskutojme ne teori te ndertimit te shtetit apo te diskutojme ne menyre realiste.

Kur nderrohet pushteti nderrohen dhe te gjitha postet drejtuese.

Ama ne po diskutojme per RSH sot me 2005, kur DIHET qe:

Administrata shtetnore eshte e politizuar ne masen 99% nga komunistet qe erdhen ne pushtet me grusht shteti me 1997.

Si i behet?

Do te leme ne luiza hoxhen drejtore te postes?!

( nuk e kisha ditur me pare kete fakt aq fyes per mua si njeri!

ka fitu ndonje konkurs ajo moster ?!)


PD duhet te ndertoje shtetin nga e para dhe per kete i duhet qe ne postet kyce te vendose njerezit e saj, qe nuk do te tohte ne asnje menyre nepotizem, sepse PD eshte parti e madhe politike dhe jo e ndertuar sipas modelit te klaneve familjare.



PD ka kuadro te vetat per cdo post.

Ndersa postet ku kerkohen specialiste te fushave te ndryshme behen me konkurs.


Ka nje ligj per statusin e nenpunesit civil dhe ati duhet te zbatohet, kete nuk e vendos kush ne dyshim, por ama duhet te jemi realiste.

Ne administraten shqiptare mbas 1997 nuk ka te emeruar me konkurs, por nga komunistet per interesat e tyre kriminale dhe me kete administrate dhe Kohl ( kushdo gjeni i politikes) do te deshtonte.


Sigurisht qe nuk jam per faj kolektiv, por ndryshimi duhet te jete rrenjesor.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 26-10-2005 nė 10:12 Edit Post Reply With Quote
PD duhet te ndertoje shtetin nga e para dhe per kete i duhet qe ne postet kyce te vendose njerezit e saj, qe nuk do te tohte ne asnje menyre nepotizem, sepse PD eshte parti e madhe politike dhe jo e ndertuar sipas modelit te klaneve familjare.

mesa duket nuk e njeh PD-ne ose ben sikur nuk e njeh , kur thua qe nuk ka klane.

megjithate....... , eshte e PAMORALSHME qe administra shteterore te zaptohet nga militantet e PD-se sot , ashtu si u zaptua nga socialistet e nanos dje.

rrjedhojat e kesaj politike e pame me date 4-5 korrik ku edhe polici i trafikut nuk bente me punen e tij se tashme me nderrimin e pushteteve , vendin e punes nuk e kishte te sigurt.
po keshtu edhe e gjithe administrata e shtetit u SHKREF duke lene nam per nje vend EUROPIAN ku mundohemi te futemi.


vete berisha jo shume kohe me pare shante nepotizmin e nanos, ndersa sot po ben te njejten gje.

eshte per te ardhur keq sesi nje klan , zevendesohet me nje klan tjeter vetem se kane qene neper mitingje e kane "henger shkopa gome" , kur kriteri i vetem per te punuar per shtetin e te gjitheve duhet te jete MERITOKRACIA , e cila vlersohet me konkurse ashtu si behen edhe per te hyre neper universitete si student.

mbasi e ka fituar kete vend pune , nuk ka te drejte njeri qe ta largoje , edhe sikur te nderrohen pushtetet.

ne europe kemi pare sesi mbushen pallatet e sportit me kandidat qe bejne konkurs per nje vend si specialist i larte e deri polic i thjeshte.



eshte fat i keq qe as qeveria e meparshme e nanos , edhe as ajo e berishes nuk po na e japin kete "spetakel" kaq normal te perendimit, por kane zgjedhur rrugen skandaloze te Nepotizmit .

3 milion shqiptar qe nuk kane teseren e PD-se e te PS-se jane ne pritje te shohim pallatet e sporteve te mbushuara plot me njerez , ku te zhvillohen KONKURSET per veten , familjaret e femijet e tyre, edhe te kuptojne me ne fund qe edhe shteti shqiptar i perket edhe atyre e jo vetem nje klani te rradhes .

jemi ne pritje .

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Albi

Postuar mė 26-10-2005 nė 10:54 Edit Post Reply With Quote
Çfare kuptoni me MERITOKRACI juve zoti Laci?


Ky eshte nje terme i perdorur nga nano ne vitin 1997 per te justifikuar largimet politike nga puna.


Mos mendoni ju zoteri se socialistet i punesuan duke marre per baze konkurset dhe aftesite profesionale te kandidateve? Meritokracia u zbatua mbi baza te biografise politke por jo mbi baza te aftesive profesionale.


Çfare quani ju merirokraci, rikthimin e bishave te Sigurimit te Shtetit ne Ministrine e Brendhsme, ne Shish dhe ne te gjitha institucionet e digasteret shtetnore????

A eshte meritokraci te lesh kriminelet dhe hajdutet qe abuzuan me pushtetin per 8-te vjet rresht?????

A eshte meritokraci qe ish drejtori i policise ne kohen e Raniz Alise, Fadil Canaj, pasi drejtoi per disa vite pas '97-es vazhdon te qendroje si drejtor ne policine tatimore, pasi ai eshte i zoti?????????


A eshte meritokraci qe nje nje cope injorant por nje intrigant i perkryer te vazhdoje te qendroje ambasador i Shqiperise ne Kanada, apo eshte meritokraci pasi ai eshte i nipi i gjakpireses se Leke Çokut, maskareshes Luiza Hozha?????


A mos quand meritokraci qe anetaret e 'Komiteteve te Shkaterrimit' te '97-es te vazhdojne te qendrojne ne polici dhe ne digastere te tjera???????


A mos eshte meriokraci qe Sollaku me suiten e tij ne prokurori te vazhdoje te qendroje ne ate post duke kercenuar shtetin shqiptar administraten e tij per ndjekje penale nese bejne largime nga puna dhe kallezime per punonjesit e korruptuar, nderkohe qe fsheh dosjet e krimit per te mos thene qe bashkepunon me krimin????????


A eshte meritokraci qe anetaret e Keshillit te Larte te Drejtesise te kene nje pervoje pune si gjygjtar me shume se 15 vjet, duke perjashtuar ne kete menyre te gjithe te shkolluarit e pas viteve '90 dhe duke mbajtur nen kontrodh drejtesine nepermjet ish-prokuroreve politk te enver hoxhes te konvertuar ne gjygjtare?????


Dhe keshtu lista do te mund te vazhdonte pafund gje qe tregon se nje reforme e fuqishme ne administrate eshte e jetike per fatet e luftes ndaj krimit te organizuar e korrupsionit.


Kurrsesi rekrutimet e kandidateve te rinj per ne administraten shterore nuk duhet te behen mbi baza te pikmajve politke, por kurrsesi nuk duhet te harrojme backgroundin politik te administrates aktuale e korruptuar dhe e inkriminuar ne masen me te madhe deri ne nivelet me te larta.


Nese ne akuzojme Berishen se nuk arriti te beje nje reforme te thelle ne administrate gjate '92-'97-es atehere le ta leme kete qeveri qe ti ndreqe gabimet e atehershme dhe te mos hidhemi ne te kunderten. Le te largojne te gjithe te korruptuarit dhe te inkriminuarit dhe ti dergoje ata para drejtesise dhe nga ana tjeter te angazhojne te rinj te shkolluar e te zote te punes, por gjithsesi jo te kuq sepse ata vetem rolin e kundrapedales kane per te luajtur.

View User's Profile View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 26-10-2005 nė 11:45 Edit Post Reply With Quote
MERITROKACIA nuk e ka shpikur nano por eshte nje fakt qe perdoret ne EUROPE.

edhe une kerkoj ate qe eshte ne europe.
deri ti si PD me vendos ne vende pune militantet qe "paskan hengren" ne mitingjet e saj shkopa gome mua si qytatetar i shqiperise nuk me vjen mire , ashtu sic nuk me vinte mire kur ne administrat futeshin komunistat e femijet e ish-komunistave vetem se kishin biografi.

pra Nepotizmi i PD-se mua nuk me pelqen , ashtu si nuk me pelqente Nepotizmi i nanos.

shqiptaret jane te lodhur nga politika e deri tanishme ku i vetmi kriter per tu futur ne administe qenka se kush ka me shume numra telefoni ministrash ne cellullarin e tij.

asnje nuk ka kundershtime qe te largohen te korruptuarit , nga te cilet u demtuan me shume pikerisht populli shqiptare, por ne te njeten duhet me shume DREJTESI ne zgjedhjen e te rinjeve qe do ti zevendesojne ata.

se po te vazhdohet me kete rreth vizios edhe ne ndryshimin e pushtetit kur ai te vije do te kemi te njeten SHKREHJE qe pame ne korrik te 2004.

qe historia e shemtuar te mos perseritet duhet te ndryshojme kete cikel vizios , ku futu ne pune shteterore , luji fene sa ke ne fuqi partine qe ke milituar ,se kur te behet rotacioni e ke mrena se do te heqin.
po qeve i ndershem do ta hash perseri njelloj , keshtu eshte mire qe "ta kapesh" veten sa ke mundesi.

ky eshte nje cikel qe demton 3 milion shqiptaret e tjere qe jane jashte kesaj valle te bere nga PS-ja me PD-ne .

MJAFT me Nepotizem te te gjitha ngjyrave , por te behen konkurse e te vendoset me i mire , ashtu sic behet ne EUROPE.

mjafton te kopioni nga europa edhe sikur te mos "dini".........kuptohet nqs se ju leverdis.

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 26-10-2005 nė 12:13 Edit Post Reply With Quote
Militantet, militantet


une kam respekt te thelle per militantet.


Cdo te thote militant?


PD ka anetare te saj sic ka cdo parti tjeter anetare.


KUr PD vjen ne pushtet, patjeter duhet qe anetare te saj te marrin postet kyce te shtetit.

Kjo eshte gjeja me normale ne nje demokraci.


Qe PD nuk ben nje karrocier drejtor te Postes kjo nuk diskutohet.

Por qe drejtor i postes me 2004 paska qene luiza hoxha dhe askush nuk paska protestuar deri me sot, me skandalizon jashtezakonisht.


Dhe karrocieri me i fundit ne RSH, ama i ndershem eshte 100000000000000000000 here me i mire se luiza hoxha per ate post.

A e kuptojme realitetin zotni Laci?


Ca lesh formimi profesional ka psh kurva nano qe ka dhe titullin profesor!

Cdo njeri me nje shkollim te larte ne RSH dhe qe eshte i ndershem eshte 100000000000000000000 me i mire se ajo kurve qe u be disa here kryeminister i RSH.

Kritika ndaj qeverise duhet te jete konkrete.

psh

nuk kam kohe





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
laci

Postuar mė 26-10-2005 nė 13:15 Edit Post Reply With Quote
hahaha ....nuk keni qejf te kuptoni.

jeni njelloj si komunistat e Nanos.

cfare ben ata ne vitin '97 kur erdhen ne pushtet ate po bejne edhe berishianet ne 2005.

Nepotizim i Ps-se i zevendesuar me Nepotizmin e PD-se.

fjalet Konkurse per vendet ne administren shteterore , qe nga polici me i thjeshte deri te specialisti me arsim te larte , ku te fitoj me i mire (ashtu si ne europe) ju duken te HABITSHME.

ska si te jet ndryshe............. sju leverdis.

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 27-10-2005 nė 08:46 Edit Post Reply With Quote
Degjo zotni:

Te isha une njesoj si luiza hoxha sot nano kurva diku ne liban do te ishte fshehur.

Eh, te isha une njesoj si komunistet,

do te kisha vra nje komisioner te tyre per zgjedhje, do te kisha vra nje kryetar te ps per hasin.

Por zotni une nuk jam kriminel dhe nuk ta pranoj kurre qe te me vendosish ne nje rang me kriminelat.


Futem une ne konkurs dhe fatos nano.

kurva ka tashme titullin profesor qe ne fakt as me fshi ...

ama po te futet ai ne konkurs dhe vendimin e merr naj trap danez ( shembull ky se danezet jane inteligjenta) dhe une me diplomen time te matematikes te fitume me djerse.

Del prape nano kurva zyrtar sepse eshte prof. dr. megjithese ekonomine e kooperatives ka studiu.

Ca lesh konkursi me duhet mua me i zhduke te gjithe punonjesit psh e konsullates te RSH ne Milano, kur nje i njohuri i im ka dorezuar dokumentet me 25 maj e akoma nuk e ka marre pasaporten?!

Te gjithe te papune i le.




Keshtu eshte kjo puna e konkurseve.

Por meqe je i dashurume me konkurset:


Statusi i nëpunësit civil nuk dhurohet, por fitohet

Nga Liliana BEJLERI


Në 11 nëndor të vitit 1999, legjislacionit shqiptar iu shtua edhe Ligji nr.8549, për statusin e nënpunësit civil, ligj ky i shumë pritur nga e gjithë administrata shqiptare, e përbërë nga drejtues, ekspertë dhe specialistë, të të gjitha fushave të ekonomisë. Me nenet e këtij ligji, mbrohet e gjithë kjo armatë, e cila mund të lëshojë vendin e punës, vetëm kur shkelet ai.

Po çfarë ndodhi me administratën shqiptare deri në momentin e fuqizimit të këtij ligji ?

Me fitoren e zgjedhjeve parlamentare të vitit 1997, nga Partia Socialiste filluan spastrimet në administratën shtetërore, duke i hequr nga puna në mënyrë demonstrative apo me presione të ndryshme, të gjithë ata të cilët kishin shprehur bindje politike kundër partisë së tyre, duke i zëvendësuar me militantët socialistë. Aq e vërtetë është kjo, sa edhe bahçevani i Partisë Socialiste, u bë drejtor i Shtëpisë së Fëmijëve "Zyber Hallulli", person i cili mbahet mënd për shkarkimin spektakolar, si një përfitues i shëmtuar edhe nga kjo kategori shoqërore.

Dalëngadalë kjo administratë u spastrua nga të gjithë specialistët, që nuk i binin daulleve të socialistëve dhe nga ky moment u pa e udhës që militantët e PS të mbroheshin edhe me ligj.

Hyrja e ligjit në fuqi, solli "fuqizimin" e personave, që kishin zënë vendet e kësaj administrate, edhe pse nuk e meritonin përsa i përket aftësisë profesionale dhe etikës morale. Atyre ju dhurua një status, të cilin jo vetëm që nuk e fituan, ashtu siç e kërkon ligji, por e shpërdoruan atë, duke sjellë pasojat, që sot alarmojnë të gjithë rruzullin. Është sot kjo administratë, që qëndron në avangardë të korrupsionit europian, gjë që nuk ndodh as edhe në administratën e shtetit Afgan.

Zgjedhjet e 3 Korrikut, treguan se zgjedhwsi, me votën e tij nuk kërkoi vetëm zëvendësimin e "Qeverisjes Nano" me "Qeverisjen Berisha", por edhe ndryshimin e kësaj administrate, e cila i kishte kaluar të gjitha caqet, për drejtim profesional dhe moral.

Zbatimi i reformave të iniciuara nga "Qeveria Berisha", përgjithësisht nuk mund të bëhen nga po ajo administratë, e cila e renditi vendin tonë në fund të klasifikimit, përsa i përket korrupsionit. E megjithatë, të gjithë ata që kërkojnë të bëjnë zhurmë se gjoja administrata nuk preket, duhet ta dinë, se kjo kategori nuk e ka fituar me konkurs vendin e punës, atyre ju është dhënë ai sipas kontributeve në parti, apo në manipulimet e zgjedhjeve të vitit 2001 e 2003.

Sot, del e domosdoshme, të konkurohet për të gjitha vendet e administratës publike, të cilat kanë statusin e nënpunësit civil, ku nuk janë zhvilluar konkurset përkatëse dhe që secili që pretendon të hyjë në administratë, të ketë kaluar të gjitha stadet e formimit intelektual, profesional dhe moral.

Natyrisht që në këto konkurse mund të hyjnë edhe ata që sot e gëzojnë këtë status, por që atë duhet ta fitojnë dhe jo tja dhurojë dikush si shpërblim të aktivitetit politik.

Atëherë, nuk do të ketë më në administratë me statusin e nëpunësit civil, të paaftë e të përgojuar, nuk do të ketë më ekspertë e specialistë të mirëfilltë jashtë kësaj administrate, dhe kapaciteti i tyre profesional dhe moral do të vihet në shërbim të këtij vendi, i cili e ka rritur, edukuar dhe shkolluar.

Jam e sigurt se shumë shpejt kjo do të ndodhë dhe administrata do të jetë mbështetja kryesore e "Qeverisë Berisha", për të realizuar reformat e shumëpritura dhe për të bërë realitet premtimet e dhëna.


rd

Pra PD kete po kerkon te beje konkurset.


Por i nderume, ca lesh konkursi me duhet me me zhduke nga te gjitha zyrat e Permbarimit psh te gjithe pa perjashtim se jane me mijera vendime qe nuk zbatuar.


Ec,

te gjithe i pushoja nga puna.

Dhe te tjeret qe do te merrja:

kontrata 6 muajore

Punuat mire, kontrate 1 vjecare. Punuat mire kontrate 2 vjecare. Punuat mire kontrate 5 vjecare. Punuat mire konkrate 10 vjecare. Punuat mire konktrate te perhershme.


Pra dakort:

Te pushohen te gjithe!

Te gjithe ti nenshtrohen konkursit!

Te gjithe te kene fillimisht kontrate 6 mujore!





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
burimuji

Postuar mė 2-11-2005 nė 01:06 Edit Post Reply With Quote
Back to Basics—10 Myths About Governance and Corruption
Daniel Kaufmann
Finance & Development (IMF quarterly)
September 2005, Volume 42, Number 3
< http://www.imf.org/external/pubs/ft/fandd/2005/09/basics.htm >
--------------------------------------------------------------

Governance — which remains a sensitive and misunderstood topic — is now being given a higher priority in development circles. A few donors and international financial institutions (IFIs) have begun to work with some emerging economies to help reduce corruption, and encourage citizen voice, gender equality, and accountability. When the Group of Eight countries announced in July their decision to double aid and debt relief to the poorest countries in Africa, governance concerns were prominent. And in May, the joint report by the Africa Commission explicitly stated: "Good governance is the key... Unless there are improvements in capacity, accountability, and reducing corruption... other reforms will have only limited impact."

But is good governance and controlling corruption really so fundamental for development? The explosion of empirical research over the past decade, coupled with lessons from countries’ own experience, have given us a more solid basis for judging the effect of governance on development, and the effectiveness — or lack thereof — of strategies to improve it. Yet there are still unresolved questions and debates in the development community, not only about the importance of governance, but also about the ability of IFIs to help countries improve on it. Let us therefore go back to basics and address some prevailing "myths" about governance and corruption.

Myth #1: Governance and anticorruption are one and the same. We define governance as the traditions and institutions by which authority in a country is exercised for the common good. This includes the process by which those in authority are selected, monitored, and replaced (the political dimension); the government’s capacity to effectively manage its resources and implement sound policies (the economic dimension); and the respect of citizens and the state for the country’s institutions (the institutional respect dimension). By contrast, corruption is defined more narrowly as the "abuse of public office for private gain."

Myth #2: Governance and corruption cannot be measured. It is true that less than a dozen years ago virtually no internationally comparable measures of governance or corruption existed. But in recent years, the World Bank and others have sought to remedy this. At the World Bank, we have constructed aggregate governance indicators that cover more than 200 countries, based on more than 350 variables obtained from dozens of institutions worldwide. Our indicators cover the following six dimensions of governance: voice and accountability; political stability and the absence of major violence and terror; government effectiveness; regulatory quality; rule of law; and control of corruption.

While the indicators represent a big step forward, there are measurement challenges. Margins of error are not trivial, and caution in interpreting the results is warranted — one should not precisely rank countries. But these margins of error have declined, and are now substantially lower than for any individual measure of corruption, governance, or the investment climate. As a result, the World Bank’s governance indicators are used worldwide for monitoring performance, for country assessments, and for research.

Myth #3: The importance of governance and anti-corruption is overrated. Thanks to these and other advances in empirical measurement, a number of researchers have examined the impact of governance on development. The research generally shows that countries can derive a very large "development dividend" from better governance. We estimate that a country that improves its governance from a relatively low level to an average level could almost triple the income per capita of its population in the long term, and similarly reduce infant mortality and illiteracy. Such a relative improvement (by one standard deviation) would correspond, for instance, to a move up in our ranking for the "control of corruption" dimension in our database, taking Equatorial Guinea to the level of Uganda, Uganda to Lithuania, Lithuania to Portugal, and Portugal to Finland.

Governance also matters for a country’s competitiveness and for income distribution. In the case of corruption, research suggests it is equivalent to a major tax on foreign investors. In many developing countries, corruption represents a "regressive tax" on the household sector as well: lower income families pay a disproportionate share of their incomes in bribes to have access to public services (compared with higher income groups), and often end up with less access to such services because of corruption. A rough estimate of the extent of annual worldwide transactions that are tainted by corruption puts it close to $1 trillion.

To make matters worse, aid-funded projects tend to fail in corrupt settings. And corruption undermines fledgling democracies. Of course, governance is not the only thing that matters for development. Macroeconomic, trade, and sectoral policies are also important. But when governance is poor, policymaking in other areas is also compromised.

Myth #4: Governance is a luxury that only rich countries can afford. Some claim that the link between governance and incomes does not mean that better governance boosts incomes, but the reverse — higher incomes automatically translate into better governance. However, our research does not support this claim. It is thus misleading to suggest that corruption is due to low incomes, and invent a rationale for discounting bad governance in poor countries. In fact, the evidence points to the causality being in the direction of better governance leading to higher economic growth. A number of emerging economies, including the Baltics, Botswana, Chile, and Slovenia, have shown that it is possible to reach high standards of governance without yet having joined the ranks of wealthy nations.

Myth #5: It takes generations for governance to improve. While it is true that institutions often change only gradually, in some countries there has been a sharp improvement in the short term. This defies the view that while governance may deteriorate quickly, improvements are always slow and incremental. For instance, there has been a significant improvement since 1996 in the "voice and accountability" indicator in countries ranging from Bosnia, Croatia, and Ghana, to Indonesia, Serbia, and Sierra Leone. And the improvements exhibited by some African countries in a short period of time challenge the "Afro-pessimists." Even so, it is sobering that, on average, there has not been a worldwide improvement in overall governance during this period — and in a number of countries, including the Ivory Coast, Nepal, and Zimbabwe, there has been a sharp deterioration.

Myth #6: Donors can "ringfence" projects in highly corrupt countries and sectors. With the possible exception of some humanitarian aid projects, the notion that the aid community can insulate projects from an overall corrupt environment in a country is not borne out by the evidence. The data suggest that when a systemic approach to governance, civil liberties, rule of law, and control of corruption is absent, the likelihood of an aid-funded project being successful is greatly reduced.

Myth #7: Fight corruption by fighting corruption. A fallacy promoted by some in the field of anticorruption, and at times also by the international community, is that one "fights corruption by fighting corruption" — through yet another anticorruption campaign, the creation of more "commissions" and ethics agencies, and the incessant drafting of new laws, decrees, and codes of conduct. Overall, such initiatives appear to have little impact, and are often politically expedient ways of reacting to pressures to do something about corruption, substituting for the need for fundamental and systemic governance reforms.

Myth # 8: The culprit is the public sector in developing countries. A common fallacy is to focus solely on the failings of the public sector. The reality is much more complex, since powerful private interests often exert undue influence in shaping public policy, institutions, and state legislation. In extreme cases, "oligarchs" capture state institutions. And many multinational corporations still bribe abroad, undermining public governance in emerging economies. There are also weaknesses in the nongovernmental sector. Further, traditional public sector management interventions have not worked because they have focused on technocratic "fixes," often done through technical assistance importing hardware, organizational templates, and experts from rich countries.

Myth #9: There is little countries can do to improve governance. Given the long list of interventions that have not worked, as well as the role often ascribed to historical and cultural factors in explaining governance, it is easy to fall into the pessimist camp. That would be a mistake. First, historical and cultural factors are far from deterministic — witness, for instance, the diverging paths in terms of governance of neighboring countries in the Southern Cone of Latin America, the Korean peninsula, the transition economies of Eastern Europe, and in Southern Africa. Second, there are strategies that offer particular promise. The coupling of progress on improving voice and participation — including through freedom of expression and women’s rights — with transparency reforms (see sidebar) can be particularly effective.

SIDEBAR -- Toward a transparency reform scorecard

The data suggest that transparency helps improve governance and reduce corruption—essential ingredients for better development and faster economic growth. But there is a need for the development aid community to pay more attention to the issue. For that reason, at the World Bank Institute we have begun to construct an index to help make transparency more transparent. Further, in terms of reforms, a basic checklist, which countries may use for self-assessment, includes:

* public disclosure of assets and incomes of candidates running for public office, public officials, politicians, legislators, judges, and their dependents;
* public disclosure of political campaign contributions by individuals and firms, and of campaign expenditures;
* public disclosure of all parliamentary votes, draft legislation, and parliamentary debates;
* effective implementation of conflict of interest laws, separating business, politics, legislation, and public service, and adoption of a law governing lobbying;
* publicly blacklisting firms that have been shown to bribe in public procurement (as done by the World Bank); and "publish-what-you-pay" by multinationals working in extractive industries;
* effective implementation of freedom of information laws, with easy access for all to government information;
* freedom of the media (including the Internet);
* fiscal and public financial transparency of central and local budgets, adoption of the IMF’s Reports on Standards and Codes framework for fiscal transparency, detailed government reporting of payments from multinationals in extractive industries, and open meetings involving the country’s citizens;
* disclosure of actual ownership structure and financial status of domestic banks;
* transparent (web-based) competitive procurement;
* country governance and anticorruption diagnostics and public expenditure tracking surveys (such as those supported by the World Bank); and
* transparency programs at the city (and subnational) levels, including budgetary disclosure and open meetings.


Myth #10: There is not much the IFIs can do. Some development experts are skeptical about the ability of IFIs and donors to help countries improve their governance — either because of a conviction that "the ‘macro’ matters more," a mistaken belief in historical "determinism," or a view that the interventions needed to improve governance are politically sensitive and thus difficult for outsiders to encourage. Surely, there are areas that fall outside the mandate of IFIs, such as promotion of fair multiparty elections. But initiatives to encourage transparency, freedom of information and an independent media, participatory anticorruption programs led by the country, and gender equality — all of which have been underemphasized so far in the fight against corruption — may well be within the ability of IFIs and donors to do something about. Such initiatives, complemented by supporting targeted reform of highly vulnerable institutions (which often include procurement, tax, customs, or the judiciary) offer much promise.

* * * * *

The challenge of governance and anticorruption confronting the world today strongly argues against the "business-as-usual" modus operandi. A bolder approach is needed, and collective responsibility at the global level is called for. The rich world must not only deliver on its aid and trade liberalization promises, it must also lead by example. OECD countries should ratify and effectively implement the 2003 UN convention against corruption, and take steps (as Switzerland is starting to do) to repatriate assets looted and stashed abroad by corrupt officials. And transnational corporations should refrain from bribery and support improving governance practices in host countries. As for the IFIs and donors, there is a need to grapple with questions of selectivity and effectiveness in aid programs, anchoring aid decisions within a governance prism and helping countries build capacity to effectively absorb aid. Improving transparency will be key. Finally, countries themselves must take the lead in improving governance.

References:

Bellver, Ana, and Daniel Kaufmann, 2005, "Transparenting Transparency: Initial Empirics and Policy Applications," World Bank Policy Research Working Paper, (forthcoming) (Washington)
http://www.worldbank.org/wbi/governance

Commission for Africa Report, 2005, Our Common Interest: Report of the Commission for Africa (London)
http://www.commissionforafrica.org

Kaufmann, Daniel, Aart Kraay, and Massimo Mastruzzi, 2005, "Governance Matters IV: Governance Indicators for 1996–2004," World Bank Policy Research Working Paper 3237 (Washington)
http://worldbank.org/wbi/governance/pubs/govmatters4.html

Kaufmann, Daniel, 2003, "Rethinking Governance: Empirical Lessons Challenge Orthodoxy," Global Competitiveness Report 2002–03, World Economic Forum, Geneva
http://www.worldbank.org/wbi/governance/pubs/
rethink_gov.html

World Bank Institute, 2002, The Right to Tell: The Role of Mass Media in Economic Development (Washington).
For more information about the World Bank’s work on governance and access to the data, indicators, and diagnostics, visit
http://www.worldbank.org/wbi/governance/

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 14-1-2006 nė 09:10 Edit Post Reply With Quote
E Shtune, 14 Janar 2006


AMBASADA NE UASHINGTON QENDRON SI E NGRIRE

Nga Mimoza Dervishi

"Po mendohemi". Kjo ka qene pergjigjja e ministrit te Jashtem shqiptar, i pyetur se c'po behet me vendosjen e ambasadorit te Shqiperise ne SHBA. Kane kaluar 2 muaj nga kthimi mbrapsht i propozimit te Berishes per kete post, 4 muaj nga ardhja e PD-se ne pushtet dhe 8 muaj nga largimi i Tarifes si ambasador ne Uashington.

Ne diplomacine shqiptare te post "90-s eshte nje rast i rralle, ku nje ambasade pothuaj ka pezulluar veprimtarine e saj diplomatike dhe asgje nuk ndodh me aty. Dhe nuk eshte thjesht nje ambasade dokudo, ne nje vend ku s'i dihet nami e nishani, por eshte pikerisht nje seli diplomatike ne kryeqytetin me diplomatik te botes.

Po cfare ka ndodhur realisht me ambasaden shqiptare ne Uashington, qe nga maji i vitit te kaluar, kur u largua Tarifa. Ajo qe te gjithe dine, eshte qe ne jemi pa ambasador dhe kaq eshte mjaft per te vene alarmin. E keqja vazhdon me tej. Ne mes te dhjetorit eshte shkarkuar edhe sekretari i pare i ambasades, i cili kishte me pak se dy vjet ne kete detyre. Ne kuadrin e shkarkimeve politike ai u largua pa asnje motiv dhe ne shkelje me te gjitha rregullat e statusin e nje diplomati, i cili te pakten ka nje mandat prej 4 vjetesh te pacenuar. Askush nuk e zuri vendin e tij, dhe sic dihet tashme, ministri i Jashtem eshte duke u menduar. Po keshtu vala e shkarkimeve ka perfshire dhe nje sere keshilltaresh e sekretaresh te tjere dhe sot aktualisht ne ambasade jane vetem 4 punonjes, perfshire dhe shoferin ketu. Do kishte sens nese te gjithe te shkarkuarit do te zevendesoheshin menjehere. Kjo duke filluar qe me ambasadorin. Nuk po i hyjme fare motivimit qesharak te shkarkimit te ketyre njerezve, i cili vjen me pusullen, "shkarkoheni per nevoja urgjente te Ministrise se Jashtme". As nuk po merremi me faktin, qe te gjithe keta per te cilet Ministria e Jashtme ka nevoja urgjente, ne rastin me fatlum jane plasur neper skuta dhe ne rastin me te zakonshem u thuhet, "prisni se nuk kemi vend per ju". Po keshtu eshte e panevojshme t'i hysh diskutimit cfare vlere ka ambasada e Shqiperise ne Uashington, cfare perfaqeson dhe sa e rendesishme eshte ajo. Sidomos po te mendosh qe Shqiperia ka sot ambasada ne ca vende qe s'i dime as nga bien. Eshte fare e pajustifikueshme, neglizhenca e qeverise per te vendosur ambasadorin apo dhe te tjere zyrtare ne kete ambasade.

Ne mos qejfmbetje malore, nga 1997 a 2005, Berisha ka dhe friken e nje perplasjeje te re, a refuzimi te ri, nga ana e amerikaneve, sic ndodhi me propozimin adoleshentesk te heres se pare. Por po te jete pak me i kujdesshem dhe te shohe pertej hundes se Kopit a vajzes se tij, me siguri do gjeje dhjetra njerez dinjitoze per te perfaqesuar dhe per t'i sherbyer diplomacise shqiptare, aty ku ka me shume nevoje. Po e quajme neglizhence per te mos thene me te keqen, harrese me dashje, mungese e theksuar deshire per raporte qofte normale me SHBA-ne dhe aspak te ekzagjeruara. I takon ministrit te Jashtem dhe shefit te tij te sqarojne, cfare qendrimi do kete politika e jashtme e Shqiperise, si do jene raportet me SHBA-ne, raporte qe ne rruge zyrtare dhe s'ka ndonje rruge tjeter, njohin si simbole por dhe si ura kalimi, pikerisht ambasadat perkatese. Do ishte qesharake qe vete kreu i shtetit shqiptar te kishte nje vizite radhe ne SHBA dhe te pritej e percillej nga miqte e tij familjare a mitingas te dikurshem te PD-se me banim ne New York a gjetke, sic ndodhi me viziten e pare te menjehershme ne Kombet e Bashkuara sapo mori pushtetin. Po kjo eshte me e pakta, tek e fundit, Berisha i ka qejf mitingashet, me e keqja eshte se aktiviteti i ambasades sone ne Uashington eshte tejet i cunguar dhe pothuaj ka mbetur pezull.

Ka dhe me. Qeveria e veteshpallur ne diete po harxhon shuma marramendese duke paguar shtepite me qira te mbetura bosh, te ish zyrtareve te ambasades ne Uashington. Keshtu vazhdohet te paguhet qe prej 8 muajsh, qiraja 2700 dollare ne muaj, e shtepise bosh te Tarifes, qe do te thote gati 22 mije dollare te hedhura dem deri tani vetem per nje shtepi. Shtoni edhe mijera dollare te tjere per te gjitha shtepite e zyrtareve te shkarkuar me pusullen, "kerkoheni per nevoja urgjente", te cilat variojne nga 1700 ne 2000 mije dollare ne muaj. Nje qeveri qe po kursen karburant makinash, si nje nikoqire e mire, del nje menaxhuese e keqe dhe idiote qe hedh mijera dollare ne muaj per shtepi bosh ne Uashington. Nga ana tjeter, keto leke mund te menaxhoheshin mjaft mire dhe te perdoreshin per rikonstruksinin e godines e cila gati po rrenohet. Brenda saj, sistemi i ngrohjes nuk punon dhe po perdoret sistemi i palltove. Asnje makine e ambasades nuk funksionon me, te gjitha jane jashte perdorimit dhe s'ka kush te vere dore. Keshtu vila qe Berisha e bleu me qejf te madh ne fillim te viteve '90, si shprehje te dashurise per ndryshime politike, po rrenohet dita-dites institucionalisht dhe fizikisht.

Katandisja pa ambasador, pa staf, ambientet e rrenuara te nje ambasade, me e rendesishmja e gjithe trupit diplomatik shqiptar neper bote, eshte pasqyra e jashtme e nje krize marredheniesh diplomatike, eshte kahja qe po merr politika e jashtme shqiptare. Qe zoti na ruajte nuk do shoqerohet me ndonje turravrap te ri te Berishes drejt ambasades se Iranit.

Kryeministri duhet te kuptoje qe kur eshte fjala per politiken e jashtme nuk mund te perdoresh metodat e Zogut te Zi, bllokim, pezullim dhe pse jo hedhje ne ere. Qe ne fakt eshte e vetmja metode qe ai njeh. Behet fjale per ca interesa me te larta, qe prekin Shqiperine, Kosoven po se po, dhe qe do lene gjurme ne ate qe do vije me pas.


kj

Kjo eshte vertet krejt e papranueshme.

Asnje ceshtje, pervec asaj te Kosoves nuk ka me shume rendesi ne pikpamjen e personelit sesa caktimi i ambasadorit ne SHBA.

Ca ka per tu menduar?

Ministri i jashtem ka 1 dite kohe, mendohet, ben propozimin kryeministrit qe mendohet 1 jave e kaq.

Nuk i pelqen i thote ministrit ke perseri 1 dite kohe qe te mendohesh dhe prape nga e para.

Pra ne dy jave ky vendimet duhet te mirret PATJETER.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
Anton Ashta

Postuar mė 14-1-2006 nė 09:13 Edit Post Reply With Quote
Mendimi i im:

Ne rast se se zotni Mustafaj nuk e propozon e nuk di te zgjedhe nje njeri te sakte per dy jave ben mire qe te jape doreheqjen.

Duket mendim radikal, por mbas 4 muajsh pushtet mese i drejte.

Ca pune ka ministri i jashtem i Shqypnise me te rendesishme sesa te zgjedhe ambasadorin tone ne SHBA?

Shume pak pune jane me te rendesishme.





Por sot, Shqypni, pa m´thuej si je?

View User's Profile E-Mail User View All Posts By User U2U Member
<<  1    2    3  >>




Powered by XMB 1.8 Partagium Beta Build 20110207PM
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002
Procesi i kryer nė 0.7527711 sekonda, 49 pyetje