Kuvend-eDSH
Aktiv pėr herė tė fundit: Aktiv pėr herė tė fundit : Kurrė
Nuk keni hyrė [Hyrje - Regjistrohu]


Version i printueshėm | Dėrgo pėr njė shok
Nėnshkruaj | Shtoni tek preferencat
Autori: Subjekti: aaaaa
Sefedin

Postuar mė 16-12-2010 nė 16:10 Edit Post Reply With Quote
aaaaa

t | Tel: + 33 3 88 41 2000 | Fax: +33 3 88 41 2776
AS / Jur (2010) 46 [përkohshme version]
12 dhjetor 2010
Ajdoc46 2010
Komisioni për Çështjet Ligjore dhe të Drejtat e Njeriut trajtimin çnjerëzor të njerëzve dhe trafikimin e paligjshëm të qenieve njerëzore organeve në Kosovë * 1

Raport

Raportuesi: Dick Z Marty, Zvicër, Aleanca e Liberalëve dhe Demokratëve për Evropë
A. rezolutë Projekt
1. Asambleja Parlamentare ishte shumë e shqetësuar për të mësuar nga shpalljet e ish-
Prokurorit në Gjykatën Penale Ndërkombëtare për ish Jugosllavinë (ICTY), i cili pohon se serioze
krimet kishin qenë të kryera gjatë konfliktit në Kosovë, duke përfshirë trafikimin e organeve njerëzore, krime të cilat kishte shkuar deri tani pa u ndëshkuar dhe nuk kishin qenë subjekt i ndonjë hetim serioz.

2. Përveç kësaj, sipas ish-Prokurorit, këto akte janë kryer nga anëtarët e "Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës" (UÇK) kundër milicisë shtetas serbë që kishin mbetur në Kosovë në fund tëkonfliktit të armatosur dhe të zënë rob.

3. Sipas informatave të mbledhura nga Kuvendi dhe në hetimet penale tani nën Mënyrë konkrete të shumta dhe të dhëna konfirmojnë se disa konvergjent serbët dhe disa shqiptare Kosovarët u mbajtën të burgosur në vende të fshehta të paraburgimit nën kontrollin e UÇK-së në veri të Shqipërisë dhe u
nënshtrohen një trajtimi çnjerëzor dhe poshtërues, para se në fund të fundit u zhdukur.
4. indikacione të shumta duket se për të konfirmuar se, gjatë periudhës menjëherë pas përfundimit të armatosura konfliktit, para se forcat ndërkombëtare të kishte qenë me të vërtetë në gjendje të marrë kontrollin e rajonit dhe të ri-krijojë një pamje e ligjit dhe rendit, organet janë hequr nga disa të burgosur në një klinikë në territorin shqiptar, në afërsi Fushë-Krujë, që do të merren jashtë vendit për transplantim.
5. Ky aktivitet kriminal, i cili zhvillohet me të mirën e kaos që mbizotëron në rajon, në iniciativën e udhëheqësve të milicisë të caktuara të UÇK-së lidhur me krimin e organizuar, ka vazhduar, megjithëse në forma të tjera, deri në sot, siç u tregua nga një hetim që po kryhen nga ana e Bashkimit Evropian për Sundimin e Ligjit në Kosovë (EULEX) në lidhje me klinikën Medicus në Prishtinë.
6. Edhe pse disa prova konkrete të trafikimit të tilla kanë ekzistuar në fillim të dekadës,
autoritetet ndërkombëtare në krye të rajonit nuk e konsiderojnë të nevojshme për të kryer një detajuar ekzaminimin e këtyre rrethanave, apo e bëri këtë jo të plotë dhe sipërfaqësisht.
* Të gjitha referencat për Kosovën, si për territorin, institucionet apo popullsinë, në këtë tekst do të kuptohet në përputhje të plotë me Rezolutën 1244 të Këshillit të Sigurimit dhe pa paragjykuar statusin e Kosovës.
1 projekt-rezolutë të miratuar unanimisht nga Komiteti në Paris më 16 dhjetor 2010. AS / Jur (2010)

2 7. Veçanërisht gjatë viteve të para të pranisë së tyre në Kosovë, organizatat ndërkombëtare përgjegjës për sigurinë dhe sundimin e ligjit (KFOR-it dhe UNMIK) kishin për të përballuar me probleme të mëdha strukturore dhe mungesa serioze të personelit me aftësi për të marrë në detyrat që ata ishin të ngarkuar me, e gjithë kjo duke provokuara nga rotacioni stafit të shpejtë dhe të vazhdueshme.
8. ICTY, e cila kishte filluar të kryejë një shqyrtim fillestar në vend të krijojë ekzistencën e
gjurmë të trafikut të organeve të jetë e mundur, ka rënë hetimit. Elementet e provave të marra në Rripe, në Shqipëria, janë shkatërruar dhe prandaj nuk mund të përdoret për analiza më të hollësishme. Nuk ka pasuese Hetimi është kryer në një rast të konsiderohen megjithatë mjaft serioz nga ana e ish- ICTY Prokurori për të që të shohin nevojën për të sjellë atë në vëmendjen e publikut me librin e saj.
9. Gjatë fazës vendimtare të konfliktit të armatosur, NATO ndërmori veprime në formën e sulmeve ajrore, përderisa toka operacione janë kryer nga UÇK-ja, de facto aleatët e forcave ndërkombëtare. Pas largimit të autoritetet serbe, organet ndërkombëtare përgjegjëse për sigurinë në Kosovë shumë mbështetur në forcat politike në pushtet në Kosovë, shumica e tyre ish-udhëheqësve të UÇK-së.
10. Organizatat ndërkombëtare në Kosovë e favorizuar një qasje pragmatike politike, duke marrë
parë që ata kishin nevojë për të promovuar stabilitetin afat-shkurtër me çdo çmim, duke sakrifikuar disa të rëndësishme parimet e drejtësisë. Për një kohë të gjatë pak është bërë për të ndjekur provat implikojnë anëtarë të UÇK-së në krime kundër popullatës serbe dhe kundër kosovarëve të caktuara shqiptare. Menjëherë pas përfundimit të konfliktit, në fuqi, kur UÇK-ja kishte pothuajse kontroll ekskluziv në terren, rezultatet shumë të u vendosën në mes të fraksioneve të ndryshme dhe kundër atyre që konsiderohet, pa asnjë lloj gjyqi, që do të tradhtarë, sepse ata ishin të të dyshuar se kanë bashkëpunuar me autoritetet serbe më parë në vend.
11. EULEX-i, i cili mori përsipër funksione të caktuara në sektorin e drejtësisë plotësuar më parë nga strukturat e OKB-së (UNMIK) në fund të vitit 2008, ka trashëguar një situatë të vështirë dhe të ndjeshme, veçanërisht në sferën e luftimin e krimeve të rënda: të dhënat jo të plota, të humbur dokumentet, dëshmi e pa dëshmitar. Si pasojë, një numër i madh i krimeve të mund të vazhdojnë të shkojnë pa u ndëshkuar. Pak ose asnjë hetim të detajuar ka qenë kryer në krimin e organizuar dhe lidhjet e tij me përfaqësuesit e institucioneve politike, ose në lidhje me e krimeve të luftës të kryera kundër serbëve dhe kosovarët shqiptarë konsiderohen si bashkëpunëtorë ose si rivalë të
fraksionet dominante. Kjo lëndë e fundit me emrin e vërtetë është ende tabu në Kosovë sot, edhe pse bisedimet e të gjithë në lidhje me të në mënyrë private, shumë kujdes. EULEX duket shumë kohët e fundit të ketë bërë disa përparime në këtë fushë, dhe kjo është shumë për të shpresuar se konsideratat politike nuk do të pengojë këtë angazhim. 12. Ekipi i prokurorëve ndërkombëtarë dhe hetuesit në kuadër të EULEX-it i cili është përgjegjës për hetimin e pohimeve për trajtim çnjerëzor, duke përfshirë edhe ato që lidhen me trafikimin e organeve të jetë e mundur, ka progresin e bërë, veçanërisht në drejtim të provuar ekzistencën e UÇK-së vendet e fshehta të paraburgimit në veri të
Shqipëria ku trajtim çnjerëzor dhe madje edhe vrasjet janë të thënë se janë kryer. Hetimi
nuk, megjithatë, të përfitojnë nga operacioni dëshirueshme bashkëpunimit nga autoritetet shqiptare.

13. Krimet e tmerrshme të kryera nga forcat serbe, e cila nxiti ndjenjat e shumë të fortë në mbarë botën, dha të rritet në një gjendje shpirtërore të reflektuar, si dhe në qëndrimin e agjencive të caktuara ndërkombëtare, sipas të cilit u pa ndryshim nga njëra anë që janë konsideruar si të autorëve të krimeve dhe nga ana tjetër si viktima, kështu domosdoshmërisht të pafajshëm. Realiteti është më pak të qarta dhe më komplekse.

14. Asambleja Parlamentare fort ripohon nevojën për një luftë pa kompromis absolutisht
kundër diskriminimit për autorët e shkeljeve të rënda të drejtave të njeriut, dhe dëshiron të të nxjerr në pah këtë fakt se këto ishin të kryera në kontekstin e një konflikti të dhunshëm nuk mund të justifikojë një vendim që të përmbahet nga ndjekjes penale të gjithë ata që ka kryer vepra të tilla (shih Rezolutën 1675 (2009).
15. Atje nuk mund dhe nuk duhet të jetë një drejtësi për fituesit dhe një tjetër për të dështuarit. Sa herë që një konfliktit ka ndodhur, të gjithë kriminelët duhet të ndiqet dhe të mbahen përgjegjës për veprimet e tyre të paligjshme, cilado anë ata i përkisnin dhe pavarësisht nga roli politik që ata morën në.
16. Pyetja e cila, nga pikëpamja humanitare, mbetet më të mprehta dhe të ndjeshme është që të
personave të zhdukur. E më shumë se 6.000 zhdukjeve në të cilën Komiteti Ndërkombëtar i Kuq
Cross (ICRC) ka hapur dosjet, rreth 1.400 persona janë gjetur kufomat e gjallë dhe 2.500
janë gjetur dhe identifikuar. Për pjesën më të madhe, këto ishin shqiptarë viktimave kosovare gjendet në masë varre në rajonet nën kontrollin e Serbisë dhe në Kosovë.

17. Bashkëpunimi është ende i qartë i pamjaftueshëm ndërmjet agjencive ndërkombëtare në njërën anë dhe Autoritetet kosovare dhe shqiptare, nga ana tjetër në gjetjen e fatit të personave të zhdukur. Ndërsa Serbët në fund të fundit kanë bashkëpunuar, ai ka provuar shumë më e komplikuar për të kryer gërmimet në territorin e Kosovës, dhe ka qenë e pamundur, të paktën deri më tani, në territorin shqiptar. E bashkëpunimit nga ana e Kosovës Autoritetet është veçanërisht i mungon në lidhje me kërkimin për gati 500 personave të cilët zyrtarishtu zhduk pas përfundimit të konfliktit.

18. Grupit të punës për persona të zhdukur, të kryesuar nga KNKK dhe Zyra e EULEX-it në Zhdukur
Persona, ka nevojë për mbështetjen e plotë dhe me gjithë zemër e bashkësisë ndërkombëtare në mënyrë që për hezitimin e në të dyja anët të jenë kapërcyer. Duke e ditur të vërtetën dhe duke bërë të mundur familjeve të viktimave për të vajtuar në fund është një rëndësi jetike
parakusht për pajtim në mes të komuniteteve dhe një të ardhme paqësore në këtë rajon të Ballkanit.
19. Kuvendi prandaj fton: shtetet anëtare të Bashkimit Evropian dhe shtetet tjera kontribuese: të ndajë për EULEX burime që ajo ka nevojë, në aspektin e logjistikës dhe stafit të kualifikuar, të
merret me rolin jashtëzakonisht komplekse dhe të rëndësishme që i janë besuar;
19.1.2 për të vendosur EULEX një objektiv të qartë dhe t'i jepte mbështetje politike në nivelin më të lartë për të luftuar e organizuar krimin pa kompromis, dhe për të siguruar se drejtësia është bërë, pa asnjë konsideratat e politikedobi;
19.1.3 për të kryer të gjitha burimet e nevojshme për të ngritur programe efektive për mbrojtjen e dëshmitarëve;
19.2 EULEX:
19.2.1 të vazhdonte me punën e saj hetimore, pa marrë parasysh ndonjë nga zyrat e mbajtura nga e mundurdyshuar ose të origjinës së viktimave, duke bërë gjithçka për të hedhur dritë mbi zhdukje penale, shenja të trafikut të organeve, korrupsionit dhe marrëveshjeve të fshehta kështu që shpesh janë ankuar e në mes të organizuar, grupeve kriminale dhe të qarqeve politike;
19.2.2 për të marrë çdo masë të nevojshme për të siguruar mbrojtjen efektive të dëshmitarëve dhe për të fituar besimin e tyre;
19.3 ICTY për të bashkëpunuar plotësisht me EULEX-it, veçanërisht duke vënë në dispozicion për të informacionit dhe elemente të provës në posedim të saj ka gjasa të ndihmojë EULEX-it për të ndjekur penalisht ata që janë përgjegjës për krimet brenda juridiksionin e saj;
19.4 autoritetet serbe:
19.4.1 të bëjë çdo përpjekje për të kapur personat ende të kërkuar nga ICTY për krime lufte, veçanërisht Gjeneralit Ratko Mlladiç dhe Goran Haxhiç, të cilëve u ndëshkuar vazhdon të përbëjë një pengesë serioze për procesin e pajtimit dhe është përmendur shpesh nga autoritetet e vendeve të tjera për të justifikuar mungesën e tyre të entuziazëm për marrjen e masave gjyqësore veten e tyre;
19.4.2 për të bashkëpunuar ngushtë me EULEX-it, veçanërisht duke kaluar në të gjithë informacionin që mund të ndihmojnë për të qarta deri krimet e kryera gjatë dhe pas konfliktit në Kosovë;
19.4.3 të marrin masat e nevojshme për të parandaluar rrjedhjet në shtypin e informacionit në lidhje me hetimet të bëjnë me Kosovën, rrjedhjet të cilat janë të dëmshme për bashkëpunimin me autoritetet e tjera dhe për besueshmërinë e punën hetimore;
19,5 autoritetet shqiptare dhe administrata e Kosovës:
19.5.1 për të bashkëpunuar hapur me EULEX-in dhe autoritetet serbe në kuadër të procedurave të
qëllim për të gjetur të vërtetën për krimet e kryera në Kosovë, pavarësisht nga origjina e njohur ose të marrë përsipër e të dyshuarve dhe viktimave;¨
19.5.2 në veçanti, për të marrë veprim në kërkesave për ndihmë gjyqësore të bëra nga EULEX-i në lidhje me veprave penale pretendohet të ketë ndodhur në një kamp të UÇK-së në veri të Shqipërisë;
19.5.3 për të filluar një hetim serioz dhe të pavarur në mënyrë që të gjeni të gjithë të vërtetën rreth
akuzat, ndonjëherë konkrete dhe specifike, të ekzistencës së paraburgimit sekrete qendrave ku çnjerëzor trajtim ishte shkaktuar qëllimisht ndaj të burgosurve nga Kosova, e serbe ose origjinë shqiptare, gjatë dhe menjëherë pas konfliktit, hetimi duhet të shtrihet në një verifikim e po aq specifike akuzat për trafikimin e organeve thuhet të ketë ndodhur gjatë të njëjtës periudhë, disa prej tyre mbi Shqiptare territor;
19.6 të gjitha shtetet anëtare të Këshillit të Evropës dhe vëzhguesit në fjalë:
19.6.1 të përgjigjet pa vonesë të kërkesave për bashkëpunimin gjyqësor në adresë të tyre nga
EULEX-i dhe nga autoritetet serbe në kuadër të hetimeve të tyre të tanishme në lidhje me krimet e luftës trafikimit dhe të organeve, përgjigje i vonuar për të këtyre kërkesave është e pakuptueshme dhe e patolerueshme në pikëpamje të rëndësinë dhe urgjencën e bashkëpunimit ndërkombëtar për t'u marrë me krime të tilla të rënda dhe të rrezikshme probleme;
19.6.2 të bashkëpunojë me EULEX-in në përpjekjet e saj për mbrojtjen e dëshmitarëve, veçanërisht kur personi i interesuar nuk mund të vazhdojnë të jetojnë në rajon dhe për këtë arsye duhet të miratojë një identitet të ri dhe për të gjetur një vend të ri të vendbanimin;
20. Kuvendit, të vetëdijshëm se trafikun e organeve njerëzore është tani një problem tejet serioz
në mbarë botën, haptazi shkelur standardet më themelore në aspektin e të drejtave të njeriut dhe të dinjitetit, e mirëpret dhe pajtohet me konkluzionet e studimit të përbashkët të botuar në 2009 nga Këshilli i Evropës dhe Organizata e Kombeve të Bashkuara. Ajo pajtohet në veçanti me konkluzionin se është e nevojshme të hartohet një instrument ligjor ndërkombëtar, i cili përcakton përkufizimet e, indeve organeve njerëzore dhe trafikimin e qelizave dhe përcaktone veprimit që do të ndërmerren në mënyrë për parandalimin e trafikimit të tilla dhe për të mbrojtur viktimat e saj, si dhe
Masat penale për të ndjekur penalisht autorët e krimeve.
B. memorandum shpjegues nga zoti Dick Marty Përmbajtje
1. Fjala - një vështrim të përgjithshëm
2. koment hyrëse në burimet
3. Gjetjet e hollësishme të hetimit tonë
3.1 Pasqyra e përgjithshme
3,2 fraksionizm UÇK-së dhe lidhja me krimin e organizuar
3,3 objektet e paraburgimit dhe të trajtimit çnjerëzor të robërve
3.3.1. paraburgimet e UÇK-së në kohë lufte
3.3.1.1. mesin e parë të burgosurit: "burgosurit e luftës"
3.3.1.1.1. Studimi i rastit në natyrën e objekteve: Cahan
3.3.1.1.2. Studimi i rastit në natyrën e objekteve: Kukës
3.3.2. Post-konflikt paraburgimet e kryera nga anëtarët e UÇK-së dhe bashkëpunëtorët e
3.3.2.1. mesin e dytë të burgosurit: "zhdukur"
3.3.2.1.1. Studimi i rastit në natyrën e objekteve: Rripe
3.3.2.1.2. Vëzhgimet mbi kushtet e ndalimit dhe të transportit
3.3.2.2. mesin e tretë e robërve: "viktimat e krimit të organizuar"
Studimi i rastit në natyrën e objekteve: Fushë-Krujë
4. klinikën Medicus
5. Refleksione mbi "tavan qelqi e përgjegjësisë" në Kosovë
6. Disa komente përmbyllëse
1. Fjala - një vështrim të përgjithshëm
1. Në prill 2008 Madam Carla Del Ponte, ish-Kryeprokurori para Ndërkombëtare Penale
Tribunali për ish-Jugosllavinë (ICTY), botoi një sërë të kujtimeve, bashkë-autor me Chuck Sudetic, në
përvojat e saj në kuadër të gjykatës. Libri i fillimisht doli në caccia italiane ("La - Io ei criminali di
guerra "), pastaj në përkthim, sidomos në frëngjisht (" La traque, les criminels de guerre et moi "). Në libër, gati dhjetë vjet pas përfundimit të luftës në Kosovë, nuk u shfaq argumentet e trafikimit të qenieve njerëzore organet e marra nga të burgosurit serbë, thuhet kryer nga komandantët kryesorë të Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës (UÇK). Këto konstatime janë të habitshme në disa aspekte dhe kanë provokuar një mori reagime të forta. Ata ishin të habitshme, në radhë të parë, për shkak se ata rridhnin nga dikush që ushtrohet më të lartë përgjegjësitë zyrtare, në zemër të sistemit gjyqësor të ngarkuar me ndjekjen penale për krimet e kryera në rrjedhën e konflikteve që shkatërruar ish-Jugosllavinë. Për më tepër, dhe mbi të gjitha, ata ishin befasuese sepse ata zbuluan një mungesë e dukshme e zyrtare vazhdim në lidhje me akuzat që ishin
megjithatë konsiderohet serioze mjaftueshme për të garantuar përfshirjen në kujtimet e ish
Prokurorit të mund tëvështirë se kanë injoruar natyrën e rëndë dhe me ndikim të gjerë nga pretendimet e ajo kishte vendosur të bëjë publike.
2. Duke pasur para se një kërkesë për një Rezolutë (doc.11574), e cila kërkoi një hetim të plotë në
aktet e përmendura nga zonja Del Ponte dhe pasojat e tyre, me qëllim për të vërtetuar vërtetësinë e tyre, të dorëzoj drejtësisë për viktimat dhe kapjen e fajtorëve të krimeve, Komiteti për Çështjet Ligjore dhe të Drejtat e
Të drejtave të emëruar mua si Raportues dhe në përputhje me rrethanat udhëzuar mua për të propozuar një rezolutë projekt paraprak dhe të hartojë një raport.
3. Sfidat e jashtëzakonshme e kësaj detyre ishte menjëherë e qartë. Veprat e supozuara - nga një
prokurori ish-të ndërkombëtar në këmbë, le të kujtojmë - siç pretendohet u zhvillua një dekadë më parë dhe nuk janë hetuar siç duhet nga asnjë prej autoriteteve kombëtare dhe ndërkombëtare me juridiksion mbi territoret në fjalë. Të gjitha shenjat janë se përpjekjet për krijimin e fakteve të konfliktit të Kosovës dhe ndëshkuar për krimet e luftës kishte qenë mjek kryesisht të përqendruara në një drejtim, bazuar në një të nënkuptuar supozimin se nga njëra anë ishin viktima dhe nga ana tjetër autorët e krimit. Siç do ta shohim, realitet duket të ketë qenë më komplekse. Strukturën e shoqërisë shqiptare të Kosovës, ende shumë clanorientated, dhe mungesa e një shoqëri të vërtetë civile kanë bërë shumë të vështirë për të vendosur kontakte me burime lokale. Kjo është e përbërë nga frika, shpesh deri në pikën e terrorit të vërtetë, të cilat ne kemi vërejtur në disa nga informatorët tanë menjëherë pas broaching objekt i hetimit tonë. Edhe disa përfaqësues e institucioneve ndërkombëtare, nuk e fshehin ngurrimin e tyre për të ballafaqohen me këto fakte: "E kaluara është e kaluar", na u tha, "ne tani duhet të shohim nga e ardhmja". Autoritetet shqiptare intimated se territorin e tyre nuk e kishte qenë të prekura nga konflikti dhe se ata nuk kishin arsye për të hapur një hetim. Autoritetet serbe kanë reagojë, edhe pse jo me vonesë, por deri tani pa pasur arritur ndonjë rezultat të rëndësishëm. Nga ana e saj Tribunalit të Hagës ndërmori një mision eksplorues në faqen e njohur "Verdha House", edhe pse procedim në një mënyrë të drejtë sipërfaqësore mënyrë dhe me një standard të profesionalizmit që bën disa hutim. Përveç kësaj, mandatin e ICTY-së ishte i kufizuar në një afat kohor të përcaktuar qartë dhe të territorit: gjykata ndërkombëtare është
urdhëruar që të përpiqen të dyshuarit për krime të kryera vetëm deri në qershor 1999, duke shënuar fundin e Kosovës konfliktit, dhe juridiksionin e saj nuk shtrihet në Shqipëri, përveç në rastet kur Shqipëria shprehimisht autorizon hetimet për të marrë vendin në territorin e saj.
4. Aktet me të cilat ne jemi të shqetësuar për momentin janë të pretendohet të ketë ndodhur për pjesën më të madhe nga verën e vitit 1999 e tutje, mbi një sfond të konfuzionit të madh në të gjithë rajonin. Serbe forcat e sigurisë kishin braktisur Kosovën, dhe trupat e KFOR-Stabilizimit ndërkombëtare (NATO-s në Kosovë Fuqi) janë duke e bërë një fillim tepër të ngadalshëm në krijimin e tyre, ndërsa dhjetëra mijëra kosovare refugjatë shqiptarë ishin fillimisht duke u përpjekur për të arritur në Shqipëri dhe pastaj të kthehen në shtëpi, me serbët etnikë nga ana e që kërkojnë strehim në territoret e kontrolluara nga ushtria serbe. Ajo ishte kaos: nuk ka pasur funksionimin
administratës nga ana e kosovarëve, dhe KFOR-i mori shumë kohë për të fituar kontrollin e situatës,
dukshëm nuk posedojnë njohuri se si të nevojshme për t'u përballur me situata të tilla ekstreme. Me intervenimin e NATO-s kishte marrë në thelb formën e një fushate ajrore, me bombardimet në Kosovë dhe në Serbi – operacionet menduar nga disa se ka shkelur ligjin ndërkombëtar, pasi ato nuk ishin të autorizuar nga Këshilli i Sigurimit i OKB-së
- Ndërsa në terren aleat de facto i NATO-s ishte të UÇK-së. Kështu, gjatë periudhës kritike që është në qendër të kërkesës sonë, UÇK-ja kishte kontroll faktik mbi një zonë të shtrirë territoriale, duke përfshirë Kosovën si dhe disa nga rajonet kufitare në veri të Shqipërisë. kontrollin e UÇK-së nuk duhet të kuptohet si një strukturuar ushtrimin e pushtetit, dhe kjo ishte me siguri larg nga duke marrë konturet e një shteti. Ajo ishte në rrjedhën e këtij periudhën kritike që krimet e shumta u kryen edhe ndaj serbëve të cilët kishin mbetur në rajon dhe kundër shqiptarëve të Kosovës të dyshuar se kanë qenë të "tradhtarëve" apo "bashkëpunëtorë", apo i cili ra viktimë e brendshme rivalitetet në kuadër të UÇK-së. Këto krime kanë shkuar kryesisht mbetet pa u ndëshkuar dhe ai është vetëm vite më vonë se një vend fillim i pasigurt në vetvete është bërë në trajtimin e tyre.

5. Gjatë kësaj faze kaotike, në kufirin ndërmjet Kosovës dhe Shqipërisë në mënyrë efektive pushuar së ekzistuari. Ka nuk ishte formë e kontrollit në fuqi, dhe ajo vështirë se do të kishte qenë e mundur për të zbatuar rregullat e gjithsesi, duke pasur parasysh rrjedhjen e rëndë e refugjatëve në drejtim të Shqipërisë dhe kthimin e tyre në numër të ngjashme pas përfundimit të armiqësive.
Gjatë një misioni në terren në emër të Parlamentit zviceran në vitin 1999, unë kam qenë në gjendje për të dëshmuar për veten në shkallë të këtë fenomen, unë u përmend më lart të gjithë solidaritetin e njëjës e treguar nga popullata shqiptare dhe autoriteteve në marrjen e refugjatëve kosovarë. Ajo ishte në këtë kontekst se milicia fraksioneve të UÇK-së lëvizur lirisht në të dyja anët
e kufirit, e cila, siç vuri në dukje, kishte nga pastaj të bëhet pak më shumë se një vijë ndarëse shenjë. Pra, është e qartë se UÇK-ja mbajtën kontroll efektiv në rajon gjatë kësaj periudhe kritike, si në Kosovë dhe në veri të pjesë të Shqipërisë pranë kufirit. E forcave ndërkombëtare të bashkëpunuar me UÇK-në si autoritetin lokal në operacionet ushtarake dhe rivendosjen e rendit. Kjo ishte si rezultat i kësaj situate që krime të caktuara kryera nga anëtarët e UÇK-së, duke përfshirë edhe disa udhëheqës të lartë të UÇK-së, u fshehur në mënyrë efektive dhe kanë mbetur pa u ndëshkuar.

6. Krimet e kryera nga forcat serbe janë të dokumentuara, denoncohet dhe, për aq sa
të jetë e mundur, gjykohen në gjykatat e ligjit. Natyrën e shëmtuar e këtyre krimeve nuk ka nevojë të jetë i ilustruar më tej. Këto krime erdhi nga një pabesi politike urdhëruar nga Millosheviç gjatë një periudhe të gjatë, duke përfshirë edhe në kohë të kur ai ishte në të njëjtën kohë duke u akorduar dekorata të plota diplomatike në kryeqytetet e demokratike shumë shteteve. Këto krime pohoi dhjetëra mijëra viktima dhe ka ndërprerë një rajon të tërë të kontinentit tonë. Në
konfliktit në Kosovë, nga popullsia shqiptare etnike vuajtur nga dhuna e tmerrshme, si rezultat i një të çmendur Politika e pastrimit etnik nga ana e diktatorit atëherë në pushtet në Beograd. Asnjë nga këto ngjarje historike mund të hidhet në dyshim sot. Megjithatë, ajo që u shfaq në paralele është një klimë dhe një tendencë në bazë të që çoi në të gjitha këto ngjarje dhe veprime janë parë nëpërmjet një lente që gjithçka përshkruar si vend shumë të të qartë: nga njëra anë serbët, të cilët janë parë si shtypësit e keqe, dhe në anën tjetër kosovare Shqiptarët, të cilët janë parë si viktima të pafajshme. Në tmerrin dhe kryerjen e krimeve nuk mund të ketë Parimi i kompensimit. Esenca bazë të kërkesave të drejtësisë që të gjithë të trajtohen në të njëjtën mënyrë.
Për më tepër, detyra për të gjetur të vërtetën dhe dhënien e drejtësisë duhet të shkarkohet në mënyrë për paqe të vërtetë në
të restaurohen, dhe për komunitetet e ndryshme që do të pajtohen dhe të fillojnë që jetojnë dhe punojnë së bashku.
7. Megjithatë, në rastin e Kosovës, logjika mbizotëruese duket se kanë qenë në vend të pamenduar: rivendosur një
pamje e mënyrë sa më shpejtë që të jetë e mundur, duke shmangur çdo gjë që mund të jetë përgjegjës për të destabilizuar një rajon
ende në një gjendje ekuilibri shumë e brishtë. Rezultati ka qenë një formë e drejtësisë që vetëm mund të përkufizohet si
selektiv, pa u ndëshkuar bashkëngjitur me shumë prej krimeve që paraqiten, të bazuar në të dhëna të besueshme, të ketë
qenë drejtpërdrejt ose tërthorazi punën e udhëheqësve të lartë të UÇK-së. Vendet perëndimore që të angazhuar veten e tyre në
Kosova është përmbajtur nga një ndërhyrje të drejtpërdrejtë në terren, duke preferuar rekurs në sulmet ajrore, dhe e kishte
marrë kështu mbi UÇK-së si aleati i tyre i domosdoshëm për operacione në terren. Aktorët ndërkombëtarë të zgjedhur për
bëjmë një sy qorr për krimet e luftës të UÇK-së, duke vendosur një çmim në vend për të arritur një shkallë të shortterm
stabilitetit. Në fakt Kosovën e re është ndërtuar në strukturat ekzistuese të shqiptarëve të Kosovës
atdheun e lëvizjes. Ai vijon se administratave të njëpasnjëshme ndërkombëtare të vënë në vend, si dhe
Qeveria e SHBA, i cili në përgjithësi konsiderohet si luajnë një rol të rëndësishëm në punët e Kosovo2 të reja,
kanë pasur për të mbajtur marrëdhënie të mira me aleatët e tyre de facto në terren, si kjo e fundit janë bërë
mjeshtrave të reja të skenës lokale politike. Kjo situatë, siç kemi cekur më sipër, ka në fund të fundit i pengoi
perspektiva e tonë për marrjen fund të krimeve të kryera, të paktën në rastet kur nuk është çdo
tregues se ata ishin me të këqijat e personave në pozita të pushtetit ose të afërta me ato në pushtet. Një shtuar
Problemi është se burimet e administratës ndërkombëtare e UNMIK-ut ishin të pamjaftueshme, si në
sasi dhe në cilësi, për detyrën e ndjekjen penale të krimeve të kryera në një mënyrë efektive dhe të paanshme.
Shpalljen e stafit ndërkombëtar të UNMIK-ut më në kontratat e kufizuar të gjatë, dhe rezultante përhershme
rotacionit, shkaktoi një pengesë e madhe për administrimin e drejtësisë. Zyrtarët ndërkombëtarë na tha se ajo kishte
qenë e pamundur për të ruajtur konfidencialitetin e burimeve të tyre - një element që konsiderohen thelbësore për suksesin e
e një hetimi penal - në veçanti për shkak të mbështetjes së tyre në interpreters lokal të cilët do të kalojnë shpesh
në informata për personat e duke u hetuar. Si rezultat, EULEX-i ka pasur për të sjellë në interpreters nga
vendet e tjera në mënyrë të sigurt për të kryer hetimet e saj më të ndjeshme. Të njëjtat burime na tha se
Qasja e bashkësisë ndërkombëtare mund të encapsulated vend në nocionin e "stabilitetit dhe të paqes në
çdo kosto ". Natyrisht një metodë e tillë të nënkuptuar nuk bie nga me aktorët lokalë në pushtet.
8. Misioni i EULEX-it, funksionon që nga viti në fund të 2008, duke trashëguar një situatë tejet të vështirë.
fotografi të shumta mbi krimet e luftës, sidomos ato në të cilat luftëtarëve të UÇK-u regjistruan si të dyshuar, u kthyen
përsipër nga UNMIK-u në një gjendje të mjerueshme (dëshmi të humbur dhe deklaratave të dëshmitarëve, gabime kohë të gjatë në
në vijim deri në hapat e jo të plota hetimore), në atë masë që zyrtarët e EULEX-it ka deklaruar frikën e tyre në mjaft
2 Shtetet e Bashkuara të Amerikës ka një Ambasada e pasur me burime mbresëlënëse dhe një bazë ushtarake, Camp Bondsteel, të një shkallë të
dhe rëndësinë që tejkalon në mënyrë të qartë konsiderata rajonal.
AS / Jur (2010) 46
8
terma të qarta gjatë vizitave të grumbullimit të fakteve tona se shumë fotografi thjesht do të duhet të jetë abandoned3. Disa nga tonë
kontakteve që përfaqësojnë shoqërinë civile që po lind në Kosovë nuk ka mbajtur përsëri në kritikuar EULEX vetë: ai kishte qenë
pritet që EULEX-i do të më në fund të shkojnë pas "paprekshmit", të cilëve më shumë se e kaluara është i dendur
njohuri të zakonshme. Megjithatë, këto shpresa janë të kota: ka pasur njoftime të shumta dhe
premtime, por rezultatet konkrete mbetur për t'u parë. Rastin e Nazim Bllaca, e "bilbil-bërëse" i cili
pranoi publikisht për të e ka realizuar vrasjet me urdhërat e disa prej politikanëve të rangut të lartë e sotme, është e
simbolik. Katër ditë para se të kaluar burrë u arrestua dhe vendosur nën mbrojtje. Mënyra në të
e cila merret EULEX me rastin e tij do të jetë një test i rëndësishëm se sa larg ajo është e përgatitur për të shkuar në ndjekjen e saj
mision për të promovuar drejtësinë.
9. Një duhet megjithatë përgëzoj përkushtimin e stafit të shquar të EULEX-it - në kohën e shkrimit
disa 1.600 drejtuesit ndërkombëtarë dhe 1.100 të punësuar lokal - dhe vendosmërinë e tyre për t'u përballur më
sfidë të jashtëzakonshme dorëzuar atyre. Përpjekjet e tyre kanë filluar të japin rezultate të prekshme, sidomos me
lidhje me rastet e kampit të paraburgimit në Kukës dhe në Klinikën Medicus në Prishtinë. Megjithatë, është e domosdoshme
se EULEX-i është dhënë më qartë dhe më të vendosur përkrahje nga nivelet më të larta të politikës Evropiane.
Nuk mund të ketë dykuptimësi lingering si me nevojën për të ndjekur të gjithë të dyshuarit për krime, madje edhe në rastet
ku të dyshuarit të mbajnë poste të rëndësishme institucionale dhe politike. Në mënyrë të ngjashme, EULEX-i duhet urgjentisht të
jepet qasje në grupe të plotë e të dhënave të hartuar nga agjencitë ndërkombëtare që më parë operohen në
Kosovës, duke përfshirë edhe KFOR-i dosjeve që kanë qenë që u kthye në kontribojnë me trupa countries4, dhe fotografi
përpiluar nga ICTY5. Sipas praktikuesit kryesore të punës në terren, nuk duhet të jetë një
të përbashkët, database unifikuar i përbërë nga arkivat e të gjithë aktorëve ndërkombëtarë, lehtësisht të kuptueshme për
Hetuesit e EULEX-it. Një është i majtë të pyesim veten se çfarë mund të jetë ndoshta arsyet e parashtruara për dështimin për të përmbushur
një kërkesë të tillë themelor.
10. Policia e Kosovës (PK), multietnike në të vet-up, është e trajnuar profesionalisht, e pajisur mirë dhe
me sa duket efikase në luftën kundër krimit të vogla apo të formave më pak të rënda të kriminalitetit. Me mbi 7.200 uniformë
oficerë dhe më shumë se 1.100 staf ndihmës, PK-ja përbëhet nga përfaqësues të 13 grupeve etnike, duke përfshirë
10% e serbëve etnikë. Sipas sondazheve të fundit, PK-ja është i dyti vetëm për të KFOR-it në mesin e të gjitha institucioneve
në Kosovë në nivele të larta të besimit të publikut që ai gëzon. Zyrtarët e lartë ndërkombëtarë kanë konfirmuar gjithashtu se
policisë janë të "mirë", ndërsa gjyqtarët janë të "problematike", - në kuptimin e të qënit objekt i kërcënimeve,
nën ndikimin politik, ose të korruptuar. Vlerësimet e policisë të ndryshme megjithatë në mesin e vëzhguesve
cilët ne i takuan. PK-ja ende ka për të provuar veten dhe për të fituar besimin e plotë të partnerëve të saj ndërkombëtarë,
duke përfshirë edhe homologët e saj në misionin EULEX. Ne ndjen dyshime mbetur në mesin e ndërkombëtarëve si të
nëse janë apo jo të gjithë krerët e forcave të policisë ndajnë vendosmërinë e nevojshme politike për të shkuar pas të gjitha format e
krimin në mënyrë më të fuqishme të jetë e mundur, sidomos kur policia janë të thirren për të luftuar e organizuar
krimit, dhe / ose të krimeve në të cilat vendosen mjaft figurave politike janë të implikuar, dhe sidomos në sigurimin e të vërtetë
mbrojtjen efektive të dëshmitarëve, një mjet shumë të ndjeshme dhe jetike në ndjekjen e më famëkeq dhe
kriminelëve të rrezikshëm.
11. Korrupsioni dhe krimi i organizuar përbëjnë një problem të madh në rajon, si disa ndërkombëtare
studimet kanë treguar. Problemi është acaruar nga fakti që, kriminaliteti korrupsioni dhe politika janë aq të
ndërthurur ngushtë. Prania masive e personelit ndërkombëtar nuk duket të ketë bërë gjëra të ndonjë
më të mirë, dhe në të vërtetë ka shkaktuar disa anomali më tepër i mbrapshtë, për shembull, një shofer apo një pastruese
duke punuar për një organizatë ndërkombëtare apo një Ambasada e huaj pa ndryshim fiton dukshëm më shumë se një
polic apo një gjyqtar, i cili është i detyruar të mërzitur shkallët e vlerave shoqërore.
12. Prioritet më të ngutshme nga një perspektivë humanitare është në llogari për fatin e të zhdukurve
personave në lidhje me konfliktin e Kosovës. Numri i zhdukjeve është jashtëzakonisht i lartë, kur një
konsideron madhësia modeste e popullatës së Kosovës. Nga një total prej 6.005 rasteve të personave të zhdukur hapur
nga Komiteti Ndërkombëtar i Kryqit të Kuq (KNKK), disa 1.400 persona janë gjetur të gjallë dhe kjo
ka qenë e mundur për të zbuluar dhe identifikuar trupat e 2500. Shumica e viktimave janë identifikuar si të vdekur
Shqiptarët e Kosovës, gjysma e të cilëve u zhvarrosën nga varrezat masive zbuluar në territorin serb dhe
gjysma tjetër në Kosovë. Përveç kësaj ka 1.869 personave të zhdukur, të cilët llogariten si të zhdukur, rreth dy-
3 e "trashëgimisë së UNMIK-ut", është përshkruar për ne në formën e një imazh të gjallë që mezi kërkon koment të mëtejshëm, si "faqe 300,000 në
rrëmujë ".
4 Ne mësuam se kontribuesve të caktuara të KFOR-it (për shembull, Mbretëria e Bashkuar) mori të gjitha të dhënat e tyre larg me ta, dhe se këto
të dhënat janë bërë më pas të qasshme për hetuesit e EULEX-it vetëm në bazë të kërkesave të arsyetuara rast pas rasti, një
procedura komplekse e cila në mënyrë të konsiderueshme ngadalëson punën e drejtësisë.
5 Në kohën e vizitës tonë në janar të vitit 2010, hetuesit e EULEX-it nuk kanë qenë gjithmonë në gjendje të ketë qasje në dosjet e Tribunalit të Hagës, por ICTY
Prokurori është shumë kohët e fundit raportuar të ketë siguruar EULEX-it që do të jepet akses imminently.
AS / Jur (2010) 46
9
tretat e të cilëve janë shqiptarë të Kosovës. 470 personat e zhdukur zhdukur pas mbërritjes së trupave të KFOR-it
më 12 qershor 1999, 95 prej të cilëve ishin shqiptarë kosovar dhe 375 jo-shqiptarë, kryesisht Serbs6.
13. Në vlerësimin e këtyre zhdukje, ajo është e prirur të theksohet se shumë kosovarë e familjeve shqiptare që kanë humbur një
relative pas 12 qershor 1999 thuhet se deklaroi një datë më të hershme të zhdukjes, para se kjo datë "cut-off",
nga frika se të dashurit e tyre mund të konsiderohet se ka qenë "tradhtarë" për shkakun, dënohet nga UÇK-ja.
Është e rëndësishme që ligjet e Kosovës në kompensim për familjet e të "dëshmorëve" shprehimisht përjashton personat
i cili vdiq pas ardhjes së KFOR-it. Si në ligjin për kompensimin për familjet e personave të zhdukur, i cili
është ende në diskutim, pozicionin e deklaruar të autoriteteve të Kosovës është që ligji duhet të mbulojnë vetëm ato
zhdukjet që kanë ndodhur pas datës 1 janar 1999 dhe para 12 qershorit 1999. Kjo pozitë shërben për të
tregojnë se sa të ndjeshëm për çështjen e të pagjeturve shqiptarëve të Kosovës mbetet në ditët e sotme.
Sipas disa të informatorëve tonë, çështja është ende konsiderohet tabu krejtësisht dhe vazhdon për të formuar një
pengesë serioze për zbulimin e së vërtetës. Gjueti për "tradhtarët" e ka lënë në hije shpesh e përgjakshme
grindje në mes të fraksioneve të brendshme të UÇK-së, dhe shërbeu për të mbuluar krimet e kryera nga anëtarët e UÇK-së
dhe bashkëpunëtorët.
14. Zyra e tanishme për Persona të Zhdukur dhe Forensics7 ka cituar vështirësi të mëdha në punën me
shpesh dokumentacionit të cilësisë së dobët të dhënë nga predecessors8 e saj, por edhe me sa duket ka probleme
motivimin dhe mbajtjen e stafit të saj, të cilët thuhet se janë paguar më pak duke marrë parasysh kualifikimet e kërkuara.
Përpjekjet për të përcaktuar fatin e personave të zhdukur kanë vuajtur edhe nga një deficit të qartë në bashkëpunim
në mes të agjencive të ndryshme ndërkombëtare dhe autoritetet e Kosovës, për të mos përmendur me kompetent
Autoritetet e Shqipërisë. Ndërsa Serbia e ka të bashkëpunojnë, edhe pse jo pa dyshime fillestare, në përpjekjet për të gërmoj
varreve të dyshuar masive në territorin e saj, hapa të tillë hetues kanë treguar shumë më e komplikuar në
territorin e Kosovo9, dhe deri tani kanë qenë e pamundur në territorin e Shqipërisë10. Bashkëpunimin e
autoritetet e Kosovës ka qenë veçanërisht i munguar në lidhje me 470 raste të zhdukjeve të cilat
ndodhur zyrtarisht pas përfundimit të conflict11. Mungesa e bashkëpunimit nga ana e autoriteteve të Kosovës dhe
Shqipëria në përcaktimin e fatit të serbëve të humbur, dhe madje edhe shqiptarët e Kosovës që mendohet të ketë rënë
viktima të krimeve të kryera nga pjesëtarët e UÇK-së, ngre dyshime të rënda për nivelin aktual të partive politike
do të të gjithë të vërtetën në lidhje me këto ngjarje.
15. Grupin Punues për Persona të Zhdukur të kryesuar nga KNKK, në bashkëpunim me ZPZHML, nevojat
mbështetjen me gjithë zemër e bashkësisë ndërkombëtare për të kapërcyer hezitimin që ekziston në të gjitha anët.
Kjo mbështetje duhet të ofrohet jo më pak në interes të të afërmve të personave të humbur 'e mbijetuar, të cilit
ankthin vazhdon të formojnë një pengesë të rëndësishme për pajtimin.
16. Ne kemi tashmë kujton mënyrën në të cilën akuzat e trafikimit të organeve janë bërë publike,
dimensione të supozuar ndërkombëtare, dhe të shpejtë PACE për të thirrur për përgatitjen e këtij raporti. Nuk ishte
diskutim të gjerë rreth të ashtuquajturit "Yellow House", të vendosura në Rripe, afër Burrelit, në Shqipërinë qendrore -
deri në pikën ku kjo shtëpi duket se kanë monopolizuar vëmendjen e publikut. Megjithatë, pas
reflektim, shtëpia ishte thjesht një element në mesin e shumë në një episod shumë më të mëdha dhe më komplekse. Kjo është
e vërtetë se gjithë historia duket se kanë filluar me argumentet në lidhje me "House Yellow". Në shkurt
2004, një vizitë paraprake në vendin e organizuar bashkarisht nga ana e ICTY dhe të UNMIK-ut, me pjesëmarrjen e një
gazetar. Kjo vizitë nuk mund të jetë në fakt konsiderohet si një ekzaminim mjeko-ligjor të duhur në bazë të të gjitha
rregullat teknike. Pjesëmarrësit në vizitën cilët i kemi intervistuar dënuar në mënyrë të qartë një mungesë të caktuar të
profesionalizmit, veçanërisht në lidhje me marrjen e mostrave dhe regjistrimin e vëzhgimet shkencore.
Megjithatë, sjelljen e disa anëtarëve të familjes K., të cilët banojnë në shtëpi, ngritur një numër i
6 Shifrat e cituara këtu janë dhënë nga Zyra e Personave të Zhdukur dhe Mjekësi Ligjore (ZPZHML), në lidhje me rastet ende të pazgjidhura
në fillim të 2010. KNKK-ja flet për rreth 1000 persona të zhdukur pas mbërritjes së KFOR-it, shumica e tyre serbë por edhe shqiptar
Kosovarët konsiderohen si "tradhtarë".
7 Zyra për Persona të Zhdukur dhe mjekësi ligjore (ZPZHML) aktualisht është bashkë-kryesuar nga një zyrtar i EULEX-it dhe një zyrtar të Kosovës, ky trup ishte
krijuar, na u tha, "që të pastrojë rrëmujën e lënë pas nga UNMIK-u dhe ICTY".
8 Kjo vështirësi u tha të jetë më të mprehta në lidhje me çështjet që u ngritën gjatë periudhës së "kaos" nga qershori deri në fund të tetorit 1999.
ushtarët e KFOR-it ishin të dukshëm të pakualifikuar për të kryer punën e policisë dhe skena e tyre krimit raporteve u tha të jenë kryesisht të papërdorshme.
9 Një shembull me të cilat ne kemi qenë të ballafaquar gjatë tonë fakt-mbledhës vizitë në Prishtinë gërmimet në fjalë në një galeri miniere ku disa
tridhjetë trupat e serbëve të vdekur u tha të jetë varrosur. Kompanive lokale të ndërtimit të punësuar për të bërë punë ishin të kërcënuar nga
anëtarët e komunitetit lokal, i cili shkaktoi vonesë të konsiderueshme në kryerjen e eksplorimet. Sipas asaj që ne kemi qenë të
i tha, qëndrimi mbizotërues në mesin e popullatës kosovare është që e konsiderojnë si një njeri "tradhtar" i cili ofron informacion në lidhje me masë
varre përmbajnë viktimat serbe.
10 hetuesit e EULEX-it na informoi se niveli i bashkëpunimit nga autoritetet shqiptare ishte "zero". Përgjigjen, pas disa
muaj, për një kërkesë për ndihmë juridike ndërkombëtare (në lidhje me kampin në Kukës) ishte se hetimet ishin të kërkuar
"Vonuar nga një fatkeqësi natyrore". Zyrtarë të tjerë ndërkombëtarë gjithashtu konfirmoi "rezistencë të fortë" të autoriteteve kosovare për të bashkëpunuar
në përpjekjet për të zgjidhur rastet e serbëve të zhdukur ose të dyshuar shqiptare te Kosoves "tradhtarë". Refreni i vazhdueshëm i shqiptarëve
Autoritetet në drejtim të Shqipërisë, kurrë nuk lejohet zhvarrime në territorin e saj. "Nuk kishte asnjë luftë këtu, kështu që nuk ka varre për të kërkuar".
11 Nuk është e thënë që të ekzistojnë disa shkallë të ngurrimit edhe brenda ZPZHML-në lidhje me zhdukjet që ka ndodhur pas 12 Qer
1999.
AS / Jur (2010) 46
10
pyetje, sidomos në lidhje me shpjegime të ndryshme dhe kontradiktore që ata ofruan, njëri pas tjetrit, si për
prania e Njollat e gjakut (zbuluar nga përdorimi i Luminol) në afërsi të një tavolinë në dhomën kryesore.
patriarku i familjes ka deklaruar fillimisht se kafsheve te fermes kishin therrur dhe prerë deri atje. Tjetër
shpjegim i dhënë është se një nga gratë në familje kishte lindur në një nga fëmijët e saj në
njëjtin vend.
17. As Tribunali i Hagës, as UNMIK, as me të vërtetë të Zyrës së Prokurorit Publik Shqiptar, e ndjekur

View User's Profile E-Mail User Visit User's Homepage View All Posts By User U2U Member This User Has MSN Messenger





Powered by XMB 1.8 Partagium Beta Build 20110207PM
Developed By Aventure Media & The XMB Group © 2002
Procesi i kryer nė 0.0984221 sekonda, 25 pyetje